Jokainen tulee kertomaan että rimaa pitää nostaa!!! :-). Sori stalkkeri.
Tasoa minulle
10
164
Vastaukset
- tasoyksgo
joo kymppitaso on paras, ja mielellään joku biatch joka ei o kiinnostunut susta senttiäkään, eli paras taso ja haastavani vastus, sillä lähetään
- apnäet
Joku kaipaa kovasti jotain stalkkeria kun päivittän kirjoittelee hänelle.
- uppookosormimahaan
Lösöjen ei kannata haaveilla riman nostosta kun lihaksettomana eivät edes itse pääse rimansa yli
- hlvhg
Mä olen nainen ja hyvävartaloinen! Ja varattu :-D
- siinätapauksessa
No nehän tarkoittaa riman nostolla nykyistäsi. Ainakin järjen mukaan.
- separempimies
Ennen kuin nainen nostaa rimaansa niin kannattaa miettiä pääseekö riman ylös lingolla.
Suurin osa suomalaisista naisista ei pääse riman yli paitsi sen joka on maan tasolla ja vyöryvät yli sivuttain. - HyväHaley
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005052852.html Ihan oikein. Jos mies ei huolehdi samalla tavalla lihaskunnostaan niin joutaa mennä kaltaistensa lösöjen sekaan
- Lihaksetononainaruma
Huvittaa aina kun joku lihakseton urpo sanoo builtfatteille että pitää laihduttaa kun samalla itse muistuttaa jotain tuulen nussimaa kaislaa
Tämä aloitus on varmaankin taas provo eli
yritetään provosoida PALSTALAISIA HAUKKUMAAN TOISIAAN.
Minulta aloitus ei ole,
sillä en tee PALSTOILLE ALOITUKSIA.- huhhhuuuuuuh
Onko se noin vaikeaa se elämäsi Jussi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877