Minulla olisi Petepojalle JR27 ahkio lainaan, mutta eipä ole oikeuksia vastailla ketjuun Vaellusnetissä kun Vesterinen resetoi tunnukset.
Petepojalle ahkio
12
194
Vastaukset
- 78537890
Onko pakko avautua asiasta ammatikseen täällä? Olet tainnut väkertää muutaman muunkin saman aiheisen aloituksen?
Olen itse kirjoitellut aikanaan vaellusnetissä. Kokenut sen hieman omituiseksi foorumiksi, lähtenyt sieltä omin jaloin ilman banneja ... mutta silti. Ainakaan minä en koe pakottavaa tarvetta avautua tämän tästä vaellusnetin suuntaan suomi24:la. Mikä helvetti sinua vaivaa? Polta se armeijan jämävaraston ahkionraato ja ryhdistäydy.- NKSivustakahtonu
Juuri näin!
- outoaraivoa
Outoa raivoa vaellusnettiloisilta.
- lkbooooo
Aloittaja trollasi Vaellusnetissä (kuten täälläkin) ja heitettiin ulos. Sekös nyt meidän ryhdikästä retkeilijäämme korpeaa. Ihan oikein kyllä bännättiin. Läl-lää
- Korvatunturinmurusta
HooVee itse?
- buuhuu
Enpäs oo: läl-lää
- KusipekKA
Olisko Pekan pulkka parempi eli aisat ristissä?
- OliverinKenkä
Joo, mulla meni vähän lujaa ja leikin kauheeta erämiestä. Siinä sitten jäi lääkkeetkin ottamatta. Ja jep: ihan aiheesta mut vaellusnetistä bännättiin. Siitä on jo paljon aikaa ja normaali ihminen olisi sen jo unohtanut. Mutta en minä, minä unohdan vaan lääkkeeni melkein joka päivä.
- EiOleTosivaeltaja
OliverinKenkä kirjoitti:
Joo, mulla meni vähän lujaa ja leikin kauheeta erämiestä. Siinä sitten jäi lääkkeetkin ottamatta. Ja jep: ihan aiheesta mut vaellusnetistä bännättiin. Siitä on jo paljon aikaa ja normaali ihminen olisi sen jo unohtanut. Mutta en minä, minä unohdan vaan lääkkeeni melkein joka päivä.
Oliverin kenkä......onko se kauppa josta Pekka meni ostaan puku päällä kenkiä ja sai huonoa palvelua?
- OliverKengittä
Ei. Oliverin kengästä saa vain lääkkeitä, joita sinunkin ehkä kannattaisi joskus ottaa
- LaajalahdenGeorge
OliverKengittä kirjoitti:
Ei. Oliverin kengästä saa vain lääkkeitä, joita sinunkin ehkä kannattaisi joskus ottaa
Mitä suosittelet? Mutta onHAN NE LÄÄKKEET TEHTY TUULIVOIMALLA?
Muuten palatakseni alkuperäiseen aiheeseen. Ainoa oikea aisa ratkaisu on aisat ristissä.
Onko kokemusta noista vesisuodattimista? ajattelin kysyyy kun vaivaa et olenko tullut kipeeksi kun juon suoraan luonnosta vettä
- Vaanononly
Parempi Petepojalle, niin ei joudu tekemiseen henkisesti epävakaan ihmisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288