Kaikki 12-14 vuotiaat pojat vastaa

Dadada99

Onks teidä mielest tyttöjen tissien kool välii ja kysymys just 12-14 v pojille

10

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkki123

      Ei. Mutta perseen koolla on.

      • Dadada99

        Nooh täältä sitä ei löydy


    • Nieisiitäsen

      Imetyksen kannalta kyllä, mutta ei kai 13-vuotiaan tarvitse imettää?

      • Dadada99

        Ehkäpä ei sitä koskaan tiiä


    • Roope-sedö

      Hüvä perse, hüvä bisnes, on tapanani sanoa

      • Dadada99

        😂😂repesin en tiiä miks


    • STORAMANNEN

      Men vafan inte ska 13 åringar tänka på sånt.. vänta 10 år till! Annars måste jag säga att finska tjejer är lite äckliga faktiskt..

      T.13 vuotta

      • Dadada99

        Tereve ja khyl mä ny puhun ruotsii mut siis ihan läbäl tää keskustelu et ei siin mitää helvettii... et mua ei kinosta et onko ittelläin kurvei vai ei ja mun mielest on aik kuvottavaa aatella et joku 12-14v ajattelee tyttöje perseit tai rintoi (tunnen kyl tyyppei jotka on semmosii)


    • Paskapaska2854

      Tietenkin sillä on väliä.

    • dfgbfcgbcfg

      Mitä nuorempi tyttö, sitä enemmän tissien välillä on kokoa. Mutta rako kapenee, sitä mukaa kun rasvakudoksen kerryntä kasvattaa rauhasia ja pienentää tissien välisen raon kokoa. Aikuisilla, eritotisesti raskautuneessa tilassa olevilla, imettäväisillä ja silikoonatuilla ovat ne hinkit niin isot jo että näyttävät milteipä rynnivän toistensa pjiäle. Ei niien väliin enää silloin mahdu kuin ohut paperi kenties.
      Sitä etn tiiä onko rouva Koolla väliä vai tiukka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe