V90 ja S90 oikea hinta

TulevaVolvoMieskö

Keski-Euroopassa S90:n ja V90:n alkaen hinnat on karvan verran yli 35,000 euroa.

Ennen en pitänyt Volvoa kiinnostavana premium-vaihtoehtona.

Nyt alkoi kiinnostaa, jos autoverokin poistuu ja Saksasta saa uuden 35,000 eurolla ja 2 vuoden kuluttua käytetyn 25,000 eurolla. Kun hinta on oikea, niin kyllä kauppa käy.

16

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1900

      aivan täysi pässi koko poika noine kirjoituksineen honda monkeyllä ajelet vieläkin

      • P1800

        Minä ainakin ottaisin mieluummin Volvon kuin Honda Monkeyn. Ainakin talvella on lämpimämpi. Jos V90:n saisi alle 40 tonnin, niin vaihtaisin 2015 V60:n siihen. Ilman muuta.


    • HakekaaV90ulkomailta

      Miksi Suomen hinnat on hilattu pilviin? Ei autovero ja alv selitä tuota kuin puoliksi.

      • Eurooppaan_ostoksille

        Onko joku ostanut uuden V90:n Ruotsista tai Saksasta? Kertokaa mitä tuli maksamaan. Tuntuu olevan ilmaa Suomen hinnoissa.


      • ainaeivoivoittaa

        Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla. Taitaa juuri autonsa saaneet ja 80,000 euroa maksaneet nieleskellä ja pyyhkiä kylmää hikeä otsalta kun Euroopasta sais puoleen hintaan. Jos autovero lopulta poistuu, enää ei varoteta etukäteen vaan muutos astuu voimaan viikon kuluessa.


      • S90-17
        ainaeivoivoittaa kirjoitti:

        Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla. Taitaa juuri autonsa saaneet ja 80,000 euroa maksaneet nieleskellä ja pyyhkiä kylmää hikeä otsalta kun Euroopasta sais puoleen hintaan. Jos autovero lopulta poistuu, enää ei varoteta etukäteen vaan muutos astuu voimaan viikon kuluessa.

        Älä unta näe...


      • elämänrealisti

        se on ihan sama mitä maksaa kahden vuoden kuluttua, jos autoa tarvii nyt. ja ainahan kilometrit maksaa joku muu. :D ne on laskun jatkeena


    • kuisMuualla

      Meillä hinnat alkaen malli veroineen hinnaston mukaan 45 100,29. Autoveroton hinta 37.700. Tuossa on mukana muut pakolliset.

      • HalpaaOn

        Saksassa ja Ranskassa listahinnat alkaen 34,800 euroa ilman ALV:tä. Ruotsissa alkaen hinnat 29,000 euroa ilman ALVia. Kyseessä ovat S90 D3 Momentum. Ostaja pystyy kyllä vielä neuvottelemaan alennusta 5-10 prosenttia ainakin Ranskassa ja Saksassa.


      • FrånSverige

        Ruotsin hintaero Suomen on niin kova (-30%) että kyllä kannattaa hakea Ruotsista ja rekisteröidä itse täällä. Jos sama hintaero pätee malliston yläpäähän, 85,000 euron S90:n voisi Saada Ruotsista parikymppiä halvemmalla nykyisten autoverotaulukoiden aikana eli noin 66,000 eurolla. Vaikka laskelma on vain suuntaa antava, vain se jolla on liikaa rahaa jättää Ruotsin tutkimatta.


      • harhaisiaJuttuja

        Ei kai nyt sentään ihan samanlaisista ole kyse.


      • vertailu
        harhaisiaJuttuja kirjoitti:

        Ei kai nyt sentään ihan samanlaisista ole kyse.

        Mitä eroa on? Myyntipaikka? Muuta?


      • kullattumanuaali
        vertailu kirjoitti:

        Mitä eroa on? Myyntipaikka? Muuta?

        Suomenkielinen manuaali. Tosin ne saa varmaan netistä ilmaiseksi niin että voi kysyä onko printtimanuaali suomeksi 19,000 euron arvoinen.


      • unohtuikoJotainOleellist

        No käy ihmeessä hakemassa kun noin edullisesti saat. Kerro lopullinen hinta kun palaat ja rekisteröit autosi.


      • tuskinpa
        unohtuikoJotainOleellist kirjoitti:

        No käy ihmeessä hakemassa kun noin edullisesti saat. Kerro lopullinen hinta kun palaat ja rekisteröit autosi.

        Tuskinpa tänne kiitolliselle suolen yleisölle kukaan viitsii palata vinkkejä antamaan. Tuskin on edes omat rahanne pelissä vaan firman tai kuvitelmienne.


      • asssss
        FrånSverige kirjoitti:

        Ruotsin hintaero Suomen on niin kova (-30%) että kyllä kannattaa hakea Ruotsista ja rekisteröidä itse täällä. Jos sama hintaero pätee malliston yläpäähän, 85,000 euron S90:n voisi Saada Ruotsista parikymppiä halvemmalla nykyisten autoverotaulukoiden aikana eli noin 66,000 eurolla. Vaikka laskelma on vain suuntaa antava, vain se jolla on liikaa rahaa jättää Ruotsin tutkimatta.

        Kysy tullilta Suomessa mitä ovat verot. Varusteet autoverollisina tulevat kalliiksi kun tuot auton. Yleensä ulkomaiden autoissa on varusteita paljon, kun Suomessa ei. Pitäisi vertailla samoilla varusteilla olevia hintoja. Muuten voi tulla autoveroyllätys tullissa. Joko autoverotus siirtyi suoraan verottajalle, tästä on ollut jotain kaavailuita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe