Jostain syystä tuli tarve heittää sua kirjeellä. Koska irl en todella tuu sitä tekemään, kirjoitan nyt tänne.
Moi, ****! Aikaa on vierähtäny viime näkemästä. Usein mietin mitä sulle kuuluu. Toivoisin, että sulla on palikat suunnilleen järjestyksessä.
Keräilen vielä itteäni tiettyjen tapahtumien takia, mutta kyllä elämä voittaa. Oikeastaan asiat on hyvin.
Olin sulle ristiriitainen silloin. Kyllähän sä sen huomasit. Olisin voinut olla täysin rehellinen, olisi pitänyt. Monekin asian onnistuin pilaamaan.
Yhtä toivoisin. Älä ajattele pahalla. En koskaan ole halunnut sulle mitään pahaa. Kaikki oli silloin niin uutta ja mun tilanteeni oli aika sekava. Toivoisin, että ne hyvät muistot pysyisivät kirkkaina. Ikävien juttujen kanssa toivoisin ymmärrystä. Anteeksi pyydän myös aidosti.
Joten peace?
Kivoja muistoja oli sellaset kun sä nauroit ja olit rentoutunut. Mukavia ne meidän juttutuokiot. Oon onnellinen, että polut osu hetkeksi kohikkain. Vaikka tietty välillä tuntunut toisenlaiseltakin.
Toivottavasti se kun sanoit, ettet unohda mua ikinä pätee nytkin, kaiken jälkeen. Pidetään hyvät muistot.
T
Viesti yhdelle miehelle
65
2273
Vastaukset
- Alkuvuonna
Ei siis T. alkuiselta.
- Redbulli
Kyllä tuosta varmaan oikea löytää itsensä.Minä se en oo.
- palikkako
irl voisi olla vakuuttava.
täällä vellihousun kirjoitusta onko R alkuiselta
- Alkuvuodesta
Ei ole.
Alkuvuodesta kirjoitti:
Ei ole.
Joo hyvä tietää, onneksi et ole se joksi luulin.
Mielenkiintosta miten voi joidenkin kommenit tuntua niin tutuilta vaikka ei olisi niin, mielikuvitus tekee tepposet välillä.
- TniinkuinTampere
J alkuiselta?
- Alkuvuodesta
Eipä sekään ole...
- voimorjensta
Olipa huomaavainen aloitus, ihqu. Äly hoi, vaikka ei osu kellekään niin mitä järkee tollasessa täällä.
- voimorjensta
Voisin tulla muuten vakkariksi kirjotteleen tänne, jos maksatte hyvin. Saa ottaa yhteyttä, en pahadtu ja tiedän, et stalkkateitten lisäksi tiedätte ketkä täällä kirjoittelee. Mut tosiaan pakko ryhtyä tuottoisammaksi.
- Lostie
Ei tuo minulle ole, tiedän.. Voisi olla ja toivoisinkin niin.. Sanat ja ajatukset osui kohdalleen.. Polut kohtasi ja kietoi meidät hetkeksi tiukasti yhteen.. Sanoit ettei ole meidän aika.. Minä olin ja olen valmis kohtaamaan, sinä et.. Niin sinä minulle kerroit.. Tiedä en, etsitkö jotain, haluatko löytää jotain, vai haluatko tulla löydetyksi.. Kaipuu jäi.. Aika tappaa tunteet, vai pelkästään piilottaa pimeään?? Life is and life sucks..
- Alkuvuodesta
Saisko sun nimen ekan kirjaimen varmuuden vuoksi?
Kiva olisi, jos viesti ihmeen kautta löytäisi oikeaan osotteeseen... - Lostie
Ei mun nimen kirjaimilla väliä ole. Vain sillä kenelle tuo on lausuttu, vaikka itse kohde ei sitä täällä luekkaan/lukisikaan. Hän tietää mitä tunnen. Hän on koko ajan yhden viestin päässä. Se viimeinen viesti ei vain ole vielä valmis lähetettäväksi. Sitten kun on, olen vapaa näistä tunteiden kahleista..
Lostie kirjoitti:
Ei mun nimen kirjaimilla väliä ole. Vain sillä kenelle tuo on lausuttu, vaikka itse kohde ei sitä täällä luekkaan/lukisikaan. Hän tietää mitä tunnen. Hän on koko ajan yhden viestin päässä. Se viimeinen viesti ei vain ole vielä valmis lähetettäväksi. Sitten kun on, olen vapaa näistä tunteiden kahleista..
Ei kannata pitää itseään minää "Lostiena" eli eksyneenä tai menetettynä,
yhden ihastuksen tähden!
Mitä nuorempi olet sitä varmemmin ehdit vielä ihastua monta kertaa,
ja löytää uuden rakkauden.
"Polkujen kohtaaminen elämän varrella" on vanha ja kulunutkin sanonta,
jota moni viljelee puheissaan. Joten siitä ei voi varmuudella päätellä mitään
aloittajan henkilöllisyydestä.
Minusta tällainen palstalla anteeksi pyytäminen ja saaminen, puolin ja toisin,
on kovin heppoista. (On niin kiireisiä ihmisiä, että he lukevat suomi24.fi:tä vain kerran vuodessa, kesälomallaan. Ei vain ole somelle aikaa, ei ainakaan anonyymipalstan anonyymeille viesteille.)- Lostie
Eipä "viittaa" tällä kertaa mielentilaan tai "eksymiseen" tällä kertaa. Johonkin toki viittaa, mutta ei maitsemiisi asioihin.
Ehdin minä rakkauden vielä löytää. Se on tuolla sydämessä hyvässä tallessa ja piilossa odottamassa oikeaa aikaa oikean ihmisen kanssa. Sitä en tiedä olenko sitä ohmistä vielä kohdannut. Aika näyttää..
Kuullostaa nuoren ihmisen puheelta, kun sanotaan "ehdit ihhastua vielä monta kertaa". Se nyt ei vain ole mikään meriitti minulle ollut nuorena, ekä nyt keski-ikäistyvänä YH-miehenä.. Kukin tavallaan, en tuomitse :)
Hyvä, että tällaisia palstoja on, missä voi tuntojaan kirjoittaa vaikkapa julkisena päiväkirjana ja ihan nimettömänä/kasvottomana. Monille se antaa vertaistukea ja lohtua. Valitettavasti jotkut saa näistä myös perversioita ja jotkut vallantunteen, kun voivat väheksyä toisen ajatuksia ja tuntemuksia. Kertokaa jatkossakin ihmiset tunteistanne. Niistä ei moni uskalla tai pääse kertomaan irl. Joistakin saa lohtua ja hyvän mielen. Tämän ketjin aloitus hyvänä esimerkkinä :)
With Love..
Lostie - Oletkoymmärtänytoikein
Lostie, en muista että olen sanonut noin..
- Lostie
Sanonut mitä? :)
Olenko ymmärtänyt oikein? Ymmärrän ja oivallan asiat tavallani. Ei kukaan voi ainakaan tulla käskemään, mitä tunnen tai mitä kuuluisi ajatella, kun en voi "käskeä" edes itse omia tunteitani. Ei tarvitse tuntea samoin tai olla samaa mieltä. Empatia on pyyteetöntä toisen ihmisen tunteiden ymmärtämistä tuomitsematta.
Toi sun nimimerkki ei ole aikasemmin esillä tässä ketjussa, niin en ole ihan varma mille nikille tässä vastailen. No vastasinpa silti :) - oletkoymmärtänytoikein
Lostie kirjoitti:
Sanonut mitä? :)
Olenko ymmärtänyt oikein? Ymmärrän ja oivallan asiat tavallani. Ei kukaan voi ainakaan tulla käskemään, mitä tunnen tai mitä kuuluisi ajatella, kun en voi "käskeä" edes itse omia tunteitani. Ei tarvitse tuntea samoin tai olla samaa mieltä. Empatia on pyyteetöntä toisen ihmisen tunteiden ymmärtämistä tuomitsematta.
Toi sun nimimerkki ei ole aikasemmin esillä tässä ketjussa, niin en ole ihan varma mille nikille tässä vastailen. No vastasinpa silti :)No etteiolis meidän aika..
- Lostie
Ehkäpä et olekkaan. Mutta hän sanoi :)
- Parempikirje
Tuossa nyt ei ollut päätä ei häntää.
Ystäväni kerran sanoi parhaat kaverinsa kuolleen.
Se vain täytyy hyväksyä, että täytyy tulla toimeen heidän kanssaan, jotka vielä ovat täällä - madme
Oletko A?
Niin arveletko, että tämä kirje olisi palstan nimimerkiltä "Anni" nimimerkille "Sami"?
Saattaapa hyvinkin olla. Eivätkös he ole viesteissään ilmaisseet olevansa molemmat aika nuoria.
"Mukavia ne meidän juttutuokiot..."
"...Toivottavasti se kun sanoit, ettet unohda mua ikinä pätee nytkin, kaiken jälkeen. Pidetään hyvät muistot..."
Jos ALOITTAJA- nainen olet jutellut paljon ihastuksesi kanssa, ja hän on todennut, ettei voi unohtaa sinua, mikset lähettäisi tuota kirjettä suoraan hänelle. Täällä kirjeesi menee ikään kuin hukkaan.- Alkuvuodesta
En ole A;lla alkava.
Tilanne on vähän monimutkainen, siksi en. - palstasankari
Alkuvuodesta kirjoitti:
En ole A;lla alkava.
Tilanne on vähän monimutkainen, siksi en.Ei siis enää A:lla :)
Tuntuuko, että olet tehnyt väärän valinnan?
- Pikkueetu
Onko se sit R.t?? Joka kirjottelee sielä E:lle? No tuskin sentään mulle on. Mut R.t lle terkkuja toivottavasti kohtaame vielä ikävä on suuri pienelle miehelle sä olet nyt ja aina minun sydämmessä talletettuna joten en voi enkä tahdokkaan unohtaa sinua koskaan
- Monimutkaistajuu
Onko nimikirjaimesi ML?
Minusta tuo ALOITUSVIESTI loppuu aivan selkeästi
isoon kirjaimeen T.
Nykyisinhän monet allekirjoittavat
sähköpostiviestinsä pelkällä ETUNIMELLÄ.
Olisikohan sitten ALOITTAJA (joka en ole)
tullut myöhemmin katumapäälle,
ja alkanut sitten väittää alempana ketjussa,
ettei hänen ETUNIMENSÄ ala T-kirjaimella(?)
- Alkuvuodesta
Aloitusviesti lähti liian ajoissa, oli tarkoitus laittaa T ja joku nimimerkki.
Se, jolle tämä on, osaa kyllä ynnätä asiat ja tunnistaa itsensä. Luulenpa vain, että hän ei täällä ole koskaan ollutkaan. :/ Itse asiassa se ei olisi hänen tapaistaan ollenkaan.
Järkevä ja varovainen mies.
Mikään näistä esitetyistä kirjaimista ei ole osunut. En anna enempää tunnisteita, koska se ei ole tarpeen. - Enhaluuuuuu
Törkeitä noi perverssiviestit, yök
- alkutalvesta
En unohda sua koskaan ..
pysyt muistoissani
Hunajainen !!- kuvitteleevaa
Olen mesitassu, ikävöin hunajaistani..
- Katskiikarol
Kävitkö kävelyllä
metsikössä - oneoftheseDays
Pia, i said some day i'll come back for you
- fiksaatio
AP:lle. Olet ristiriitainen vieläkin. Miksi toivot, ettei hän unohda sinua ikinä? Sinun pitäisi kertoa asiasta irl, jos hän on vaivan arvoinen.
- Alkuvuodesta
Kaiken keskiössä on se, että olen hukassa itseltäni. En voi luottaa omiin ajatuksiini, en voi tietää mitä haluan. Miten voisinkaan, koska en tiedä edes kuka olen. Ymmärrän sen nyt
Tämä on rehellisin kirjoitus, jonka olen koskaan julkaissut tällaisessa paikassa.
- fiksaatio
Olet ehkä juuri se jota juoksit karkuun henkesi edestä.
- Alkuvuodesta
Jos vain olet kirjoitukseen sopiva mies täällä, niin jätä jokin vastaus. Mulle olisi niin tärkeä tietää, että sulla kaikki ok ja ettet kanna mulle kaunaa. Se helpottaisi kovasti. Tää pysyy varmasti meidän keskeisenä, jos vielä vähääkään luottoa löytyy. :(
- Kaitiedät
Mulla ei läheskään kaikki ok.
- Samoin
Ihan romuna olen ollut jo ikuisuuden vaikka kuinka yrittäisin unohtaa.
- Hyöli
En kanna minkäännäköistä kaunaa, toivon sulle ja pikkuiselle kaikkea hyvää. Tiedä vaikka olisitkin s***** ;)
- HyvätMuistot
Kaikki ok! En missään nimessä kanna kaunaa. Aurinkoa elämääsi!
- Kertoisitko
Mistä et kanna kaunaa, mikä on sellainen asia mistä sun pitäisi kantaa kaunaa.
- HyvätMuistot
Omasta mielestäni ei mistään. Aloittaja toivoi ettei kohdehenkilö kantaisi kaunaa. En kanna kun ei mitään syytä siihen. Luultavasti ihan eri ihminen keneen viittaan. Suuttua saa, syy näkövinkkelistäni erikoinen. Hyvät muistot jäi, ei kaunaa, kaikki hyvin.
- Kertoisitko
HyvätMuistot kirjoitti:
Omasta mielestäni ei mistään. Aloittaja toivoi ettei kohdehenkilö kantaisi kaunaa. En kanna kun ei mitään syytä siihen. Luultavasti ihan eri ihminen keneen viittaan. Suuttua saa, syy näkövinkkelistäni erikoinen. Hyvät muistot jäi, ei kaunaa, kaikki hyvin.
Ei munkaan mielestä sulla ole aihetta kaunaan, sillä ihmettelenkin kovin ikävää ja pahaa mieltä tuottavaa käytöstäsi aina välillä.
- HyvätMuistot
Kertoisitko kirjoitti:
Ei munkaan mielestä sulla ole aihetta kaunaan, sillä ihmettelenkin kovin ikävää ja pahaa mieltä tuottavaa käytöstäsi aina välillä.
Anteeksi jos tuotin pahaa mieltä välillä käytökselläni. Sellainen ei missään nimessä ole ollut tarkoitukseni. Taitaa johtua kyvystäni laskea leikkiä asiasta kuin asiasta ja huumorintajustani. Anteeksi vielä. Mulla kaikki hyvin ja elämä hymyilee. Kaikkea hyvää sulle!
P.S. En ole pasi - sivustahuutelija
Jos joku kaipaa jotakuta ja tämä vaan kertoilee, että kaikki on hyvin niin minun korviin se ei ole huumoria vaan enempi vittuilua. Miksi edes olla yhteydessä ihmisen kanssa jota ei kaipaa.
- Kertoisitko
HyvätMuistot kirjoitti:
Anteeksi jos tuotin pahaa mieltä välillä käytökselläni. Sellainen ei missään nimessä ole ollut tarkoitukseni. Taitaa johtua kyvystäni laskea leikkiä asiasta kuin asiasta ja huumorintajustani. Anteeksi vielä. Mulla kaikki hyvin ja elämä hymyilee. Kaikkea hyvää sulle!
P.S. En ole pasiEi sun mulle tarvii kertoo ettet oo Pasi, kyllähän mä sut tunnistin, raukkamaista käytöstä sulta. Mukavaa päivää kuitenkin.
- HyvätMuistot
sivustahuutelija kirjoitti:
Jos joku kaipaa jotakuta ja tämä vaan kertoilee, että kaikki on hyvin niin minun korviin se ei ole huumoria vaan enempi vittuilua. Miksi edes olla yhteydessä ihmisen kanssa jota ei kaipaa.
Vastasin vain alkuperäisen toivomukseen "Mulle olisi niin tärkeä tietää, että sulla kaikki ok ja ettet kanna mulle kaunaa"
Jos kyseessä olisi ollut minun tarkoittamani nainen hän olisi ymmärtänyt viestini. En tällaisella palstalla ala ruotimaan syvemmin. Se on kahden ihmisen välinen keskinäinen keskustelu. Muuten lähtee sivuraiteelle. - HyvätMuistot
Kertoisitko kirjoitti:
Ei sun mulle tarvii kertoo ettet oo Pasi, kyllähän mä sut tunnistin, raukkamaista käytöstä sulta. Mukavaa päivää kuitenkin.
Vastauksesi paljastaa, et ole nainen jolle viestini tarkoitin.
- wittumitähevonpaskaa
HyvätMuistot kirjoitti:
ehhheh tätä patolgista valehtelijaa, ensin vastaa alottajalle just kun tuntis mutta sitten tunnistaa seuraavan ja esittää vuolaat anteeksipyynnöt ettei ollut tarkoitus ja blaa blaa kyvystä laskea kaikesta leikkiä ja huumorintajusta ja kuinka elämä hymyilee ) kumma vaan kun äijä asuu palstoilla 24/ 7 ja haluu panna joka toista akkaa kuten tänäkin aamuna ikäväpalstalla ja huumorista taas että kierot on simmut sillä ja hevoset nauraa etc, etc.
mutta kyllä niiiin elämä hymyilee ja ihanaa on palstapelle hoolla. ootetaan kauanko menee että sanoo ettei hän oo se niinku ikävälläki väitti itteensä NAISEKS =) ehhhehheh mikä mulkvisti mieheks. - Kertoisitko
HyvätMuistot kirjoitti:
No enpä tietenkään. )
Miten minä joskus pidin sua maailman luotettavimpana miehenä.
Miten paljon sinuun kuitenkin mahtuu valhetta, valhetta valheen perään. Miten ihmisessä voi erehtyä näin pahoin. - HyvätMuistot
Kertoisitko kirjoitti:
No enpä tietenkään. )
Miten minä joskus pidin sua maailman luotettavimpana miehenä.
Miten paljon sinuun kuitenkin mahtuu valhetta, valhetta valheen perään. Miten ihmisessä voi erehtyä näin pahoin.Ihmetyttää. Velvollisuudeksi koen vastata sen miehen takia johon viittaat, ettet häntä turhaan syyllistäisi. Tunsin naisen vajaan vuoden. En ollut hänen mielestään luotettavin mies. Jos et usko, että olen muu, selvitetään esim sähköpostin välityksellä keitä ollaan. Väärin on, että ystäväsi johon viittaat, saa mielessäsi tuollaisen statuksen kuin kirjoitit.
Ihmettelin jo tuossa "..hevonpaskaa" nimimerkin kommentissa, mikä ihmisen saa käyttäytymään noin. Se olisi upeaa jos olisin hän joksi luulet. Sinä olisit hän jolle yritin viestittää. Mielelläni kanssasi juttelisin ja vaihdettaisiin kuulumiset. Jos ei oltaisi tuttuja, saataisiin tarkoittamasi miehen maine näiltä osin puhdistettua.
- Alkuvuodesta
Mukava yllätys , että tää mun tammikuinen kirjoitus oli noussut taas ylös. :)
Mietiskelen, tavoittiko kenties oikean ihmisen?
Jos luit aloituksen, P, laita jokin pieni tunniste :) Joka sana tuli kyllä sydämestä.- Peekysäisee
Olisiko Pekka?
- Alkuvuodesta
Eipä ole Pekka, vaan Pasi. Eikä se Oulun ;)
- Pasijykylästä
Jyväskylän ?
- aikaakulunut
Puolenkymmentä vuotta?
- Alkuvuodesta
Olen aloittaja ja mun viestit on tässä ketjussa ainoastaan nimimerkillä "Alkuvuodesta". Tiedoksi vaan ettei tule väärinkäsityksiä. :)
- Nomitessitten
Pasi ja Pori?
- Alkuvuodesta
Ei ole Jyväskylä tai Pori. Alkaa K:lla. Nyt tän naisen suu sulkeutuu infon osalta.
- jeehyvinmenee
Kato moro,
Tulitauko hetken, mutta ei rauha.
Joo kiitos hyvin menee, nautin katseista ja flirttailen sen kun kerkiän. Sitten kun joku kiinnostuu, vaihdan seuraavaan. Kuuma kesä tulossa.- jokasenvalinta
Onpa ikävä viesti, jos joku onkin sinuun ihastunut ja sinä se vaan raitilla riiaat. Etkö sinä itse tiedä lainkaan kuka sinua kiinnostaa, kun pitää vaan joku seuraava kiinnostunut ottaa.
- jeehyvinmenee
Suoraan sanottuna ei edes kiinnosta. Elän ja otan menetetyn ajan nyt takaisin.
Sä oot mun murmeli, joka mut turmeli.
Sä et oo enkeli, sä viet mut mattoon.
Mä oon sun ritari, rakkauden tikari.
Nostetaan pikaria kohti kattoo.
Kun mua pitelet, kaulaani hivelet,
hiuksiini sivelet, en pistä vastaan.
Tämä elämä, se on mun tehtävä.
Mä tahdon kanssasi vain viettää nastaa!
Illalla iloinen, aamulla itkettää,
mut ei sillä väliä oikeestaan ollenkaan oo!
Mä viheltelen vaan!
Stig Viheltelen
- Alkuvuosi
Alkaako nimesi H kirjaimella?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304277Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71608- 831446
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391296- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971