Mieluiten sellaista, jossa ei lyödä naamaan.
Suositelkaa jotain kamppailulajia
32
331
Vastaukset
Sinusta tulisi hieno taekwondorka.
Nyrkkeily on ainoa oikeasti hyödyllinen laji. Nykyään kun on kaikenlaisia mamuja liikkeellä kannattaa opetella hyvä lyöntitekniikka.
Mietin nyrkkeilyä myös. Mutta eikö siinä naaman hakkaaminen paskaks oo aika yleistä, varsinkin kilpailuissa?
No huhhuh, ei edes harakirista saa puhua ettei viestiä poisteta :D
- Jepppp
"Sananvapaus."
- Pallea-paella
Harakiri tarkoittaa puutarhan työkalujen juoksukilpailun loppuhuipentumaa. Voittajahara pääsee Arno Kasvin kukkapenkkiä pöyhimään, muille haroille nauraa harakat.
- sdkfj
elämänkoulu, uskonkilvoitus
- sdfgsdfg
japanilainen showpaini.....pykälää karumpaa kuin amerikkalainen...vakiovarusteisiin kuuluu mm...loisteputkia ja kilottain nastoja
- RauhanTieJooo
Aikido,Judo ?
- Mullahin.pullabulla
Rippikoulu, lastenhoito? Hmmm, mutta eikö tytöille sopisi enemmän kampailu- kuin kamppailulajit
Mullahin.pullabulla kirjoitti:
Rippikoulu, lastenhoito? Hmmm, mutta eikö tytöille sopisi enemmän kampailu- kuin kamppailulajit
Miksi aliarvioit mua? Tykkään tapella, koska saan siitä itsevarmuutta.
- qwwef
Piiskatin kirjoitti:
Miksi aliarvioit mua? Tykkään tapella, koska saan siitä itsevarmuutta.
Olisko sitten paini mukavaa? Voi tulla tosin kukkakaalikorvat mutta muuten luulisi oelvan varsin kivutonta.
- Hemmetin.Mehmetti
Eihän sitä nyt tarde niin virkaintoisesti harrastaa. Voiha sitä painia vaikka toppavaattehissa lumihankessa kavareineen. Vai oisko se kivempaa tuntemattomien kans?
Miks vitussa täältä poistellaan jopa ihan asiallisiakin kommentteja? -_-
- fgdg
No mikäli nyt muistan pituutes ja painos ja mietin miltä sen kokoinen näyttäisi niin luulisin että aika sopusuhteiselta. Vaan tuossapa rajua tappelua http://www.como.fi/uutiset/jarkyttava-tappeluvideo-luokasta-tytot-tukkanuottasilla-opettaja-vain-lassyttaa/
- Tavallisen.rahan.aukio
Piiskatin kirjoitti:
En ehkä uskalla katsoa.
Niin no ei tuo nekridityttö sentään kapuloilla sitä toista hakannu. Paremminki se moksi kumppaniaan poskeen kuin pygmit viidakkorumpua tahi gorilla poveansa
- Vanha_tuttu
Kokeile jalkapohjiin pamputusta. Piristävävää lätkettä.
- riska.sulle.Nizza.mulle
Kuulostaa falungongistelulta
- hujhg
Savikiekkojen ammunta..
- Mekko-Mikko
savikiekkojen hajotus judopotkuilla
Aikido.. se on mahtava laji kaikkinensa. Siinä opitaan torjumaan hyökkäys tuhoamatta
vastustajaa.. joka sopii kaikkien oikeus tajuntaan. Laji on kova vaikka moni sanoo muuta, koska luulevat että lyömällä takaisin voittaa.. totuushan ei ole niin, vaan vaikka voitat lyömällä niin häviät. Elämä potkii pahasti päähän jos yrittää väkivallalla voittaa väkivallan.. Tämä normaali elämä ei ole sotaa vaan selviämistä ja sen voittaa selvitymällä. Siihen voi liittyä itsensä puolustamista ääritilanteissa mutta senkin pitää olla hallittua ettei aiheuta itselleen lisää pahaa lain kannalta, tai tuhoa elämäänsä muuten pelkän vihan purkauksen takia. Siksi tuo Aikido on ehdottomasti paras itsensä puollustuslaji. Olen itse harrastanut karate, juoda ja jiujitsua, mutta silti olen 100% varma että tuo laji on paras.Suosittelen makaamista tai nukkumista. Tappelu on lapsellista (oikeasti olen vain liian ylipainoinen siihen)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36637638Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896436Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315360Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213848Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta662992Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi532590En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122124Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182051Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D582049Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4891959