Mieluiten sellaista, jossa ei lyödä naamaan.
Suositelkaa jotain kamppailulajia
32
362
Vastaukset
Sinusta tulisi hieno taekwondorka.
Nyrkkeily on ainoa oikeasti hyödyllinen laji. Nykyään kun on kaikenlaisia mamuja liikkeellä kannattaa opetella hyvä lyöntitekniikka.
Mietin nyrkkeilyä myös. Mutta eikö siinä naaman hakkaaminen paskaks oo aika yleistä, varsinkin kilpailuissa?
No huhhuh, ei edes harakirista saa puhua ettei viestiä poisteta :D
- Jepppp
"Sananvapaus."
- Pallea-paella
Harakiri tarkoittaa puutarhan työkalujen juoksukilpailun loppuhuipentumaa. Voittajahara pääsee Arno Kasvin kukkapenkkiä pöyhimään, muille haroille nauraa harakat.
- sdkfj
elämänkoulu, uskonkilvoitus
- sdfgsdfg
japanilainen showpaini.....pykälää karumpaa kuin amerikkalainen...vakiovarusteisiin kuuluu mm...loisteputkia ja kilottain nastoja
- RauhanTieJooo
Aikido,Judo ?
- Mullahin.pullabulla
Rippikoulu, lastenhoito? Hmmm, mutta eikö tytöille sopisi enemmän kampailu- kuin kamppailulajit
Mullahin.pullabulla kirjoitti:
Rippikoulu, lastenhoito? Hmmm, mutta eikö tytöille sopisi enemmän kampailu- kuin kamppailulajit
Miksi aliarvioit mua? Tykkään tapella, koska saan siitä itsevarmuutta.
- qwwef
Piiskatin kirjoitti:
Miksi aliarvioit mua? Tykkään tapella, koska saan siitä itsevarmuutta.
Olisko sitten paini mukavaa? Voi tulla tosin kukkakaalikorvat mutta muuten luulisi oelvan varsin kivutonta.
- Hemmetin.Mehmetti
Eihän sitä nyt tarde niin virkaintoisesti harrastaa. Voiha sitä painia vaikka toppavaattehissa lumihankessa kavareineen. Vai oisko se kivempaa tuntemattomien kans?
Miks vitussa täältä poistellaan jopa ihan asiallisiakin kommentteja? -_-
- fgdg
No mikäli nyt muistan pituutes ja painos ja mietin miltä sen kokoinen näyttäisi niin luulisin että aika sopusuhteiselta. Vaan tuossapa rajua tappelua http://www.como.fi/uutiset/jarkyttava-tappeluvideo-luokasta-tytot-tukkanuottasilla-opettaja-vain-lassyttaa/
- Tavallisen.rahan.aukio
Piiskatin kirjoitti:
En ehkä uskalla katsoa.
Niin no ei tuo nekridityttö sentään kapuloilla sitä toista hakannu. Paremminki se moksi kumppaniaan poskeen kuin pygmit viidakkorumpua tahi gorilla poveansa
- Vanha_tuttu
Kokeile jalkapohjiin pamputusta. Piristävävää lätkettä.
- riska.sulle.Nizza.mulle
Kuulostaa falungongistelulta
- hujhg
Savikiekkojen ammunta..
- Mekko-Mikko
savikiekkojen hajotus judopotkuilla
Aikido.. se on mahtava laji kaikkinensa. Siinä opitaan torjumaan hyökkäys tuhoamatta
vastustajaa.. joka sopii kaikkien oikeus tajuntaan. Laji on kova vaikka moni sanoo muuta, koska luulevat että lyömällä takaisin voittaa.. totuushan ei ole niin, vaan vaikka voitat lyömällä niin häviät. Elämä potkii pahasti päähän jos yrittää väkivallalla voittaa väkivallan.. Tämä normaali elämä ei ole sotaa vaan selviämistä ja sen voittaa selvitymällä. Siihen voi liittyä itsensä puolustamista ääritilanteissa mutta senkin pitää olla hallittua ettei aiheuta itselleen lisää pahaa lain kannalta, tai tuhoa elämäänsä muuten pelkän vihan purkauksen takia. Siksi tuo Aikido on ehdottomasti paras itsensä puollustuslaji. Olen itse harrastanut karate, juoda ja jiujitsua, mutta silti olen 100% varma että tuo laji on paras.Suosittelen makaamista tai nukkumista. Tappelu on lapsellista (oikeasti olen vain liian ylipainoinen siihen)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625