18-22v Etelä-Eurooppaan viikoksi 20.2-12.3

Tyttö18v

20.2-12.3.2017 viikon reissu Etelä-Euroopaan. Ajankohtahan on huono ja arvata saattaa, ettei ystävät koulujen ja töiden takia pääse lähtemään. Täytän 18 ja siksi hinku päästä tekemään jotain suurempaa. En yksin haluaisi lähteä ja pelkään, että siitä tulisi yksinään tylsä reissu. Ajattelin ottaa riskin ja lähteä uuden ihmisen kanssa. Tietty suunniteltaisiin matka yhdessä ja siinä samassa tutustuttaisiin.
Haluaisin matkalta drinkkejä, hyvää ruokaa, mukavaa seuraa ja lähteä kokemusta rikkaampana. Joku edullinen all inclusive loma tai sitten reppureissataan. Olen reissannut ennenkin, eli eka kerta ei olisi.

Laita KIK:ssä viestiä: matkallee

1

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorikaveriminäkin

Lähtisitkö ens vuoden puolella (2018) maalis- ja huhtikuun vaihteessa? :D Mulla sama ongelma: kaverit ei pääse, tai haluavat korkeintaan ruotsin risteilylle, joka on nähty paikka ja koettu useita kertoja. Itse olen lähdössä Etelä-Eurooppaa, koska haluan pois hetkeksi Suomesta ja kokea uusia seikkailuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe