Voiko joku kertoa rodusta, jotain minulla on nyt 8 kuukautinen pentu yhteistyä niin vapaana kuin hihnassa mallikasta rakastamme toisiamme, se tietää jo arkirutiini kaikki on sisäsiisti, ja heräämäässä riistalle oravia haukkuu ja on kiltti ei ole villi olen jarruttanut sen alkukantaisia ominasuuksia tosina anna paljon nuuskia ja kuopsuttaa,
Huomenna menen verestelee muitoja mene sinne missä näimme ekat linnut josta oli erittäin kiinostunut ja olen varma haukkuja tulee siitäkin
Vielä sen verran on kiltti muutei anna muitten ottaa tai edes laske lähelle tosin ei pure
eli luonne on kuin kultaa.
Olen pääsyt tosi helposti olen jutellut paljon sille ja hän tietää mikä on oikein mikä väärin tuossakin nyt on lattialla vieressäni tosin tokoa pitää enemmän vaan treenata vaikkakin kun asun yksin oudossa ympäristössä vasta muuttanut niin kateutta on
edeliset koirat samojedi keeshon ja kääpiötnautser
Venäläis-eurooppalainen laika 8 kuukautta narttu
pakkasettulossalappiin
1
194
Vastaukset
- Laikuton
Helpoitenhan voit rodusta lukea vaikka wikipediasta. Tyypillinen laika eikä mikään koirien kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201771Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3211433Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959- 11955
- 77907