Painajaiset

kiusaavat

Olen väsynyt painajaisiini. Näen niitä todella usein, jo monen vuoden ajan. Joskus minua ajataan takaa ja etsin linnasta pakopääsyä, usein laihoin tuloksin, joskus jokin "demoni" kaappaa minut ja heittää minut pimeään...Olen yrittänyt unessa pysähtyä ja katsoa kuka minua ajaa takaa, silloin ei näy ketään ja hetken kuluttua taas pelästyn ja juoksen pakoon etsien avointa ikkunaa. Kiitos etukäteen vastuaksistanne, jos osaatte tähän vastata.

6

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain kokenut

      Itselläni oli noin 12-vuotiaani jatkuvasti pahoja painajaisia. Lisäksi kävi niin, että herätessäni yöllä tuntui kuin läsnä olisi jotain hirvittävää. Täytyi ottaa melkein kättä pidempää ja mennä selkä seinää vasten. Kuollut kissammekin naukaisi kerran kahden perheenjäsenemme kuullessa sen yhdessä.

      Luulin, että päässäni olisi kenties vikaa enkä tiennyt, mitä tehdä. Kuitenkin painajaiset ym. kauhut jäivät välittömästi pois, kun muutimme toiseen taloon. Myöhemmin olen jutellut kokemuksistani tuossa kauhutalossa veljeni kanssa, joka myös sanoo kokeneensa siellä kummia ja pelänneensä.

      Myöhemmin veli asui vähän aikaa toisessa hirveässä asunnossa, jossa en pystynyt nukkumaan edes yhtä yötä. Piti kokeilla, kun veli kertoi tuntemuksistaan siellä. Yöllä pakkasin kimpsuni ja kampsuni ja hipsin hieman järkyttyneenä omalle asunnolleni.

      Asunnon vaihto siis saattaa auttaa. Vaikea sanoa, miksi joissakin asunnoissa olisi tällaista. Ehkä siellä on harrastettu spiritismiä tai muuta Jumalan kieltämää noituutta, joka on mahdollisesti tuonut paikkaan saastaisia henkiä?

      Veljen kaverin luona on kääntyillyt ovenkahvat itsekseen ja muutakin jännää tiedän. Minulle on turha tulla kenenkään sanomaan, että kaikki oleva on vain kemiaa. Henkivallat, Jumala, Jeesus, synti ja syntien anteeksiantamus ovat yhtä todellisia kuin näkyväkin maailma.

      • Ninni

        Tekstisi oli melkein kuin suoraan kädestäni. Tuossa taitaa olla perää. kiitti vinkistä...


      • Jotain kokenut
        Ninni kirjoitti:

        Tekstisi oli melkein kuin suoraan kädestäni. Tuossa taitaa olla perää. kiitti vinkistä...

        Ilo oli minun puolellani, olepa hyvä! Toivottavasti asiasi järjestyvät. Painajaiset eivät todellakaan ole hyvä asia jatkuessaan eikä muutenkaan.


      • Jotain kokenut
        Jotain kokenut kirjoitti:

        Ilo oli minun puolellani, olepa hyvä! Toivottavasti asiasi järjestyvät. Painajaiset eivät todellakaan ole hyvä asia jatkuessaan eikä muutenkaan.

        Kertoisitko minulle, jos asunnonvaihto auttaa? Olisi mukava kuulla, jos olin avuksi.

        Osoitteeni: [email protected]


      • Uninen mies

        Olisit katsonut kun telkusta tuli tässä taannoin tiistaina neloselta dokumentti "Asuuko Jumala aivoissa?". Siinä eräs tyttö pelkäsi mennä illalla huoneeseensa nukkumaan koska pelkäsi aina jonkun pahan olennon olevan läsnä. Asiaa alettiin selvittää ammattilaisten avulla ja lopulta havaittiin, että tytön yöpöydällä ollut kelloradio kehitti normaalia suuremman sähkömagneettisen kentän, joka sai tytön tuntemaan erilaisia tuntemuksia. Tämä johtui siitä, että tytön aivot (kuten muutamien muidenkin ihmisten aivot) reagoivat erittäin herkästi sähkömagneettisiin kenttiin. Kyseisillä ihmisillä nämä luonnossa esiintyvät sähkömagneettiset kentät voivat saada aikaan esim hallusinaatioita tai erilaisia tuntemuksia kuten edellämainitulla tytöllä oli pahan olennon läsnäolotuntemus. Kannattaa tarkistaa mahdolliset sähkölaitteet lähistöllä tai kulkeeko talon lähellä suuria voimalinjoja. Ne voivat olla yksi syy siihen, että aivot reagoivat eritavoin eri paikoissa.


      • Uninen mies kirjoitti:

        Olisit katsonut kun telkusta tuli tässä taannoin tiistaina neloselta dokumentti "Asuuko Jumala aivoissa?". Siinä eräs tyttö pelkäsi mennä illalla huoneeseensa nukkumaan koska pelkäsi aina jonkun pahan olennon olevan läsnä. Asiaa alettiin selvittää ammattilaisten avulla ja lopulta havaittiin, että tytön yöpöydällä ollut kelloradio kehitti normaalia suuremman sähkömagneettisen kentän, joka sai tytön tuntemaan erilaisia tuntemuksia. Tämä johtui siitä, että tytön aivot (kuten muutamien muidenkin ihmisten aivot) reagoivat erittäin herkästi sähkömagneettisiin kenttiin. Kyseisillä ihmisillä nämä luonnossa esiintyvät sähkömagneettiset kentät voivat saada aikaan esim hallusinaatioita tai erilaisia tuntemuksia kuten edellämainitulla tytöllä oli pahan olennon läsnäolotuntemus. Kannattaa tarkistaa mahdolliset sähkölaitteet lähistöllä tai kulkeeko talon lähellä suuria voimalinjoja. Ne voivat olla yksi syy siihen, että aivot reagoivat eritavoin eri paikoissa.

        Magneettikenttien vaikutusta on tutkittu jo kauan ihmisen uneen vaikuttavana tekijänä. Näitä magneettikenttiähän on vaan ollut jo periaatteessa aikojen alusta saakka, ei yksinomaan nykyaikaiset voimalinjat niitä aiheuta. Maaperässämmehän kulkee ns. vesisuonia, jotka aiheuttavat/muodostavat tätä kenttää. Sitä on joskus kansankielessä nimitetty ns. maasäteilyksikin. Sen vähentämiseksi tai torjumiseksi on kehitelty monenlaisia laitteitakin vaihtelevalla menestyksellä. Itselläni on monia samoja runsaita unennäkökokemuksia juuri näissä paikoissa, joittenka alta maaperästä tutkimalla olen löytänyt myöhemmin ns. vesisuonen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      2355
    2. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      128
      1348
    3. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      146
      1306
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      1156
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1096
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      38
      959
    7. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      58
      878
    8. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      65
      846
    9. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      146
      823
    10. Pertikki out

      Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      197
      814
    Aihe