Missä vika?
Auto katsastettu lokakuussa ongelmitta vaikka tärinässä äänsi jo silloinkin , nyt peräpäästä kuuluu enemmän klapinaa tien epätasaisuuksien mukaan, eräs " volvoviisas" kertoi että vaihda kallistuksenvakaajan päissä olevat tangot!. Nyt on vaihdettu, ei vaikutusta.
S60 mkII taka-akseli kolisee?
16
854
Vastaukset
- kallistaakse
rahaa menee mutta olethan volvoa huoltaessasi sen huomannut,,,,vinotukiin yms
- KOLINAVOLOVO
Uudesta asti kolissut joo naapuri nauraa aina kun ohi ajan.
- Kolinavolovo
Eilen nauroi maha kippurassa tampereel karvahattu päässä.
- apusimpukoita
Kardan akseli laakerit menneet.
- SuolenTietoihinkoLuotat
kia missä väljät on tai antaa ammattilaisen tehdä se. Tyhmintä on mennä vaihtamaan osia huhujen ja arvailujen perusteella, se tulee niin kalliiksi.
- pronkelma
Juu ne ammattilaisetkaan ihan aina kaikkea tiedä, nyt käytetty jo monella pajalla vaan mitään vikaa ei löydy.
- kolinmcrae
Raskoneel oli 3 pvää hirvee lasku ja kolisee edellee.
- galinagulugova
Ei meillä kolise ainakaan, no eihän meillä volgaa olekkaan!
- göteborgkolisee
Ne tuet on ihan vinossa oikaise ne loppuu kilinä kitinä alkuperäinen vika.
- vaihdoinskodaan
Alkuperäinen vika? tuet vinossa ? kas kas kun katsastusinssi vaatinut oikaisemaan, vinossahan ne tuet on, uudetkin.
- tystnejvolov
NO vika on kyseisessä merkissä volovo vikaa riittää purkaamolle saakka.
- traktors
Ilmajousitusta ei näköjään ole saatavilla, kuin itse tekemänä? Vaimentaa kummasti ja ei rasitu tukitankot!
- persekestäälunta
No vaihtoon menee volvo s60 d3 summun -11 ajettu 167000km koska koeajoin juuri skodan 10 -mallin octavian ja se kyllä pesee volvon hiljaisuudellakin natinamattomuudellaan mutta varmaan siinä että kaikki vittuilee, itäautoksi yms.
- kolina_altis
Lueppa minun kokemukseni; kolme uutta volvoa tuli ajettu kolinoiden kanssa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12235331/onko-volvojen-alustat-paskoja--koiranluut-ja-kallistuksen-vakaat - kamuxii
Hermot menee ja volvo kolisee takaa näillä keleillä ja huonoilla teillä mutta missä vika?
-kallistuksen vakaajan kaikki osat tutkittu.
-iskuvaimentimet n.80% kunnossa.
-katsastus ei löytänyt vaikka oikein pyysin tutkimaan "löysää" alustaa vaikka eihän ne mitään huomaa varsinkin jos alla olisi toyota.
tyhjennetty kaikki irtotavara peräluukusta ja tutkittu ajamalla .
No ensi viikolla haen skodan ja volvo jää jonkun muun kiertopalkinnoksi, - seminna
Siellä sitten on volvon alkuperäiset nailoniset takasikunvaimentimen yläpään kiinnitystuet, kannattaa ehdottomasti vaihtaa edullisiin vaikka sachsin tekemiin ,
ei äännä kuin alkuperäiset nailonit, eikö sinisen tiskin hulotoneuvonta olekaan ajantasalla vai tarjottiinko kallista korjausta uskon että selviää alle 50 e.
Niissä holtoneuvontapisteissä on joko yli-ikäinen ex -osaaja tai nuori auton alla ikinä työskennellyt isnöörikloppi katsomassa netistä samat neuvot kuin itsekin tiedät niin hesasta iisalmeen , eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882