Mieluiten sellaista, jossa ei lyödä naamaan.
Suositelkaa jotain kamppailulajia
32
350
Vastaukset
Sinusta tulisi hieno taekwondorka.
Nyrkkeily on ainoa oikeasti hyödyllinen laji. Nykyään kun on kaikenlaisia mamuja liikkeellä kannattaa opetella hyvä lyöntitekniikka.
Mietin nyrkkeilyä myös. Mutta eikö siinä naaman hakkaaminen paskaks oo aika yleistä, varsinkin kilpailuissa?
No huhhuh, ei edes harakirista saa puhua ettei viestiä poisteta :D
- Jepppp
"Sananvapaus."
- Pallea-paella
Harakiri tarkoittaa puutarhan työkalujen juoksukilpailun loppuhuipentumaa. Voittajahara pääsee Arno Kasvin kukkapenkkiä pöyhimään, muille haroille nauraa harakat.
- sdkfj
elämänkoulu, uskonkilvoitus
- sdfgsdfg
japanilainen showpaini.....pykälää karumpaa kuin amerikkalainen...vakiovarusteisiin kuuluu mm...loisteputkia ja kilottain nastoja
- RauhanTieJooo
Aikido,Judo ?
- Mullahin.pullabulla
Rippikoulu, lastenhoito? Hmmm, mutta eikö tytöille sopisi enemmän kampailu- kuin kamppailulajit
Mullahin.pullabulla kirjoitti:
Rippikoulu, lastenhoito? Hmmm, mutta eikö tytöille sopisi enemmän kampailu- kuin kamppailulajit
Miksi aliarvioit mua? Tykkään tapella, koska saan siitä itsevarmuutta.
- qwwef
Piiskatin kirjoitti:
Miksi aliarvioit mua? Tykkään tapella, koska saan siitä itsevarmuutta.
Olisko sitten paini mukavaa? Voi tulla tosin kukkakaalikorvat mutta muuten luulisi oelvan varsin kivutonta.
- Hemmetin.Mehmetti
Eihän sitä nyt tarde niin virkaintoisesti harrastaa. Voiha sitä painia vaikka toppavaattehissa lumihankessa kavareineen. Vai oisko se kivempaa tuntemattomien kans?
Miks vitussa täältä poistellaan jopa ihan asiallisiakin kommentteja? -_-
- fgdg
No mikäli nyt muistan pituutes ja painos ja mietin miltä sen kokoinen näyttäisi niin luulisin että aika sopusuhteiselta. Vaan tuossapa rajua tappelua http://www.como.fi/uutiset/jarkyttava-tappeluvideo-luokasta-tytot-tukkanuottasilla-opettaja-vain-lassyttaa/
- Tavallisen.rahan.aukio
Piiskatin kirjoitti:
En ehkä uskalla katsoa.
Niin no ei tuo nekridityttö sentään kapuloilla sitä toista hakannu. Paremminki se moksi kumppaniaan poskeen kuin pygmit viidakkorumpua tahi gorilla poveansa
- Vanha_tuttu
Kokeile jalkapohjiin pamputusta. Piristävävää lätkettä.
- riska.sulle.Nizza.mulle
Kuulostaa falungongistelulta
- hujhg
Savikiekkojen ammunta..
- Mekko-Mikko
savikiekkojen hajotus judopotkuilla
Aikido.. se on mahtava laji kaikkinensa. Siinä opitaan torjumaan hyökkäys tuhoamatta
vastustajaa.. joka sopii kaikkien oikeus tajuntaan. Laji on kova vaikka moni sanoo muuta, koska luulevat että lyömällä takaisin voittaa.. totuushan ei ole niin, vaan vaikka voitat lyömällä niin häviät. Elämä potkii pahasti päähän jos yrittää väkivallalla voittaa väkivallan.. Tämä normaali elämä ei ole sotaa vaan selviämistä ja sen voittaa selvitymällä. Siihen voi liittyä itsensä puolustamista ääritilanteissa mutta senkin pitää olla hallittua ettei aiheuta itselleen lisää pahaa lain kannalta, tai tuhoa elämäänsä muuten pelkän vihan purkauksen takia. Siksi tuo Aikido on ehdottomasti paras itsensä puollustuslaji. Olen itse harrastanut karate, juoda ja jiujitsua, mutta silti olen 100% varma että tuo laji on paras.Suosittelen makaamista tai nukkumista. Tappelu on lapsellista (oikeasti olen vain liian ylipainoinen siihen)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2084535Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1023284Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881787Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131397Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241243Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2551178- 521158
Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101141- 551069