Hei, kertokaapas onko ihan älytöntä ostaa kaasolle kiitoslahjaksi kaunis desing-teekuppi lautanen, siis vain yksi? Kuppi on todella kaunis ja niin kallis, että yhteen vain on varaa. Tiedän kaasoni pitävän kyseisestä kupista. Arveluttaa vain voiko vain yhden ostaa...
lahja kaasolle
4
1799
Vastaukset
- jos on arvokas
Jos kerran tiedät, että kaasosi osaa arvostaa ko. kuppia, niin silloin toki yhden ostaminen on ok. Eri asia olisi, jos kaasosi ei osaisi arvostaa yhtä ainutta kuppia.
- Nenna
Minulla kaksi kaasoa, joista toinen saa matkan ahkeruutensa vuoksi kun taas toinen kiitoksen VAIVAUTUMISESTA
- ite
kaasolleni, hänen haluamansa muumi niiskuneiti kupin ja lautasliinoja..
- Kaaso 2003
Olin kaasona parhaimmalle lapsuuden ystävälleni minkä olen tuntenut vauvasta saakka. Sain kauniin muiston häistä samalla ja on nyt kirjahyllyssä. Sain morsiusparilta saman laisen shampanja lasin kuin heillä, joihin oli kirjattu kaaso, heidän nimikirjaimet ja päivämäärä. Heillä laseissa oli morsian / sulhanen, nimikirjaimet ja päivämäärä. Suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990