18-22v Etelä-Eurooppaan viikoksi 20.2-12.3

Tyttö18v

20.2-12.3.2017 viikon reissu Etelä-Euroopaan. Ajankohtahan on huono ja arvata saattaa, ettei ystävät koulujen ja töiden takia pääse lähtemään. Täytän 18 ja siksi hinku päästä tekemään jotain suurempaa. En yksin haluaisi lähteä ja pelkään, että siitä tulisi yksinään tylsä reissu. Ajattelin ottaa riskin ja lähteä uuden ihmisen kanssa. Tietty suunniteltaisiin matka yhdessä ja siinä samassa tutustuttaisiin.
Haluaisin matkalta drinkkejä, hyvää ruokaa, mukavaa seuraa ja lähteä kokemusta rikkaampana. Joku edullinen all inclusive loma tai sitten reppureissataan. Olen reissannut ennenkin, eli eka kerta ei olisi.

Laita KIK:ssä viestiä: matkallee

1

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorikaveriminäkin

Lähtisitkö ens vuoden puolella (2018) maalis- ja huhtikuun vaihteessa? :D Mulla sama ongelma: kaverit ei pääse, tai haluavat korkeintaan ruotsin risteilylle, joka on nähty paikka ja koettu useita kertoja. Itse olen lähdössä Etelä-Eurooppaa, koska haluan pois hetkeksi Suomesta ja kokea uusia seikkailuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      9
      1666
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      130
      1661
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      252
      1188
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      207
      1053
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      284
      880
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      877
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      858
    Aihe