Pomo flirtti

Fjjhllll

On ihan OK että nainen, alainen flirttailee esimiehelle ylennyksen ym takia.

Mutta miksi pomo flirttailee sihteerin kanssa? Mikä on hyöty?

Eihän siitä työstä tule mitään jos ne flirttailee keskenään (varatut). Eikö toisen pidä olla torjuva? Siis työn kannalta.

6

468

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä_minä

Jos minä olisin jossain firmassa pomona ja joku mies-alainen tai -yläinen flirttailisi minulle, ottaisin heti käsittelyssä puhutteluun. Ei kiitos flirtailulle, en osaa suhtautua flirttiin itse enkä myöskään osaa flirttaila itse. Jotenkin on aivan absurdia, että alkaisi työpaikalla flirttaan. Tiedän, että olen varmasti näissä asioissa vanhanaikainen ja jälkeen jäänyt, mutta näin minulla. En vain pidä flirttailusta suuntaan tai toiseen.

Tai osaan mä ehkä flirttailla, kun ihastun, niin juoksen karkuun niin lujaa kuin pääsen:D Siinä mun flirtit:)

• bkjgg

Minulla on kyllä tapana heittää huulta, kertoa kohteliaisuuksia ja pientä flirttiä ja olen nainen. Small talk.

• jokainen_omalla_tavallaa
        bkjgg kirjoitti:

Minulla on kyllä tapana heittää huulta, kertoa kohteliaisuuksia ja pientä flirttiä ja olen nainen. Small talk.

Mut se on eriasia jutella, heittää juttua ja nauraakin saa:D Mun käsittääkseni, en ole ihan varma:) Ja sitä paitsi jokainen saa tehdä just siltä miltä tuntuu, mutta tämä karkuun juosku flirtti on minun ainut muoto jota osaan:) Ja en kyllä kaipaakkaan muuta, siis itse, mutta eihän kaikkien tarvi talloa samoja latuja, en minä ainakaan tuomitse ketään minkään flirtin tai muunkaan takia. Tottakai, jos se häiritsee selväti jotain tiettyä tärkeää työasiaa tai muuta asiaa, josta on hyvä puhua, ja jos joku vain flirttaa flirttailemistaan, niin varmasti sanon: keskity pösilö asiaan:D

• En ole koskaan harrastanut tällaista,
      kuten EN parin etsimistä työpaikalta.

Mutta jokainen taaplaa tyylillään,
      ja kantaa myös siitä seuraukset.

• hklnh

Onko hieman huono asenne!!

• reittä_myöden_taloon

On kyllä kyseenalainen keino koettaa saada ylennystä. Mutta voi sopia sellaisille, joilla ei omatunto soimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      269
      2262
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      53
      964
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      107
      944
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      911
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe