Petepojalle ahkio

Ultimate_Jr27_Savossa

Minulla olisi Petepojalle JR27 ahkio lainaan, mutta eipä ole oikeuksia vastailla ketjuun Vaellusnetissä kun Vesterinen resetoi tunnukset.

12

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78537890

Onko pakko avautua asiasta ammatikseen täällä? Olet tainnut väkertää muutaman muunkin saman aiheisen aloituksen?

Olen itse kirjoitellut aikanaan vaellusnetissä. Kokenut sen hieman omituiseksi foorumiksi, lähtenyt sieltä omin jaloin ilman banneja ... mutta silti. Ainakaan minä en koe pakottavaa tarvetta avautua tämän tästä vaellusnetin suuntaan suomi24:la. Mikä helvetti sinua vaivaa? Polta se armeijan jämävaraston ahkionraato ja ryhdistäydy.

• NKSivustakahtonu

Juuri näin!

• outoaraivoa

Outoa raivoa vaellusnettiloisilta.

• lkbooooo

Aloittaja trollasi Vaellusnetissä (kuten täälläkin) ja heitettiin ulos. Sekös nyt meidän ryhdikästä retkeilijäämme korpeaa. Ihan oikein kyllä bännättiin. Läl-lää

• Korvatunturinmurusta

HooVee itse?

• buuhuu

Enpäs oo: läl-lää

• KusipekKA

Olisko Pekan pulkka parempi eli aisat ristissä?

• OliverinKenkä

Joo, mulla meni vähän lujaa ja leikin kauheeta erämiestä. Siinä sitten jäi lääkkeetkin ottamatta. Ja jep: ihan aiheesta mut vaellusnetistä bännättiin. Siitä on jo paljon aikaa ja normaali ihminen olisi sen jo unohtanut. Mutta en minä, minä unohdan vaan lääkkeeni melkein joka päivä.

• EiOleTosivaeltaja
        OliverinKenkä kirjoitti:

Joo, mulla meni vähän lujaa ja leikin kauheeta erämiestä. Siinä sitten jäi lääkkeetkin ottamatta. Ja jep: ihan aiheesta mut vaellusnetistä bännättiin. Siitä on jo paljon aikaa ja normaali ihminen olisi sen jo unohtanut. Mutta en minä, minä unohdan vaan lääkkeeni melkein joka päivä.

Oliverin kenkä......onko se kauppa josta Pekka meni ostaan puku päällä kenkiä ja sai huonoa palvelua?

• OliverKengittä

Ei. Oliverin kengästä saa vain lääkkeitä, joita sinunkin ehkä kannattaisi joskus ottaa

• LaajalahdenGeorge
        OliverKengittä kirjoitti:

Ei. Oliverin kengästä saa vain lääkkeitä, joita sinunkin ehkä kannattaisi joskus ottaa

Mitä suosittelet? Mutta onHAN NE LÄÄKKEET TEHTY TUULIVOIMALLA?

Muuten palatakseni alkuperäiseen aiheeseen. Ainoa oikea aisa ratkaisu on aisat ristissä.

Onko kokemusta noista vesisuodattimista? ajattelin kysyyy kun vaivaa et olenko tullut kipeeksi kun juon suoraan luonnosta vettä

• Vaanononly

Parempi Petepojalle, niin ei joudu tekemiseen henkisesti epävakaan ihmisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      102
      6598
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3950
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3385
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      383
      1807
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1418
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1360
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1093
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      1006
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      940
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe