Menneisyys vaikuttaa liikaa nykyään

XXDDD

Kaikki alko ala-asteen ekoilta luokilta.äiti sairastu masennukseen.Silloin äiti haukku mua ja jopa Käytti lievää väkivaltaa .Mä karkasin kotoa 7 vuotiaana kun äiti haukku mua.Äiti huus perässä vaan et mee vaa .Siitä alko mun helvetti.Perhe jutut oli sekasin.Joka päivä itkin .Itkin henkisestä väkivallasta.Äiti vaati koulusta parhaita numeroita ja huonoista numeroista tuli kamala huuto.Silloin menin omaan huoneeseen itkemään.Kun äiti parantui ei tätä jatkunut.Mutta mulle jäi arvet.Aina kun joku on huutaa rupeen itkee ja meen omiin oloihini.Oon tosi sulkeutunut perheessämme.En pysty luomaan hyviä kaveri suhteita.Sanon aina jotain loukkaavaa .Koska totuin sanomaan niitä sanoja äidille.itsetuntoani en tule varmaan koskaan enää saamaan takaisin.Olen kiltti tyttö mutta tänä kesänä aion karata 1 päiväksi.Miettimään menneisyyttä vanhalle koti seudulle Erääseen metsään jossa on helvetillisiä muistoja

9

440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepppp

Aikuistu.

• 17.v.poika

Kyllä sä kavereita saat. Niitä yleensä saa opiskeluaikoina eniten. Vaikka äitis onkin mulkku joka vihaa lapsia niin ei se tuu sinuu kaataa.

• Pisteen jälkeen tulee väli

• yx.kyzymyz

Tarviiko edes nettikaveria?

• Hei!
      En tiedä, minkä ikäinen olet nyt, eikä se ole se olennainen juttu... Mutta toivoisin sinun keräävän rohkeutta ja käyvän juttelemassa mainitsemistasi asioista esim. koulupsykologin tai koulukuraattorin kanssa: kaverisuhteet, arkuus, sulkeutuneisuus, että voisit saada tukea asioiden käsittelyyn.

Terveisin Kirsi, NettiSaapas -ohjaaja

• tääonnykyaikaatana

Äitis koittaa saada sut panostamaan tosi paljon lukemiseen. Se on tärkein taito mitä on nykypäivänä. Muuten joutuu paskahommiin tehtaaseen, tosi huonot palkat. Paska työympäristö. Kannattaa lukea siis opiskella yötäpäivää. Se joutuu käyttämään kovia keinoja, että teet työtä, mutta lupaan vanhempana arvostat äitiäsi, jahka suoritat kaiken maailman maisterin tutkinnot ja pääset arstronautiksi esim.

Tää on se tärkein mitä kirjotan viimeiseksi.... Muista tää: Menestys tulee ennen työtä vain sanakirjassa! Muista se, et opettelet näkemään kunnolla vaivaa, niin että tuntuu joka paikassa kehossa se vaivan näkö.... Se rääkki palkitaan kyllä myöhemmin. Sit haistata v t kaikille jotka koittaa sua saada lopettamaan vaivannäön... pus kiltti tyttö ;)

• Mis koulus oot ja Mul luokal? Kuulostat ihan yheltä meidän luokkalaiselta. Sekin siis itkee herkästi

• enkeksinimimerkkiäheh

kannattaa panostaa kouluun nyt tuon ikäisenä, älä välitä äidistäsi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe