Huomaan kyllä miten katselet.
Sä taidat tykätä musta aika paljon
26
1172
Vastaukset
Jos noin on niin rohkeasti juttelemaan. :)
- Oikein.näät
Kyllä vaan!
- totta_on
https://www.youtube.com/watch?v=2mQCB29v3l4
Näin se menee - Enainen
Tämä blondi taas hävitti palstaukkonsa, taisi lähteä toisen kelkkaan. Ei oo täällä mitään mulle. Voih! 😲😉
Mitä tää on!! Mut on hylätty!!!- Ihanmaassanyt
Mun sydän on siis nyt rutistettu. Miksi? 😭🤑 Voih! Se on siis totta, mut hylättiin! Joku toinen saa pusuni.
- Enaikkonen
En bailaile. Minua voit kyllä rutistaa eli halata ;) pus
- qwertyuiio
Kerro BlondWoman--- miten hän katselee?
- Perävalot
En mä vaan huomaa mitään. Ei ole silmiä selässä.
- olenjokumies
Hauskinta on, että kuka hän on ? Välitätkö hänestä ? Jos vastaus on kyllä, niin sanot "Haluan tutustua" omasta aloiteesta. Näet miten hän reagoi. Muista yhteysteidot, että teidän tarina voi jatkua,
- Jujuujujuu
Ju juu.
- Ylihilseen
Mitkä yhteystiedot?
- piukatpakarat
Katselen vain piukeaa perääsi. Se miellyttää silmää.
- pahempijuttu
Tuohan on tärkeä juttu. En minäkään mitään kaljamahaista ottaisi, mitä helpolla iän myötä kertyy. Huvitti tuon Hynysen kommentti Marista, nykyisestä vaimostaan, josta aluksi ajatteli et tuossa olisi sopiva nainen: hyvä perä ja huumorintajua. Ja aijaijai taisi varattuna kumpikin toisiaan katsella. Poistakaa edelliset sopimattomat ja säädyttömät lauseeni. Hyi minua, raipaniskuja.
- nominkästeet
Tuollaisia te naiset olette. Aina takerrutte sanoihin. Ette arvosta kehuja.
- Etukehutuupuivat
Kiitos peräkehuista.
- hänpelkästääntekee
Ei kai se ole mitenkään yllättävä tieto häntä liittyen.
- Eitolkkua
Että mitä 🙄?
- mukavanterhakat
Etukehutuupuivat kirjoitti:
Kiitos peräkehuista.
Tissitkin on kyllä ihan kivat.
- hurmaavallenaiselle
Joo, niinhän sanoinkin sulle;)
- Huumorinkukkia
Huumorismiehiä? Jo vain.
- päivällinenvaan
- Sinuakatsellut
Kerran odotti portaiden yläpäässä katsoen jännästi aivan kuin ei ihan läheltä halunnut ohittaa
- väriväri
Niin ja sivuuttaessa näin kauneimmat silmät, mitä on olemassa.
- salattu.rakkaus
tai jos pelkäsi että kipinät lentää jos käsivarret koskettaa toisiaan<3
- Hymytjakatseet2
Tuttu tunne... Mulla erään kohdalla oisin kernaasti jäänyt siihen pitemmäksi aikaa hänen komean kasvojen vuoksi ja muutenkin viihdyn seurastaan. Vielä en oo vahingossakaan koskettanut käsivarttaan vaikka mieli tehnyt. Kyllä mä nyt hänestä tykkään paljonkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511