Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lahja kaasolle

mirkku

Hei, kertokaapas onko ihan älytöntä ostaa kaasolle kiitoslahjaksi kaunis desing-teekuppi lautanen, siis vain yksi? Kuppi on todella kaunis ja niin kallis, että yhteen vain on varaa. Tiedän kaasoni pitävän kyseisestä kupista. Arveluttaa vain voiko vain yhden ostaa...

4

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos on arvokas

      Jos kerran tiedät, että kaasosi osaa arvostaa ko. kuppia, niin silloin toki yhden ostaminen on ok. Eri asia olisi, jos kaasosi ei osaisi arvostaa yhtä ainutta kuppia.

      • Nenna

        Minulla kaksi kaasoa, joista toinen saa matkan ahkeruutensa vuoksi kun taas toinen kiitoksen VAIVAUTUMISESTA


    • ite

      kaasolleni, hänen haluamansa muumi niiskuneiti kupin ja lautasliinoja..

    • Kaaso 2003

      Olin kaasona parhaimmalle lapsuuden ystävälleni minkä olen tuntenut vauvasta saakka. Sain kauniin muiston häistä samalla ja on nyt kirjahyllyssä. Sain morsiusparilta saman laisen shampanja lasin kuin heillä, joihin oli kirjattu kaaso, heidän nimikirjaimet ja päivämäärä. Heillä laseissa oli morsian / sulhanen, nimikirjaimet ja päivämäärä. Suosittelen lämpimästi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe