Onnettomuus on ikävä, mutta miksi etsiä syyllisiä niistä, jotka eivät syyllisiä ole? Aura-autot eivät ehdi yhtä aikaa joka paikkaan, hiljentäkää, ajakaa varovasti silloin kun keli on huono. Ja laittakaa turvavyöt kiinni.
Lunta tulee talvella
6
584
Vastaukset
Kuljettaja jolla ei ole ajokokemusta, ylikuormaa, eikä käytetä turvavöitä, niin on aivan turha etsiä syyllisiä tienpitäjistä. Suurin osa suomen teistä kuuluu siihen ryhmään, joilta ei tarvitse heti hoitaa lunta ja sohjaa pois.
- Ei Kämäläinen
Yksityistetään vain enemmän ja laitetaan tienhoitoon ihmisiä joilla ei ole resursseja eikä taitoa hoitaa asioita niinkuin niillä tielaitoksen miehillä, joilla on lopputili edessä tai muuten sioitetaan ennenaikaiselle eläkkeelle. Tämän kaiken takana on ihmisten ahneus ja säästämispakko. Täällä Savonmaalla on säästämiset huipussaan on menty ajassa ja tekniikassa parikymmentä vuotta takapakkia. Tiet on kuin lumirännejä joita putsaillaan vanhoilla auraautoilla ja risoilla lumilingoilla, syykin on selvä halvin tarjous voitti ja kuten tiedetään halpaa ja hyvää ei ole olemassakaan. nämä kyseiset kolarin uhrit ovat säästökampanjan uhreja ja sormeni osoittaa valtiovaltaa kohtaan.... hävetkää päättäjät.. ostetaan yksityisiltä lisää niitä moottoritien pätkiä...
- EIKS SILLE TEHDÄ MITÄÄN
TAIKKA NÄÄ VARUSMIESUKOT SÄKYLÄSTÄ.PANSIOSTA.UPINNIEMESTÄ JNE EIKS ESIM HEIDÄNKIN ASIOITAAN VOIDA MYÖS AJATELLA. TIELAITOS VOISI PITÄÄ TALVISIN TIET KUNNOSSA
- *mä*
EIKS SILLE TEHDÄ MITÄÄN kirjoitti:
TAIKKA NÄÄ VARUSMIESUKOT SÄKYLÄSTÄ.PANSIOSTA.UPINNIEMESTÄ JNE EIKS ESIM HEIDÄNKIN ASIOITAAN VOIDA MYÖS AJATELLA. TIELAITOS VOISI PITÄÄ TALVISIN TIET KUNNOSSA
Jos kalusto ei kerkiä auraamaan kaikkialle niin, pitää myös varusmiesten hillitä kaasujalkaa. Joka vuosi Suomeen tulee lunta ja liukkaat kelit. Ei ollu ensinmäinen talvi kun, näin kävi. Ajetaan kelin mukaan. Toki tälläinen kolari on ikävää mutta usein syy löytyy penkin ja ratin välistä. Ja kuten myös tässä tapauksessa niin, kuskina oli kokematon nuori just kortin saanut. Ei ollu kerinnyt suorittaa liukkaan kelin ajoa. Näinköhän pitäisi muuttaa ajokortin saantia ettei saisi korttia ennenkuin on kaikki suoritettu??
- auttaa
Voisit varmaa itsekin auttaa tielaitosta tai muutakin tienpitäjää.
Laitat vai joka kuukausi muutaman sata euroa työn tekijän tilille, niin ehkä sillä jotakin tehdäänkin. Jos kampanjaan osallistuisi esim 100 100 niistä, jotka motkottavat aurauksesta, niin olisi varmaan puhtaanpaa.
KAnsantaloudellisinta olis se, että jokainen joka osataa kossunsa joka viikonloppu ostaisi vain kome kuussa.
Tienpito paranisi, rattijuoppojen aiheuttamat vahingot pienenisi, harvempi muija tulisi hakattua jne.
Oletko valmis tällaiseen motkottamisen sijasta??? - blackmagictiger
auttaa kirjoitti:
Voisit varmaa itsekin auttaa tielaitosta tai muutakin tienpitäjää.
Laitat vai joka kuukausi muutaman sata euroa työn tekijän tilille, niin ehkä sillä jotakin tehdäänkin. Jos kampanjaan osallistuisi esim 100 100 niistä, jotka motkottavat aurauksesta, niin olisi varmaan puhtaanpaa.
KAnsantaloudellisinta olis se, että jokainen joka osataa kossunsa joka viikonloppu ostaisi vain kome kuussa.
Tienpito paranisi, rattijuoppojen aiheuttamat vahingot pienenisi, harvempi muija tulisi hakattua jne.
Oletko valmis tällaiseen motkottamisen sijasta???mutta on suomessa paremmat tiet esim verrattuna ETELÄ-AMERIIKAN MAIHIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483