Hei! Onko kellään sekarotuista jonka emä ois kultainennoutaja ja isässä suomenlapinkoiraa, ja myös saksan ja australianpaimenta? Olen sellaista pentua miettinyt ja haluaisin tietää minkä luonteisia ja näköisiä koiria ne olis sitten aikuisena :)
Kultainennoutaja/suomenlapin-,/saksanpaimenkoira
1
168
Vastaukset
- karvakorvalainen
Et varmaankaan löydä tuollaista seropia kovin helposti, on hieman liikaa noita rotukriteerejä. Seropin luonne on "sekoitus" niistä roduista, mitä siinä on, tai sitten se voi periä esim. emänsä/isänsä luonteen. Sitä ei voi ennalta oikein tietää, kuten ei pennun ulkonäköäkään esim. väritystä ennen syntymää. Kaikki pennut voivat olla eri värisiä/turkkisia. Turkin pituus/laatu selviää vasta kun koira on täysikasvuinen. Koiran koko perustuu niihin rotuihin, mitä siinä on. Noissa mainitsemissasi roduissa paimennusvietti SAATTAA olla yleistä, toisaalta puhdas kultsu voi edesauttaa kultaisen noutajan luonnetta, nämä ovat kuitenkin arvailuja. Lapinkoira alkukantaisimpana rotuna voi myös tuoda suuren osan pentuihin, esim.luonne/turkki. Jälleen vain veikkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243567Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.481745Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö201031Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321009- 60997
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22968Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37859Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 54776
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12703