Taidan kävellä huomenna

entinenpelastajatar

viereiseen jokeen. En jaksa, en vain yksinkertaisesti jaksa... En jaksa ihmisiä, jotka ovat saastuneet mieleltään, saastuneita tekoja, jokia, kyyneleitä.. Olen itkenyt niin paljon, että kehoni on jo luovuttanut kaiken suolansa, eikä se jaksa enää taistella. Elämänsuola on kadonnut... ;( Sinäkin brutus.

31

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JäässäMikäJäässä

      Tota, ne taitaa olla joet jäässä nyt, vai vieläkö löytyy sulia kohtia?
      Pitääpi tulla katsomaan.

    • Sinäsiel

      Et kävele minnekään kuulitko!

    • Älänyt

      kuitenkaan itseäs palelluta. Kylmästä vedestä saa äkkiä flunssan ;(.

    • avantouimar

      Sulaa koko talven.

    • Seeijohdamihinkään

      Älä kävele

      • entinenpelastajatar

        Kyllä muuten johtaa mereen.


    • yksmolento

      Mitäs brutus teki?

    • Eekannata

      Ei kannata, siellä on kylmää pulikoida ja eloonjäämisvietti pistää pulikoimaan hrrrrr...

      • entinenpelastajatar

        Jos ei ole mitään, minkä vuoksi enää elää. Luulin, että oli, mutta ei sitten vissiin olekaan... ;(


      • Pelastustatiedossa
        entinenpelastajatar kirjoitti:

        Jos ei ole mitään, minkä vuoksi enää elää. Luulin, että oli, mutta ei sitten vissiin olekaan... ;(

        Oletko naikkonen vai miekkonen? Siis naikko/miekko? Elä tee kuule semmosia... ehkä joku rakastaa hulluna sinnuu...


      • entinenpelastajatar
        Pelastustatiedossa kirjoitti:

        Oletko naikkonen vai miekkonen? Siis naikko/miekko? Elä tee kuule semmosia... ehkä joku rakastaa hulluna sinnuu...

        Ei rakasta.


      • Jossakinvaiheessajoku
        entinenpelastajatar kirjoitti:

        Ei rakasta.

        Tulee rakastamaan, elä huoli


      • entinenpelastajatar
        Jossakinvaiheessajoku kirjoitti:

        Tulee rakastamaan, elä huoli

        Niin. Ehkä. Mutta kyllä nytkin tietysti rakastaa, mutta hän ei vain ole Maassa tällä hetkellä. Aviomies toisessa paikassa.


    • Kylmää_on

      Ymmärrän kyllä tuon tunteen. Ihmiset ovat kovia ja kylmiä, löytyykö enää myötätuntoa, rakkautta.

      • entinenpelastajatar

        Ei sitä löydy.


      • Hehkuvasuorastaan
        entinenpelastajatar kirjoitti:

        Ei sitä löydy.

        Löytyypä. Minä oon tosi lämmin.


      • entinenpelastajatar
        Hehkuvasuorastaan kirjoitti:

        Löytyypä. Minä oon tosi lämmin.

        Kuka?


      • Hehkuvasuorastaan
        entinenpelastajatar kirjoitti:

        Kuka?

        Minä vain :)


      • entinenpelastajatar
        Hehkuvasuorastaan kirjoitti:

        Minä vain :)

        En tunne sinua, joten en voi sanoa mitään.


    • Älä kävele jokeen sillä maailmassa on hyviä ihmisiä jotka ovat kiitollisia ja iloisia kohdatessaan hyviä ihmisiä. Hae voimia ja tukea läheisistä luotettavista ihmisistä ja pura taakkaasi heille. He kyllä mielellään auttavat sinua kun olet kuitenkin ollut heidän tukenaan. Mukavaa iltaa sinulle :)

      T:Synttärisankari :)

      • entinenpelastajatar

        Hyvää syntymäpäivää ja kiitos lohdutuksesta, mutta en enää usko, että kukaan voisi enää olla luotettava, paitsi sukulaiset.


      • näin_onnn
        entinenpelastajatar kirjoitti:

        Hyvää syntymäpäivää ja kiitos lohdutuksesta, mutta en enää usko, että kukaan voisi enää olla luotettava, paitsi sukulaiset.

        https://www.youtube.com/watch?v=br5EoYGIWR8

        miehelle


      • iloitsesiitä
        entinenpelastajatar kirjoitti:

        Hyvää syntymäpäivää ja kiitos lohdutuksesta, mutta en enää usko, että kukaan voisi enää olla luotettava, paitsi sukulaiset.

        Jos sulla on luotettavia sukulaisia, niin se on TODELLA paljon. Sulla on siinä mielessä asiat oikein hyvin!


    • Tulipahankäytyä

      Kannattaa odottaa kevättä. Jäät sulaa ja aurinkokin lämmittää. Ei ties vaikka näkisit myös niitä hyviä tyyppejä ympärilläsi, etkä vain mieleltään " saastuneita" .

      Elämä o ihanaa jos sen oikeesti oivaltaa. Elämä on valintoja. Ihmisen ei kannata olla ite niin hiton erinomainen mielestään, jottei muut näyttäisi huonoilta, elämästä tulee muuten juuri noin raskasta.

    • M-nainen_ei-aloittaja

      En usko, että hukuttautuminen jäiseen jokeen olisi se helpoin tapa toteuttaa tuo suunnitelma.

      Toisekseen, miten pelkästään se, että aviomies on toisessa maassa (ellet tarkoita tuonpuoleista) voi olla syy itsemurhaan(?) Vai onko aviomiehesi sanonut, ettei hän aio palata Suomeen?
      Vai onko aviomies ulkomaalainen eikä saa oleskelulupaa Suomeen? Et kertonut näitä asioita.
      Tsemppiä.

      • luitoikein

        Aviomies on kenialainen ja hänellä on oleskelulupa, siinä on tarpeeksi syytä vaikka mihin.


    • Yritäuida

      Jos joku on syvä.

    • jlhghgghfgfdfd

      Älä ny viitti - odota edes kevättä ja lämpimiä vesiä....

    • EikannataJokeen

      Ei kannata välittää, mitä ihmiset puhuu pahaa. Pahuutta on aina ollut ja tulee olemaan. Se täytyy hyväksyä, että myös sitä on, koska siittä ei kukaan pääse täysin eroon. Sitä on meissä ihan jokaisessa.
      Mutta on myös hyvyyttää. Kumpaakin on. Ei ole vain yksistään pahuutta tai vain hyvyyttä.
      Nyt joku ahdistuksen metkulainen yrittää saada näkemään vain sen pahan ympärillään.
      Itsestäni olen huomannut,että kun on vaikeaa ollut pidempään ja jaksaminen kortilla, alkaa kiinnittämään epäkohtiin enemmän huomionsa. Tuo on luonnollista, mutta uuvuttava, sillä olo vain pahenee siittä. Se lisää epätoivon tunnetta entisestään.
      Ihmiset on, mitä on.
      Toivon sinulle myönteisiä kokemuksia, että saisit toiveikkaampia näköaloja.
      Sinunkin elämälläsi on merkitys, tarkoitus.
      Olet tärkeä ihminen.

    • jokkeenjokkeen

      Ahaa..pelastaja kävelee jokkeen, ittelleen saastuneita hokkee. Kurjaa on elämä tää, kun haukkuja yksin jää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe