KO:n Leif Sevón

Otto Rud

Korkeimman oikeuden presidentin Leif Sevónin kansainvälisestä toiminnasta ei ole arvioita, ei myöskään Lauri Lehtimajan. En ymmärrä sitä, miksi mm. YK vetää puoleen, ylipäätään, koska skandinaavisilla ja germaanisilla kansoilla on siellä ollut alistettu asema. Alistettu asema, joka ei tunnu edes ajan kanssa miksikään muuttuvan.

Tätä Sevónin kansainvälisen toiminnan arvioinnin puutetta olemme korjanneet aukaisemalla hänestä sveitsiläisen domainin:

http://www.leif-sevon.ch.vu

Tiedämme tarkkaan, kuinka Sevón moittii lainsäätäjiä, että heidän pitäisi antaa tarkempia lakeja. Moite on aiheeton ja kohtuuton, koska lainsäätäjä itse ei ole sidottu lakiin. Dialogi on päättynyt Sevónin avaukseen. Valitettavasti. Miksi kukaan ei sitten tätä vuosituhantista periaatetta kerro Sevónille Suomessa:

Wer das Gesetz gibt, ist nicht daran gebunden.

Sevónin tapauksessa huomaamme, että hän on mitä taipumattomin henkilö ja hän seuraa lakipykäliä niin tiiviisti, että sen vuoksi ei kykene enää ajattelemaan selvästi. Lainsäätäminen olisi tälläiselle fakki-idiootille jo siksi mahdoton urakka. Voisi joku kansanedustaja tai ministeri tämän hänelle kertoa. Että tarkempia lakeja?!

Jokaisen ihmisen perusvalmius olisi pystyä ajatella selvästi; jos tämä kyky on häiriintynyt, niin siitä tulee tällaisia oireita.

Tiedämme myös hyvin tarkasti Leif Sevónin tehtävistä, että hän suosii Itä-Euroopassa vanhojen indo-germaanisten alueiden slaavilaistamista.

T: Otto Rud

1

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persvattula

Wen intressiert die Schwitz! Is cool Man! Heidi, holahitii, Alpentiriliis, Kuhglocken und -scheisse, Milka schokolade u.s.w... An deinem Problem sind die Bürger einzig und allein Schuld! Den würde die Schwitz zur EuropäischenUnion gehören dann wäre dein Problem gelöst.. Ausser Duftsäckchen gibt es nicht viel in der Schweiz! Und die könntet ihr auch laut EU Gesetzt behalten.. MFG aus Luxemburg!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      796
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      34
      715
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe