Mistä herätevirta lisä pitkiinlaloihin Subaru forrester
Lisävalojenkytkentä
4
764
Vastaukset
- Vanha.autosähkäri
Älä edes yritä, kun et tuonkaan vertaa osaa!
Tulee paljon halvemmaksi teettää liikkeessä. - tuleehyvä
Itse otin toisesta pitkästä valosta herätteen niin että en katkaissut itse johtoa vaan tein haaroituksen polttimon kantaan sopivalla liittimellä. Esim. https://www.motonet.fi/fi/tuote/432034/HB3-polttimon-kanta ja vastapuolelle vaikka apikoliittimet.
Tai sitten tällä saa myös tehtyä https://www.erikoistekniikka.fi/ajoneuvovalaistus/tuote/luminalights-lightswitch-pro-(xbb)-v4-kytkentarele-lisavaloille/3050120190/ - sergsr
Sulakerasiasta itse olen ottanut lisäpitkiin herätteen, ei tarvi johtoja katkoa.
Asenna rele normaalisti, eli akulta tulevaan johtoon sulake, releeltä päävirtapiirin koskettimilta lisävalaisimille. Sen "herätteen" eli ohjauksen asennat seuraavasti: Releessä olevan ohjauskelan kytket rinnan jompaan kumpaan auton pitkään valoon. Ei ole väliä kummin päin kytket ohjausjohdon lampun napoihin. Missään nimessä älä kytke kelan toista johtoa maihin.
Foresterissa on nimittäin ohjauskytkimet miinusjohdossa. Eli kun mittaat yleismittarilla, niin plussa tulee lampun läpi molempiin lampun nastoihin.
PS. Terveisiä tuolle naljailijalle. Et varmasti tiennyt tätä, etkä näin ollen itsekään ole osannut kytkeä. Varmaan joku nuori auto.sähkäri voinee kytkeä sinun valosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2609770K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785513Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565129PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *694800- 2122369
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122219Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3021838- 901547
- 211491
- 411113