Onkos niitä kellään Kajaanissa?? Mulla on kymmeniä merkkilaukkuja !!! On ne niin tyylikkäitä!
Merkkilaukku
20
435
Vastaukset
- Teepii
Voidaanko lähteä kahville tai rossoon syömään?
:) - Laila16
Mulla on kans merkkilaukku, pikkusen merkki tuosta reunasta repsottaa eikä oikein saa tekstistä selvää, pittää illalla ommella paikalleen.
- Setelilaukku
Naisen typeryyden voi mitata monella tapaa.
Yks tapa on käyttää laukkumittaa. Mitä kallikmpk laukku, sen tyhmempi nainen.
Kuka IDIOOTTI laittaa rahojansa laukkuun?
Tai siis laukkuunhan ne rahat voi sinne sisälle panna, jos sen laukun oston jälkeen on jotakn pantavaa.
Tyhmät tuhlaa rahans laukkuun, viisaat sijoittaa ne nätin kohtuuhintaisen merkittömän laukun sivutaskuun.- gjadfkljfhlkjkjkjk
Sellainen, jolla on rahaa laittaa vaikka laukkuihin. Kyllä Kajaanistakin rikkaita löytyy. Joku laittaa vaatteisiin ja laukkuihin, toinen asumiseen, toinen autoihin. Köyhällä ei onneksi tätä valinnanvaikeutta ole.
- Anonyymi
Ei mitään järkee, nuoret naiset ostaa esim tää joku hermesin birkin laukku joku sellanen niin eiks vanhat
eläkeläis mummut käytä sen näkösii. Jollaki julkkikslla on niin pitää saada samanlainen niin voi uskotella. Itelleen että on parempi ihminen ja sitte hiihetään legginsit jalassa kylillä ja otetaan selfi kuvia jossain kahvilassa. - Anonyymi
Onko tullut ikinä mieleen, että joillakin ihmisillä 5000€ on kuin sulla 20€.
Heille ei tällainen raha merkitse sen enempää kuin sulle 20€.
- Junttimamma
Merkkilaukku on sijoitus, ihan vaan tiedoksi! Niillä kun ei juurikaan arvo laske!
- Logiikkalikka
Se on sijoitus vasta sitten kun sen joku toinen ostaa. Siihen asti sen arvo on tasan 0.
- Luikkari
No ohoh, johan älyttömiä kirjotat! Laukku on just sen arvonen mitä on maksanu!! Jos maksaa tonnin niin ei se oo nollan arvonen, haloo!!!!
- Keisarinuudetvaatteetko
No ei varmaan ole. Se on sille myyjälle ollut tonnin arvoinen mutta arvo on sinulle pelkkä nolla, ennen kuin muutat se rahaksa. Vaikka ostaisit miljoonalla laukun ja kukaan ei siitä sulle mitään maksa, olet menettänyt miljoonan mutta onhan sinulla merkkilaukku. Hahhah ! Mutta saahan itseään huijata, näin toimivat nämä "merkkimarkkinat"
- Kaesukiesu
Oudon merkkinen laukku...? No ostaisin merkkilaukun jos vaan ois rahaa, on ne niin ihania
- Merkkimies_
Minulla on laukussa peräti kaksi merkkiä. Toinen on intin hopeinen ampumamerkki ja toinen pronssinen suunnistusmerkki.
Kyllä minä olen sitten laukustani ylpeä. - pinkcadillac-59
Minulla on koppalakissa kans intin merkkejä.4 taitaa olla 2 annoin yhdelle tytölle laukun mukana kun möin.Laukkuja mulla on n 250-300 kpl.1920 luvulta - tähän päivään asti.Kallein laukku n 10,000€. Samoin kenkiä on todella paljon ja ei mitään tekonahkaisia halpismonoja jotka halkeavat kylmällä säällä.Samoin on tekonahkalaukuissa, ei kannata ostaa hyvää ja halpaa joka halkee pakkasella. Laatulaukun osto on sijoitus joka kannattaa aina saa omansa pois kun myy. Miksi ostaa halpaa kun on rahaa? Kannattaa satsata kunnon laukkuihin ja kenkiin jos on varaa koska halpa ja huono ei kestä. Jokaisen naisen kuuluu omistaa ainakin yksi laatulaukku, edes juhlalaukku.Minulla on kaikki kalliit laukut dustbagissa ja siistinä omassa huoneessa. Minulla on oma huone laukuille ja kengille. Jos on tulot mitä on niin ei mahda mitään. Jokainen elää tyylillään ja tämä ei ole mikään provo jos joku ottaa neniinsä niinkun täällä on yleensä on niin siitä vaan. Tuntuu että tämä koko viestiketju on erään tuttavani aloittama ketju.. no kyllä se muovipussi vielä irtoo sieltä Absilta sulle niille Pirkka kaljoilles =D
- Toosatepa
Minulla on joka kengällekin oma huone. Vasemmalla puolella käytävää on vasemman jalan kengät ja oikella oikean jalan. Merkkilaukkuja en juurikaan käytä. Minun laukut on tehty tilauksesta ja merkkejä en niihin halua. Toki joidenkin suunnittelijoiden kädenjäljen saattaa tunnistaa.
- Sivistynytjonuorena
Ei ABC:ltä saa Pirkka-olutta.
- kassikissu
Typerykset meni provoon niin että heilahti :)
- Trumph
Voe luoja mitä saissee... Onneks mul on rikas mies ja mä saan mitä haluun!!!
- Anonyymi
Ei ole näkynyt noita 30000€ Diorin eikä Hermesin laukkuja Kajaanissa.
- Anonyymi
Rouvalle ostelen. Kuukauden kahden palkka niihin vuodessa uppoaa. 5000-12000€ keskihinnat joilla saa jo merkkilaukun.
Olkaahan miehet mukavia rouvillenne elkääkä ostako tusina paskaa. - Anonyymi
Kyllä aika usein tori fi ssä kauppaa laukkuja , kenkiä ja vaatteita yks kajjaanilainen, taatusti aitoja merkkituotteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781