Tiedätkö mies

TiesitköSitä

Minulle ei ole mitään väliä minkä "tasoinen" sinä olet. Riittää vain, että olet oma itsesi.

21

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasoista

      En ymmärrä.

    • Laasanenvaikukasanoi

      Sanotaan, että alutajunnalle tasolla on aina merkitys. Piilotajuisesti lasketaan kumppaniehdokkaiden tasoa koko ajan.

      • TiesitköSitä

        Itse en pidä tasokkaista miehistä. Minulle tärkeämpää on luonne ja tietyt piirteet.


      • Sitäsetasoon
        TiesitköSitä kirjoitti:

        Itse en pidä tasokkaista miehistä. Minulle tärkeämpää on luonne ja tietyt piirteet.

        No, luonne ja ne tietyt piirteet on sitä tasoa.


      • TiesitköSitä
        Sitäsetasoon kirjoitti:

        No, luonne ja ne tietyt piirteet on sitä tasoa.

        Ei luonnetta voi pitää tasona.


      • Luonneontasoa
        TiesitköSitä kirjoitti:

        Ei luonnetta voi pitää tasona.

        Mutta sitä se on. Luonne ja ulkonäkö mm. Raha ei ole ihmisen tasoa, koska se on ihmisen ulkopuolinen asia. Rahan määrä ei muuta ihmisen ominaisuuksia mihinkään suuntaan.


    • Siltäväliltä

      Ei siis haittaa vaikka ei ole upporikas vaan siltä väliltä?

      • TiesitköSitä

        Ulkoiset ylimääräset eivät ole se pääasia.


      • Nallevaann
        TiesitköSitä kirjoitti:

        Ulkoiset ylimääräset eivät ole se pääasia.

        Ei siis haittaa jos ei ole ylimääräistä.?


    • Että tällaista TASOKESKUSTELUA on täällä!

      Naiset ovat tältä palstalta luetun mukaan:
      "lihaa", "sakkolihaa", "huoria", "lutkia", "eukkoja" ja "ämmiä"


      Miesten kohdalla puhutaan:
      "tasosta" ja "auton merkistä". Lisäksi toivotaan lahjaksi "alusvaatteita ja timantteja"
      kuin jossakin "Kauniit ja rohkeat2 - saippuasarjassa.

      Tällä palstalla naiset esineellistetään turhan usein "sakkolihaksi" tai "lihaksi"
      ikään kuin kaikki naiset olisivat vain miehiä varten eläviä SEKSIOBJEKTEJA.

      Ja miesten arvo/ "taso" näytetään mittaavan pelkän omistajuuden kautta
      eli ERITTÄIN MATERIALISTISIN PERUSTEIN.

      • Mutta ei kaikki noin tee ja sellaiset jotka tekee eivät ole kasvaneet aikuiseksi ja vellovat katkeruudessa.
        Ja tarkotian nyt kumpiakin, miehiä ja naisia.
        Tämä on keskustelu palsta, jätetään turhat kommentit omaan arvoonsa, toki joskus on hyvä jollekkin lapselliselle lyödä luu kurkkuun verbaalisesti


    • Tilotulija

      Tilipäivää ootelessa.

    • sepäsejuuri

      Yleensä naiset joilla ei ole tasoa ajattelevat noin.

      • TiesitköSitä

        Yleensä, niin yleensä.


      • Yyym. Yliopistotutkinto KIITETTÄVIN arvosanoin löytyy.
        Ja miehet katselevat kaupassa ja kaupungilla,
        mutta ihan miten vaan.

        Kyllä minusta ihmisen tason kertoo se, mitä löytyy korvien välistä
        eikä se, mitä löytyy pihalta (esim. auto).

        PS. Minusta on kovin ikävää kun S-postiin murtaudutaan, ja FB-ylläpidolta
        pyydetään salasanaa. Eikös sellainen mies ole STALKkERI?


    • yhdeltänaiselta

      Ajattelen ihmisen ihmisenä enkä tavoittele ketään.

      • yhdeltänaiselta

        "tasoittele"


      • Se on erittäin viisaasti ajateltu, että otat jokaisen ihmisen ihmisenä.
        Katsot ja koet, miten hän sinua ja kanssaihmisiäsi kohtelee.
        Kuulostelet, miten nopea hän on reagoimaan sanomisiisi, ja miten
        nopeasti hän oivaltaa asioita. Havainnoit vaikuttaako hän
        rehelliseltä, aidosti ystävälliseltä ja vaatimattomalta. Vai vaikuttaako hän
        EPÄREHELLISELTÄ, LIPEVÄLTÄ tai TÖYKEÄLTÄ JA YLIMIELISELTÄ.

        Näin löydät paremmin sydänystävän, kuin kysymällä HETI kättelyssä

        - ostatsä mulle timantteja ja pitsialusvaatteita,
        - minkä merkkinen auto sulla on, ja mitä vuosimallia jne.
        -haluutsä "pa**a" mua, en oo enää "sakkolihaa"


      • Tasainentie
        yhdeltänaiselta kirjoitti:

        "tasoittele"

        Kyllä pakko tunnustaa, että joskus on pakko tasoitella..


    • läpinäkyvämies

      Voisinko olla joku muu,
      jos niin, näet siis lävitseni.

      Ollakko voisin itseni,
      niinkö rakastas katselit.

    • Jos olet AP. tosissasi, niin totean sinulle:

      Tuo on erittäin viisaasti ajateltu, että otat jokaisen ihmisen ihmisenä.
      Katsot ja koet, miten hän sinua ja kanssaihmisiäsi kohtelee.
      Kuulostelet, miten nopea hän on reagoimaan sanomisiisi, ja miten
      nopeasti hän oivaltaa asioita. Havainnoit vaikuttaako hän
      rehelliseltä, aidosti ystävälliseltä ja vaatimattomalta. Vai vaikuttaako hän
      EPÄREHELLISELTÄ, LIPEVÄLTÄ tai TÖYKEÄLTÄ JA YLIMIELISELTÄ.

      Näin löydät paremmin sydänystävän, kuin kysymällä HETI kättelyssä

      - ostatsä mulle timantteja ja pitsialusvaatteita,
      - minkä merkkinen auto sulla on, ja mitä vuosimallia jne.
      -haluutsä "pa**a" mua, en oo enää "sakkolihaa"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe