Hei, kertokaapas onko ihan älytöntä ostaa kaasolle kiitoslahjaksi kaunis desing-teekuppi lautanen, siis vain yksi? Kuppi on todella kaunis ja niin kallis, että yhteen vain on varaa. Tiedän kaasoni pitävän kyseisestä kupista. Arveluttaa vain voiko vain yhden ostaa...
lahja kaasolle
4
1794
Vastaukset
- jos on arvokas
Jos kerran tiedät, että kaasosi osaa arvostaa ko. kuppia, niin silloin toki yhden ostaminen on ok. Eri asia olisi, jos kaasosi ei osaisi arvostaa yhtä ainutta kuppia.
- Nenna
Minulla kaksi kaasoa, joista toinen saa matkan ahkeruutensa vuoksi kun taas toinen kiitoksen VAIVAUTUMISESTA
- ite
kaasolleni, hänen haluamansa muumi niiskuneiti kupin ja lautasliinoja..
- Kaaso 2003
Olin kaasona parhaimmalle lapsuuden ystävälleni minkä olen tuntenut vauvasta saakka. Sain kauniin muiston häistä samalla ja on nyt kirjahyllyssä. Sain morsiusparilta saman laisen shampanja lasin kuin heillä, joihin oli kirjattu kaaso, heidän nimikirjaimet ja päivämäärä. Heillä laseissa oli morsian / sulhanen, nimikirjaimet ja päivämäärä. Suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875