Suositelkaa jotain kamppailulajia

Piiskatin

Mieluiten sellaista, jossa ei lyödä naamaan.

32

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinusta tulisi hieno taekwondorka.

      • Eikö siinä vaan potkita? Haluan myös lyödä käsillä.


    • Nyrkkeily on ainoa oikeasti hyödyllinen laji. Nykyään kun on kaikenlaisia mamuja liikkeellä kannattaa opetella hyvä lyöntitekniikka.

      • Mietin nyrkkeilyä myös. Mutta eikö siinä naaman hakkaaminen paskaks oo aika yleistä, varsinkin kilpailuissa?


      • AIDS miksi olet nykyään noin kauhea rasisti?


    • No huhhuh, ei edes harakirista saa puhua ettei viestiä poisteta :D

      • Jepppp

        "Sananvapaus."


      • yuggis_ siis


      • Piiskatin kirjoitti:

        yuggis_ siis

        Ooo shots fired, kova poika/tyttö/hermafrodiitti


      • Pallea-paella

        Harakiri tarkoittaa puutarhan työkalujen juoksukilpailun loppuhuipentumaa. Voittajahara pääsee Arno Kasvin kukkapenkkiä pöyhimään, muille haroille nauraa harakat.


    • sdkfj

      elämänkoulu, uskonkilvoitus

    • sdfgsdfg

      japanilainen showpaini.....pykälää karumpaa kuin amerikkalainen...vakiovarusteisiin kuuluu mm...loisteputkia ja kilottain nastoja

      • Mun naama menis paskaksi siinä, samoin koko kroppa.


    • RauhanTieJooo

      Aikido,Judo ?

      • Mullahin.pullabulla

        Rippikoulu, lastenhoito? Hmmm, mutta eikö tytöille sopisi enemmän kampailu- kuin kamppailulajit


      • Mullahin.pullabulla kirjoitti:

        Rippikoulu, lastenhoito? Hmmm, mutta eikö tytöille sopisi enemmän kampailu- kuin kamppailulajit

        Miksi aliarvioit mua? Tykkään tapella, koska saan siitä itsevarmuutta.


      • qwwef
        Piiskatin kirjoitti:

        Miksi aliarvioit mua? Tykkään tapella, koska saan siitä itsevarmuutta.

        Olisko sitten paini mukavaa? Voi tulla tosin kukkakaalikorvat mutta muuten luulisi oelvan varsin kivutonta.


      • Hemmetin.Mehmetti

        Eihän sitä nyt tarde niin virkaintoisesti harrastaa. Voiha sitä painia vaikka toppavaattehissa lumihankessa kavareineen. Vai oisko se kivempaa tuntemattomien kans?


    • Miks vitussa täältä poistellaan jopa ihan asiallisiakin kommentteja? -_-

    • fgdg
      • "luulisin että aika sopusuhtaiselta" kiitos...


      • En ehkä uskalla katsoa.


      • Tavallisen.rahan.aukio
        Piiskatin kirjoitti:

        En ehkä uskalla katsoa.

        Niin no ei tuo nekridityttö sentään kapuloilla sitä toista hakannu. Paremminki se moksi kumppaniaan poskeen kuin pygmit viidakkorumpua tahi gorilla poveansa


    • Vanha_tuttu

      Kokeile jalkapohjiin pamputusta. Piristävävää lätkettä.

      • riska.sulle.Nizza.mulle

        Kuulostaa falungongistelulta


    • hujhg

      Savikiekkojen ammunta..

      • Mekko-Mikko

        savikiekkojen hajotus judopotkuilla


    • Aikido.. se on mahtava laji kaikkinensa. Siinä opitaan torjumaan hyökkäys tuhoamatta
      vastustajaa.. joka sopii kaikkien oikeus tajuntaan. Laji on kova vaikka moni sanoo muuta, koska luulevat että lyömällä takaisin voittaa.. totuushan ei ole niin, vaan vaikka voitat lyömällä niin häviät. Elämä potkii pahasti päähän jos yrittää väkivallalla voittaa väkivallan.. Tämä normaali elämä ei ole sotaa vaan selviämistä ja sen voittaa selvitymällä. Siihen voi liittyä itsensä puolustamista ääritilanteissa mutta senkin pitää olla hallittua ettei aiheuta itselleen lisää pahaa lain kannalta, tai tuhoa elämäänsä muuten pelkän vihan purkauksen takia. Siksi tuo Aikido on ehdottomasti paras itsensä puollustuslaji. Olen itse harrastanut karate, juoda ja jiujitsua, mutta silti olen 100% varma että tuo laji on paras.

      • Pitää miettii sitäki sit.


    • Suosittelen makaamista tai nukkumista. Tappelu on lapsellista (oikeasti olen vain liian ylipainoinen siihen)

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe