Painajaiset

kiusaavat

Olen väsynyt painajaisiini. Näen niitä todella usein, jo monen vuoden ajan. Joskus minua ajataan takaa ja etsin linnasta pakopääsyä, usein laihoin tuloksin, joskus jokin "demoni" kaappaa minut ja heittää minut pimeään...Olen yrittänyt unessa pysähtyä ja katsoa kuka minua ajaa takaa, silloin ei näy ketään ja hetken kuluttua taas pelästyn ja juoksen pakoon etsien avointa ikkunaa. Kiitos etukäteen vastuaksistanne, jos osaatte tähän vastata.

6

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain kokenut

      Itselläni oli noin 12-vuotiaani jatkuvasti pahoja painajaisia. Lisäksi kävi niin, että herätessäni yöllä tuntui kuin läsnä olisi jotain hirvittävää. Täytyi ottaa melkein kättä pidempää ja mennä selkä seinää vasten. Kuollut kissammekin naukaisi kerran kahden perheenjäsenemme kuullessa sen yhdessä.

      Luulin, että päässäni olisi kenties vikaa enkä tiennyt, mitä tehdä. Kuitenkin painajaiset ym. kauhut jäivät välittömästi pois, kun muutimme toiseen taloon. Myöhemmin olen jutellut kokemuksistani tuossa kauhutalossa veljeni kanssa, joka myös sanoo kokeneensa siellä kummia ja pelänneensä.

      Myöhemmin veli asui vähän aikaa toisessa hirveässä asunnossa, jossa en pystynyt nukkumaan edes yhtä yötä. Piti kokeilla, kun veli kertoi tuntemuksistaan siellä. Yöllä pakkasin kimpsuni ja kampsuni ja hipsin hieman järkyttyneenä omalle asunnolleni.

      Asunnon vaihto siis saattaa auttaa. Vaikea sanoa, miksi joissakin asunnoissa olisi tällaista. Ehkä siellä on harrastettu spiritismiä tai muuta Jumalan kieltämää noituutta, joka on mahdollisesti tuonut paikkaan saastaisia henkiä?

      Veljen kaverin luona on kääntyillyt ovenkahvat itsekseen ja muutakin jännää tiedän. Minulle on turha tulla kenenkään sanomaan, että kaikki oleva on vain kemiaa. Henkivallat, Jumala, Jeesus, synti ja syntien anteeksiantamus ovat yhtä todellisia kuin näkyväkin maailma.

      • Ninni

        Tekstisi oli melkein kuin suoraan kädestäni. Tuossa taitaa olla perää. kiitti vinkistä...


      • Jotain kokenut
        Ninni kirjoitti:

        Tekstisi oli melkein kuin suoraan kädestäni. Tuossa taitaa olla perää. kiitti vinkistä...

        Ilo oli minun puolellani, olepa hyvä! Toivottavasti asiasi järjestyvät. Painajaiset eivät todellakaan ole hyvä asia jatkuessaan eikä muutenkaan.


      • Jotain kokenut
        Jotain kokenut kirjoitti:

        Ilo oli minun puolellani, olepa hyvä! Toivottavasti asiasi järjestyvät. Painajaiset eivät todellakaan ole hyvä asia jatkuessaan eikä muutenkaan.

        Kertoisitko minulle, jos asunnonvaihto auttaa? Olisi mukava kuulla, jos olin avuksi.

        Osoitteeni: [email protected]


      • Uninen mies

        Olisit katsonut kun telkusta tuli tässä taannoin tiistaina neloselta dokumentti "Asuuko Jumala aivoissa?". Siinä eräs tyttö pelkäsi mennä illalla huoneeseensa nukkumaan koska pelkäsi aina jonkun pahan olennon olevan läsnä. Asiaa alettiin selvittää ammattilaisten avulla ja lopulta havaittiin, että tytön yöpöydällä ollut kelloradio kehitti normaalia suuremman sähkömagneettisen kentän, joka sai tytön tuntemaan erilaisia tuntemuksia. Tämä johtui siitä, että tytön aivot (kuten muutamien muidenkin ihmisten aivot) reagoivat erittäin herkästi sähkömagneettisiin kenttiin. Kyseisillä ihmisillä nämä luonnossa esiintyvät sähkömagneettiset kentät voivat saada aikaan esim hallusinaatioita tai erilaisia tuntemuksia kuten edellämainitulla tytöllä oli pahan olennon läsnäolotuntemus. Kannattaa tarkistaa mahdolliset sähkölaitteet lähistöllä tai kulkeeko talon lähellä suuria voimalinjoja. Ne voivat olla yksi syy siihen, että aivot reagoivat eritavoin eri paikoissa.


      • Uninen mies kirjoitti:

        Olisit katsonut kun telkusta tuli tässä taannoin tiistaina neloselta dokumentti "Asuuko Jumala aivoissa?". Siinä eräs tyttö pelkäsi mennä illalla huoneeseensa nukkumaan koska pelkäsi aina jonkun pahan olennon olevan läsnä. Asiaa alettiin selvittää ammattilaisten avulla ja lopulta havaittiin, että tytön yöpöydällä ollut kelloradio kehitti normaalia suuremman sähkömagneettisen kentän, joka sai tytön tuntemaan erilaisia tuntemuksia. Tämä johtui siitä, että tytön aivot (kuten muutamien muidenkin ihmisten aivot) reagoivat erittäin herkästi sähkömagneettisiin kenttiin. Kyseisillä ihmisillä nämä luonnossa esiintyvät sähkömagneettiset kentät voivat saada aikaan esim hallusinaatioita tai erilaisia tuntemuksia kuten edellämainitulla tytöllä oli pahan olennon läsnäolotuntemus. Kannattaa tarkistaa mahdolliset sähkölaitteet lähistöllä tai kulkeeko talon lähellä suuria voimalinjoja. Ne voivat olla yksi syy siihen, että aivot reagoivat eritavoin eri paikoissa.

        Magneettikenttien vaikutusta on tutkittu jo kauan ihmisen uneen vaikuttavana tekijänä. Näitä magneettikenttiähän on vaan ollut jo periaatteessa aikojen alusta saakka, ei yksinomaan nykyaikaiset voimalinjat niitä aiheuta. Maaperässämmehän kulkee ns. vesisuonia, jotka aiheuttavat/muodostavat tätä kenttää. Sitä on joskus kansankielessä nimitetty ns. maasäteilyksikin. Sen vähentämiseksi tai torjumiseksi on kehitelty monenlaisia laitteitakin vaihtelevalla menestyksellä. Itselläni on monia samoja runsaita unennäkökokemuksia juuri näissä paikoissa, joittenka alta maaperästä tutkimalla olen löytänyt myöhemmin ns. vesisuonen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      231
      1953
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1198
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1008
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      85
      995
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      763
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      93
      739
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      688
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      671
    Aihe