Tämä on omistettu sinulle

Etkaiymmärtänyt

45

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thankyouu

Hyvä video ja vielä parempi elokuva:)

• meniohijoo

Kieltämättä tää on varmaan niitä jotka aukeaa vain sille yhdelle jolle tarkoitettu.

• Sivullisen huomiona:

En muistuta vähääkään videon naista, enkä tunne ketään miestä,
        joka muistuttaisi videon "taiteilijaa", mutta rakastan arvoituksia.

Minä tulkitsen seuraavasti:

Vaikka toisen työ olisi omasta mielestä pelkkää sontaa,
        sitä tulee kunnioittaa, erityisesti jos VÄITTÄÄ toista rakastavansa.
        Videosta PÄÄTELLEN kyse ei ole miehen harrastuksesta, vaan ihan
        leipätyöstä. (Miten asia todellisuudessa on, en tiedä, koska en ole ko. elokuvaa nähnyt. Katson mieluummin uudelleen elokuvan Frida Kahlosta; siinä on toisiaan tukeva ja rakastava pariskunta.)

• Sorryvertigo
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Sivullisen huomiona:

En muistuta vähääkään videon naista, enkä tunne ketään miestä,
        joka muistuttaisi videon "taiteilijaa", mutta rakastan arvoituksia.

Minä tulkitsen seuraavasti:

Vaikka toisen työ olisi omasta mielestä pelkkää sontaa,
        sitä tulee kunnioittaa, erityisesti jos VÄITTÄÄ toista rakastavansa.
        Videosta PÄÄTELLEN kyse ei ole miehen harrastuksesta, vaan ihan
        leipätyöstä. (Miten asia todellisuudessa on, en tiedä, koska en ole ko. elokuvaa nähnyt. Katson mieluummin uudelleen elokuvan Frida Kahlosta; siinä on toisiaan tukeva ja rakastava pariskunta.)

Edelleen tulkitsen, että et pysty sisäistämään koko juttua.

• yönkummitus

Nuorempi nainen jättää tän vanhemman miehen koska se keskittyy liikaa töhertämiseen?

• häneioleollut

Onko hän ollut yhdessä kenenkään kanssa kymmeneen vuoteen?

• yönkummitus
        häneioleollut kirjoitti:

Onko hän ollut yhdessä kenenkään kanssa kymmeneen vuoteen?

En mä ole kattonut sitä leffaa enkä tunne tuollaista henkilöä, älä multa kysy.

• Sivullisen huomioina:

Aikamoisia töherryksiä olivat VIDEOLLA näkyvät "teokset".
      Rumia, sekavia ja levottomia.
      Paljon kauniimpaakin ABSTRAKTIA TAIDETTA on olemassa,
      kuin tuollaiset ahdistavat mustan ja oranssin seokset.

• Sorryvry

Et kyllä ymmärtänyt tästä mitään.

• Puhunkerrankin

Rehellisesti. Miksi pitää aina väännellä kaikki mitä sanon?

• liiantaiteellista

Oliko tää siis olevinaan joku vtun allegoria tässä? (Joo, ihan kvg jos et tajunnut sanaa).

• Aapeez

Ei.

• Mukavakappale

Sven of Tuonela tykkää myös.

• nähtävästiväärämies

Hahaa! Tiedän tän elokuvan, mutta viestin tarkoitus jäi epäselväksi.
      Ehkä se ei sitten ole mulle?

• meninyohi

Kumpi tossa nyt sitten on vanhempi mies ja kumpi nuorempi nainen?

• eisemulleole

Alottajan sanojen mukaan ne meneekin toisinpäin. Eli alottaja on mies, onkohan se nuorempi vai mikä kaikki menee toisinpäin.

• meninyohi
        eisemulleole kirjoitti:

Alottajan sanojen mukaan ne meneekin toisinpäin. Eli alottaja on mies, onkohan se nuorempi vai mikä kaikki menee toisinpäin.

En mäkään tajunut että miten päin menee, mutta arvaisin että aloittaja on nainen kuitenkin?

• epäilenettäseonmies
        meninyohi kirjoitti:

En mäkään tajunut että miten päin menee, mutta arvaisin että aloittaja on nainen kuitenkin?

Alottaja käyttänyt aapeez nimimerkkiä tässä ketjussa ja muistan että sitä samaa on käyttänyt joku mies toisissa ketjuissa.

• meninyohi
        epäilenettäseonmies kirjoitti:

Alottaja käyttänyt aapeez nimimerkkiä tässä ketjussa ja muistan että sitä samaa on käyttänyt joku mies toisissa ketjuissa.

Joo, mä en tunne palstan kirjoittajia, jäi vaivaamaan enemmän että mitä tää aloitus ylipäätään meinas kuin se kuka ja kenelle.

• hklvhh

En tiedä mistä on kysymys. Minä näen tässä alkoholi ja mielenterveys ongelmaisen miehen. Nainen oli fiksu ja ymmärsi lähteä. Tumma ja kokematon nainen tuli tilalle. Hän tosin kyllä pian huomaa...

• Descartesss

Alkoholi ja mielenterveys sulla on sanonko missä

• gjkbvg

Mies voi ongelmistaan huolimatta olla hyvin menestynyt. Mutta luonnollisesti hyvin vaikea luonne. Väkivaltaa, pettämistä, rankkaa riitelyä.

• gkjkll

Vielä pahempi on se jos mies ei tunnista ongelmiaan. Pitäis katsoa leffa!

• Aapeezii

Menee kyllä aika metsään. Mutta hupaisaahan näitä lukea.

• vllkh
        Aapeezii kirjoitti:

Menee kyllä aika metsään. Mutta hupaisaahan näitä lukea.

Mä en löydä tällaista elokuvaa. Eikä paljon taida kiinnosta. Olen siis selkeästi tuo blondi joka lähtee.. ja en näe mitää syytä jäädä. Hyöty? Rahalla ei saa onnea.

• hkkjh

Ja tuo tumma nainen on lähinnä säälittävä ja tyhmä. Miehen kuuluisi taas olla yksin. Hänen elämänsä on tuo työ ja hänelle sopii vanhempi seura. Naiset ovat osa ongelmaa.

• Hjgjbk
        hkkjh kirjoitti:

Ja tuo tumma nainen on lähinnä säälittävä ja tyhmä. Miehen kuuluisi taas olla yksin. Hänen elämänsä on tuo työ ja hänelle sopii vanhempi seura. Naiset ovat osa ongelmaa.

Jos yrittäisin olla tuo mies niin joo ottaisin sen tumman koska tuo toinenhan lähti. Hän on kaunis niin ehkä roikkuisin vielä vähän aikaa perässä tms.

• sitäenvaintajua
        hkkjh kirjoitti:

Mitä helvettiä tuollainen fiksu ja luova mies tekee vanhan käntyn kanssa jos nuoria naisiakin parveilee ympärillä?

• jlgghkb

Life lessons puheen ollen. Pitäisikö teidän hankkia elämänkokemusta? Ja mitkä ovat oikeat arvot. Ilmeisesti me emme arvojen puolesta kohtaa. Vaikka ilmeisesti keskustelemme nainen ja nainen. En ole lesbo.

• sitäenvaintajua
        jlgghkb kirjoitti:

Life lessons puheen ollen. Pitäisikö teidän hankkia elämänkokemusta? Ja mitkä ovat oikeat arvot. Ilmeisesti me emme arvojen puolesta kohtaa. Vaikka ilmeisesti keskustelemme nainen ja nainen. En ole lesbo.

Elämänkokemusta jota sä olet saanut vanhenemalla ja nyt itket kun mies valitsee nuoren naisen eikä sua vanhempaa?

• hmbbj

Olen nuori. Kuten sanoin olen tarinan blondi ja tulin tänne lukemaan katkeria tarinoita jälkikäteen. Joita kirjoittaa hän tai brunetti kirjoittaa.

• meninyohi
        hmbbj kirjoitti:

Olen nuori. Kuten sanoin olen tarinan blondi ja tulin tänne lukemaan katkeria tarinoita jälkikäteen. Joita kirjoittaa hän tai brunetti kirjoittaa.

Tuskin kumpikaan edes on täällä. Aloittaja heitti vain täkyn ja voi olla vaikka mieheltä miehelle, niin epäselvää se oli.

• munmielestäselkeesti

Mies löytänyt blondin tinderistä ja menee vastaan ensitreffeille, arki ei natsaa ja sit tapaa brunetin ja huomaa että tämä se on, se oikea.

• hljhh

Tässä herää kysymys mitä ennettavaa tuolla brunetilla oli miehelle. Ei oo kaunis. Toinen oli nätti ja taiteilija kai itsekin?

• tossajotain
        hljhh kirjoitti:

Tässä herää kysymys mitä ennettavaa tuolla brunetilla oli miehelle. Ei oo kaunis. Toinen oli nätti ja taiteilija kai itsekin?

Ööh, ehkä naisen itsensä kun toi blondi lähti niinku mäkeen ihan ite kun ei kestänyt kun ei ollu miehen maailman napa?

• gköjhg

Kun nainen olisi halunnut "normaalin" suhteen, ei olla se toinen. Työ oli miehen ykkönen. Nainen oli "varalle".

• Ehkänäin

Elämää. Uusi yritys? Toivoa. Oppimista. Ei takuita. Itsensä tuntemista.

• hknvgg

Mutta tuo nuori nainenhan tuli taiteilijan oppiin? Ei suhdetarkoituksella. Vaan halusi taiteilijaksi. Joten luonnollisesti kiinnostus ei kestä(?). Tuo tumma tuli suhteen takia?

• meninyohi

Mut sitä ei tiedä mitä se tossa tarkoittaa. Elokuva on sitten asia erikseen.

• Genxmään

Jeb. Tää ei nyt oo vähimmässäkään määrin poliittisesti korrektia, mutta ymmärsin leffan aikanaan niin, että mies vaihtoi aina uuteen nuoreen naiseen. Ruokki tällä luovuuttaan. Naiset saivat miehen statuksen (patriarkaalisessa) Nykin taidemaailmassa, kämpän ja "elämänkokemusta". Naiset eivät tietenkään jaksaneet tätä kauan, mutta se ei ollut tarkoituskaan.

• Aapeezzi

Pointti ei sinänsä ollut tuo sinänsä aika kylmäävä tarina. Vaan se, että taiteilijat ja muut luovat ihmiset ovat aina käyttäneet "rakastumisia" työnsä polttoaineena. Perinteinen asetelma tossa leffassa. Mutta voi olla muutenkin. Joku mainitsi Frida Kahlon ja Diego Rivieran (?) aika idealisoivaan sävyyn. Käsittääkseni em suhde aika vaikea. Aina tollaisissa asetelmissa tulee kilpailua kun egot on valtavat.

• vklvc

Se voi olla tuolla vaalealla naisella on hyvin voimakas tempperamentti ja hän on päämäärätietoinen ja suora. Vaatii ja tietää oikeutensa ja paikkansa.

Tuo jälkimmäinen nainen on kai sellainen vaatimaton, syrjään vetäytyvä...
        ????
        Tämän linkin perusteella.
        Voi olla että jälkimmäinenkin laskelmoi?

• hjlggk

Ehkä herkälle taiteilijalle tuo jälkimmäinen on parempi. Kun taas räväkämpi nainen tarvitsee voimakkaan miehen(?).

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8737
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3439
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2620
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2020
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1737
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1432
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1085
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1044
    Aihe