Sä taidat tykätä musta aika paljon

BlondWoman---

Huomaan kyllä miten katselet.

26

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos noin on niin rohkeasti juttelemaan. :)

    • Oikein.näät

      Kyllä vaan!

    • totta_on
    • Enainen

      Tämä blondi taas hävitti palstaukkonsa, taisi lähteä toisen kelkkaan. Ei oo täällä mitään mulle. Voih! 😲😉
      Mitä tää on!! Mut on hylätty!!!

      • eeeellleee

      • Ihanmaassanyt

        Mun sydän on siis nyt rutistettu. Miksi? 😭🤑 Voih! Se on siis totta, mut hylättiin! Joku toinen saa pusuni.


      • Enaikkonen

        En bailaile. Minua voit kyllä rutistaa eli halata ;) pus


    • qwertyuiio

      Kerro BlondWoman--- miten hän katselee?

      • Perävalot

        En mä vaan huomaa mitään. Ei ole silmiä selässä.


    • olenjokumies

      Hauskinta on, että kuka hän on ? Välitätkö hänestä ? Jos vastaus on kyllä, niin sanot "Haluan tutustua" omasta aloiteesta. Näet miten hän reagoi. Muista yhteysteidot, että teidän tarina voi jatkua,

      • Jujuujujuu

        Ju juu.


      • Ylihilseen

        Mitkä yhteystiedot?


    • piukatpakarat

      Katselen vain piukeaa perääsi. Se miellyttää silmää.

      • pahempijuttu

        Tuohan on tärkeä juttu. En minäkään mitään kaljamahaista ottaisi, mitä helpolla iän myötä kertyy. Huvitti tuon Hynysen kommentti Marista, nykyisestä vaimostaan, josta aluksi ajatteli et tuossa olisi sopiva nainen: hyvä perä ja huumorintajua. Ja aijaijai taisi varattuna kumpikin toisiaan katsella. Poistakaa edelliset sopimattomat ja säädyttömät lauseeni. Hyi minua, raipaniskuja.


      • nominkästeet

        Tuollaisia te naiset olette. Aina takerrutte sanoihin. Ette arvosta kehuja.


      • Etukehutuupuivat

        Kiitos peräkehuista.


      • hänpelkästääntekee

        Ei kai se ole mitenkään yllättävä tieto häntä liittyen.


      • Eitolkkua

        Että mitä 🙄?


      • mukavanterhakat
        Etukehutuupuivat kirjoitti:

        Kiitos peräkehuista.

        Tissitkin on kyllä ihan kivat.


    • hurmaavallenaiselle

      Joo, niinhän sanoinkin sulle;)

      • Huumorinkukkia

        Huumorismiehiä? Jo vain.


    • päivällinenvaan
    • Sinuakatsellut

      Kerran odotti portaiden yläpäässä katsoen jännästi aivan kuin ei ihan läheltä halunnut ohittaa

      • väriväri

        Niin ja sivuuttaessa näin kauneimmat silmät, mitä on olemassa.


      • salattu.rakkaus

        tai jos pelkäsi että kipinät lentää jos käsivarret koskettaa toisiaan<3


      • Hymytjakatseet2

        Tuttu tunne... Mulla erään kohdalla oisin kernaasti jäänyt siihen pitemmäksi aikaa hänen komean kasvojen vuoksi ja muutenkin viihdyn seurastaan. Vielä en oo vahingossakaan koskettanut käsivarttaan vaikka mieli tehnyt. Kyllä mä nyt hänestä tykkään paljonkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe