Eilen painoin vahingossa auton ollessa jo sammutettu kaukosäätimellä ovet lukkoon sisällä. Avasin kuskin oven normaalisti kahvasta ja suljin ovet normaalisti sitten kaukosäätimellä. Kaikki meni ok. Tänään ajoon lähtiessä illalla avasin kaukosäätimellä ovet. Ne avautuivat, sulkeutuvat ja avautuivat. Eli kolme eri rapsahdusta. Lähdin sitten ajamaan ja pihasta lähtiessä pistin vilkun päälle ja silloin ovet meni kiinni-auki-kiinni-auki monta kertaa. Tätä tapahtui joka kerta vilkkua käyttäessä, kunnes olin hetken ajanut. Sitten vilkku taas toimi normaalisti eikä sulkenut ovia. Takaisin ajaessa tapahtui taas sama, mutta loppumatkalla vilkun käyttö ei taaskaan sulkenut ja avannut ovia.
Olenko mahdollisesti jotenkin sotkenut keskuslukitus eri, kun avasin oven sisältä enkä painanut avaimesta keskuslukitus auki. Voiko lukituksen jotenkin itse laittaa takaisin kohdalleen? Vai onko edessä huoltoreissu? Auto on Astra farkku vm. 2010.
Astran keskuslukitus reagoi vilkkuun
astratar
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996