Ollaan lähdössä toukokuun puolessa välissä ko. hotelliin kahden lapsen kanssa. Nyt kaipailisin kokemuksia ajankohdasta ja hotellista ruokineen ym. Onko off seasonilla tosi paljon huonommat ruokavalikoimat all inclusive buffeteissa, onko kaikki ravintolat auki, onko altaan vesi lämmintä ym. mitä nyt mieleesi juolahtaa. Kiitos!
Hotelli sol nessebar mare kokemuksia
2
571
Vastaukset
- lomahullu1975
Moi.Olin viime vuonna kyseisessä hotellissa 4pv kesäkuuta kaksiviikkoa eteenpäin,meitä nelihenkinen perhe,hotelli ihan siisti ja piha ja allasalueet siistit,huone todella tilava.palvelu ihan ok,ruuatb all inclusives ei mitään ihmeellisiä ja kokeilla työtahti aika rauhallinen että jonottaa sai esim,paistettuja pihvejä,drinkit vedellä lantrattuja vaikka mitään humalahakuista juomista en hakenutkaan,.altaissa vesi oli aika raitista ja samoin merivesi,kyllä niissä ui mutta ei nauttinut,lapset viihtyi enempi hotellin sisäaltaassa,ilmat alkoi lämpenemään pikkuhiljaa että 30astetta oli enimmäkseen mutta vedet ei ollut kerennyt lämmetä,hotellia vastapäätä pieni mukava kauppa josta halvalla sai pientä tarviketta.Nessebarin vesipuisto todella hyvä paikka,tosi iso ja toimiva systeemi ja hotellin edestä ilmainen kuljetus.ISO MIINUS hotellissa venäläiset asiakkaat ja muut entisen neuvostoalueen ihmiset,käsittämätöntä röyhkeyttä ja asiatonta käytöstä,etuilua ruokalassa ja vesipuiston liukumäissä ja asiatonta metelöimistä,ruokalaan tuotiin uimapatjoista lähtien kaikki vesilelut vaikka muutenkin oli ahdasta ruokalassa..seuraavaa lomareissua kun katson niin näitä ihmisiä pyrin välttämään..loma oli ihan kiva mutta ei kohteena ,eikä hotellina vedä vertoja ,kreikan eikä turkin paikkoihin..jos lämpöä haluaa bulgariasta niin juhannuksen jälkeen varmat kelit ja vedetkin jo lämmenneet.
- lomahullu
vielä lisään kyseisestä hotellista että kaikki lapsille tarkoitettu aktiviteetti maksoi erikseen hotellissa,pomppulinnat,minigolf,sähköautot,biljardi,ihan kaikki..että vähän ihmetytti tällainen all inclusive,ja kahden lapsen kanssa siinä menee ihan kiva summa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722