Viimeinen Saab liikenteessä meinatenkin.
http://www.saabjunksplanet.com/world-is-waiting-baling-for-last-saab-in-world/
Täst se lähtee, viimeiset kilometrit ... meinatenkin.
Koht se loppuu
20
185
Vastaukset
- Igor-Larionovits
Tässä Ulrika kertoo hiukka lissää .....
https://www.ttela.se/näringsliv/nevs/saabs-old-facilities-to-be-burnt-1.4043682 - I-iivana
Keksitty linkki
- Saabbikin
Juu komialta se näyttää, meinatenki paalattu Saab.
https://www.ttela.se/image/policy:1.4115955:1484322558/saab-baled.jpg.png?$p=9c46134&w=2048&$w=dbf56c5- lkndklj
Linkkisi on huuhaata...kuten taitaa olla itse linkittäjäkin
- näinsemeneee
Siinäpä sitä onkin,kuka ennättää saada saabin katoava luonnonvara,arvo senkun nousee ja nousee,se on aina niissä merkeissä ja malleissa joita ei enään valmisteta.Toista se on niillä joilla on tusina autot alla.
- näinsemeneee
Muistelkaapa vain, miten Ladan arvo on noussut. Nyt saa vanhasta Ladasta jo monta sataa. Kymmenen vuoden päästä saa vanhasta Saabistakin jo monta sataa, kun 99% on paalattu.
- odotellaan
Miksei saa jopa tuhansia kun ajattelee miten hyvä auto on? tai tonnin pari?
Onhan se ajolleen 2000 luvun alkupään auto parempi kuin esim:moni 2010 vuoden malli tai uudempikin.
Saman vuosimallin c sarjan cdi mersu 2000 malli ei ole ajo ominaisuuksiltaan saama tasoa,eikä saab ole ole kylmä niin kuin monet vanhat ja uudet autot on.
- Meinaan
Kiinassa on aika paljon käyttöä kierrätetyille Saabeille.
- uudistajakin
Saabista tehty kierrätysmetalli palautetaan taas tynnyreiksi.
- uudistajakin
Tynnyristä sinä olet tullut ja tynnyriksi sinä taas muutut.
- Saabbisti
Mähän sanoin koko ajan että viimeinen Saab paalataan ihan pian. Mää olin taas oikeessa.
- wehrergewqg
Juu sää olit taas oikeessa!
- SaabismiOnSairautta
Oli siis viimeinen Saab menossa paalaukseen!
- chinapussy
Kiinan panda paku korvaa suopit!
- saabkunhaluatsontaa
Oikein naurattaa nytkin kun pakkanen paukku lähes -30 astetta ,seuraan oikein saabisteja kellä on pipo päässä tia auto ihan jäisen kankeena ja lasit täysin jäässä ,ja sillä koitetaan vielä ajaa jonnekkin.
Tätähän ei ole Autoissa,se on kuin kesällä menisis,oikein hiki tulee jos ajoissa älyä säättää lämpöjä,tästä tulikin mieleen ettei missän muussa merkissä ole jalat pysyneet lämpimänä kuin Autossa,lämpimämpää autoa en tunne .
Katsokaapa kaupungilla ym saabisteja onko näillä pipot päässä? se kertoo siitä autosta ettei se ole kuin kesällä ajaisi. - Kuljettaja-AB
Miten akut pelittää talvella, tippuuko ajomatkat puoleen eli yhdellä latauksella ei pääse kuin 5 km ?
- Ville-Wilkman
Olisi hienoa itse ajaa viimeinen Saab paaliin.
- Totuudenpaljastaja
Siihen menee vielä niin kauan , että et ole enää hengissä silloin.
- Ville-Wilkman
Totuudenpaljastaja kirjoitti:
Siihen menee vielä niin kauan , että et ole enää hengissä silloin.
Viimeisiä viedään jo.
- Pröötti
Todellakin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882