Kauhee tappelu täällä

miehetikuisiaidiootteja

saako isän uusi suhde haukkua miehen lapsia ja exää!!!! No ei saa, sehän on selvä asia. Miksi mies toisi naisensa lasten ja exän kotiin, eihän se sinne kuulu? Jos meis alkaa seurusteleen tai muuten vaan viettää aikaa vieraan ihmisen kanssa, niin misi se pitäisi koko suvun eteen tuoda? Kyllä miehen kuuluu hävetä moista tekoa edes jos ajatteleekaan moista. Eihän miehen edellinen perhe ole enää miehen perhe kun hän siitä lähtee. Miehen on nöyrryttävä niihin vaatimuksiin ja säänötihin mitkä suku, ja ex vaimo ja lapset sanelee.
Ei meis voi alkaa kukkoilemaan ja tuoda naisia kenenkään kotiin enään kuin omaansa, hyvänen aika.
Miehet luulee että he voivat tehdä ihan mitä tahansa ja ovat koko suvun jäseniä aina vaan tekivätpä he mitä vaan tai eivät.
Selkeet säännöt vaan ukolle. Tomppelit tuovat ketäänn vierasta ihmisetä luvatta kenenkään kotiinsa, jo on hulluja ukkoja. Kenenkään ei ole pakko ottaa ketään kotiinsa eikä kukaan voi niitä sinne pakolla tunkea.

28

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoakirjoitusta

      Jos ihminen on eronnut ja ositukset ja lopullinen on voimassa niin saahan ihminen alkaa seurustelemaan uuden ihmisen kanssa.
      Tottakai hän esittelee kumppaninsa vanhemmilleen ja niille omille sukulaisilleen joiden kaa on tekemisissä.
      Lapset oli sitte aikuisia tai alaikäisiä eivät sanele täysivaltaisena aikuisen ihmisen elämää, heidät otetaan tietysti huomioon ,rakastetaan ja kannetaan vastuu alaikäisistä ja ollaan se isä ja äiti heille, mutta aikuisten suhteet ei kuulu lapsille.
      Eikä sitä puolisoa suvulle oteta vaan itselle.

      • Hyvätvälitexään

        Niin ja ex kumppani ei sanele mitään toisen uudesta kumppanista, koska se ei sille kuulu.
        Eikä sitä yleensä exälle edes esitellä, vaan omalle suvulle ja uuden kumppanin suvulle, exät on entisiä kumppaneita.


      • asiaonjuurinäin
        Hyvätvälitexään kirjoitti:

        Niin ja ex kumppani ei sanele mitään toisen uudesta kumppanista, koska se ei sille kuulu.
        Eikä sitä yleensä exälle edes esitellä, vaan omalle suvulle ja uuden kumppanin suvulle, exät on entisiä kumppaneita.

        No noista ei varmaankaan ole ollutkaan kysymys, ettei kukaan sanele kenen kanssa saa seurustella ja kenen ei tai ettei toinen voi mennä saneleen mitä eronnut mies voi tehdä kotonaan. Kyse on lapsista yleensäkin. Heti ollaan tuomassa näitä uusia suhteita lasten eteen näytille ja sehän ei ole sen eron tarkoitus että isä tuo uusia naisia lasten eteen. Se nainen on isän juttuja ei siihen pidä sekottaa lapsia. Ei ainkaan pakottaa näkemään.
        Miehen on kannettava vastuu lapsista eikä siihen kuulu silloin uudet suhteet.

        Lasten elämään kuuluu se isä,ei vieraat ihmiset.

        Tuo systeemi sekottaa lapsen elämän täysin kun isä olettaa että lapsi haluaa nähdä uudet isän naikkoset samantien tai että naikkoset saavat tulla alsten elämään, ei saa. Lapset päättää ja viimekdessä äiti jos mies ei sitä tajua.

        Lapset haluaa nähdä isän ei niitä isän uusisa naikkosia. Ne ei kuulu äidillle, ei siinä lapsen elämään mitenkään.

        Ero on aikusten vinen ja lapsi kuuluu isälle ja äidille, ei siinä uusia isän suhteita tarvi. Ne ei kuulu tuohon eroperheseen.


      • asiaonjuurinäin kirjoitti:

        No noista ei varmaankaan ole ollutkaan kysymys, ettei kukaan sanele kenen kanssa saa seurustella ja kenen ei tai ettei toinen voi mennä saneleen mitä eronnut mies voi tehdä kotonaan. Kyse on lapsista yleensäkin. Heti ollaan tuomassa näitä uusia suhteita lasten eteen näytille ja sehän ei ole sen eron tarkoitus että isä tuo uusia naisia lasten eteen. Se nainen on isän juttuja ei siihen pidä sekottaa lapsia. Ei ainkaan pakottaa näkemään.
        Miehen on kannettava vastuu lapsista eikä siihen kuulu silloin uudet suhteet.

        Lasten elämään kuuluu se isä,ei vieraat ihmiset.

        Tuo systeemi sekottaa lapsen elämän täysin kun isä olettaa että lapsi haluaa nähdä uudet isän naikkoset samantien tai että naikkoset saavat tulla alsten elämään, ei saa. Lapset päättää ja viimekdessä äiti jos mies ei sitä tajua.

        Lapset haluaa nähdä isän ei niitä isän uusisa naikkosia. Ne ei kuulu äidillle, ei siinä lapsen elämään mitenkään.

        Ero on aikusten vinen ja lapsi kuuluu isälle ja äidille, ei siinä uusia isän suhteita tarvi. Ne ei kuulu tuohon eroperheseen.

        Älä selittele lapset käy isän luona ja isän uusi kumppani kuuluu isän talouteen eikä uutta varsinaisest esitellä ... ...ja mihin kotoaan kukaan lähtee eikä se ex:lle kuulu ketä isän luona on tai asuu tai tapaako lapset tai ei


      • enymmärräen
        radikaal kirjoitti:

        Älä selittele lapset käy isän luona ja isän uusi kumppani kuuluu isän talouteen eikä uutta varsinaisest esitellä ... ...ja mihin kotoaan kukaan lähtee eikä se ex:lle kuulu ketä isän luona on tai asuu tai tapaako lapset tai ei

        Ei sutturat kuulu lasten elämään. Isää he menevät katsomaan eikä siellä saa olla vieraita haahkoja sillon. Miksi sutturoiden pitää sotkeutua lasten ja meihen elämään haukkumalla ja sotkemalla lisää heidän elämää
        En tunne ketään tuttuakaan kuka pakottaisi lapset menemään sutturoiden kotiin haukuttavaksi ja kiusattavaksi. Meidän lapsetkin ihmettelee että on kummallisia aikuisia jos pakottaa lapst huonoon seruaan ja haukuttavkasi. Meillä ei tullut mieleenkään että sutturat muuttaisi meille asumaan. Miksi ihmeessä?


      • Kuuleskakara
        asiaonjuurinäin kirjoitti:

        No noista ei varmaankaan ole ollutkaan kysymys, ettei kukaan sanele kenen kanssa saa seurustella ja kenen ei tai ettei toinen voi mennä saneleen mitä eronnut mies voi tehdä kotonaan. Kyse on lapsista yleensäkin. Heti ollaan tuomassa näitä uusia suhteita lasten eteen näytille ja sehän ei ole sen eron tarkoitus että isä tuo uusia naisia lasten eteen. Se nainen on isän juttuja ei siihen pidä sekottaa lapsia. Ei ainkaan pakottaa näkemään.
        Miehen on kannettava vastuu lapsista eikä siihen kuulu silloin uudet suhteet.

        Lasten elämään kuuluu se isä,ei vieraat ihmiset.

        Tuo systeemi sekottaa lapsen elämän täysin kun isä olettaa että lapsi haluaa nähdä uudet isän naikkoset samantien tai että naikkoset saavat tulla alsten elämään, ei saa. Lapset päättää ja viimekdessä äiti jos mies ei sitä tajua.

        Lapset haluaa nähdä isän ei niitä isän uusisa naikkosia. Ne ei kuulu äidillle, ei siinä lapsen elämään mitenkään.

        Ero on aikusten vinen ja lapsi kuuluu isälle ja äidille, ei siinä uusia isän suhteita tarvi. Ne ei kuulu tuohon eroperheseen.

        Jos sun isäsi on esitellyt seurustelukumppaninsa sulle liian aikaisin ja sinä siitä otit nokkiisi ,niin ei se tarkoita sitä ,että kaikille muillekin on niin käynyt. Isäsi on vissiin seukannut monenkin kanssa ennenkö se sopiva löytyi ja sun mielestä jos se yksi oli huono niin kaikki muutkin on huonoja, mutta kyse on isäsi valinnasta ja hänen onnestaan.
        Äitisi kumppanitko olet sitte heti hyväksynyt.
        Sulle ei ylipäätään kuulu kenen kanssa sun eronneet vanhempasi seurustelee.


      • enymmärräen kirjoitti:

        Ei sutturat kuulu lasten elämään. Isää he menevät katsomaan eikä siellä saa olla vieraita haahkoja sillon. Miksi sutturoiden pitää sotkeutua lasten ja meihen elämään haukkumalla ja sotkemalla lisää heidän elämää
        En tunne ketään tuttuakaan kuka pakottaisi lapset menemään sutturoiden kotiin haukuttavaksi ja kiusattavaksi. Meidän lapsetkin ihmettelee että on kummallisia aikuisia jos pakottaa lapst huonoon seruaan ja haukuttavkasi. Meillä ei tullut mieleenkään että sutturat muuttaisi meille asumaan. Miksi ihmeessä?

        MUTTA MINUN VAIMONI KUULUU MINUN LASTENI ELÄMÄÄN


      • enymmärräen kirjoitti:

        Ei sutturat kuulu lasten elämään. Isää he menevät katsomaan eikä siellä saa olla vieraita haahkoja sillon. Miksi sutturoiden pitää sotkeutua lasten ja meihen elämään haukkumalla ja sotkemalla lisää heidän elämää
        En tunne ketään tuttuakaan kuka pakottaisi lapset menemään sutturoiden kotiin haukuttavaksi ja kiusattavaksi. Meidän lapsetkin ihmettelee että on kummallisia aikuisia jos pakottaa lapst huonoon seruaan ja haukuttavkasi. Meillä ei tullut mieleenkään että sutturat muuttaisi meille asumaan. Miksi ihmeessä?

        Ex vaimo ei kuulu minun elämään ei ollenkaan ei edes ystäviin


      • enymmärräen kirjoitti:

        Ei sutturat kuulu lasten elämään. Isää he menevät katsomaan eikä siellä saa olla vieraita haahkoja sillon. Miksi sutturoiden pitää sotkeutua lasten ja meihen elämään haukkumalla ja sotkemalla lisää heidän elämää
        En tunne ketään tuttuakaan kuka pakottaisi lapset menemään sutturoiden kotiin haukuttavaksi ja kiusattavaksi. Meidän lapsetkin ihmettelee että on kummallisia aikuisia jos pakottaa lapst huonoon seruaan ja haukuttavkasi. Meillä ei tullut mieleenkään että sutturat muuttaisi meille asumaan. Miksi ihmeessä?

        No sulla on pimee ex ukko melkein yhtä pimee kun sinäkin ! Ei en missään nimessä veisi ex:n luokse ketään en edes itse käy siellä eikä ex tule minun pihaan edes lapsia hakemaan ei perkele entinen on ulkoisettu !


      • Ikäväkuullamurheistasi
        radikaal kirjoitti:

        MUTTA MINUN VAIMONI KUULUU MINUN LASTENI ELÄMÄÄN

        No se on todella surullista kuultavaa. Lapsesi on todella surullisia k ja kauhuissaan kun ovat joutuneet isän pakottamana näkeääm sutturoita ja kuuntelemaan heidän hakkumisiaan. Onko sun lapset vielä järjissään vai oletko joutunut hakemaan heille henkistä apua? Olen pahoillani ja surullinen lasten puolesta. Voi ressukoita sentään.


      • oyp
        Kuuleskakara kirjoitti:

        Jos sun isäsi on esitellyt seurustelukumppaninsa sulle liian aikaisin ja sinä siitä otit nokkiisi ,niin ei se tarkoita sitä ,että kaikille muillekin on niin käynyt. Isäsi on vissiin seukannut monenkin kanssa ennenkö se sopiva löytyi ja sun mielestä jos se yksi oli huono niin kaikki muutkin on huonoja, mutta kyse on isäsi valinnasta ja hänen onnestaan.
        Äitisi kumppanitko olet sitte heti hyväksynyt.
        Sulle ei ylipäätään kuulu kenen kanssa sun eronneet vanhempasi seurustelee.

        Ei mun vanhemmat ole eronneet, heh, eikä ikinä olisi tuonutkaan sutturoita kotiimme meitä haukkumaan. Olemme erittäin fiksua perhettä ja sukua. Siksi olenkin tiukkana ollut että omiakaanlapsia ei yksikään suttura enempää satuta mitä teki kun vei lapsiltani siän ja isä joutu hylkäämään lapsensa.
        Siitä olen erittäin iloinen ja onnellinen että nyt aikuiset lapseni hylkäsivät aikanaan myös isän, ja antoivat takaisin saman kohtelun kuin he saivat aikanaan omalta isältään. Ihan oikein nauramme usein kun mietimme millainen on suttura joka estää omaa isää näkemästä omia lapsiaan j amanipuloi häntä meitä vastaan? Ei ole fiksu eikä tasapainoinen vaan epätoivoinen ja kovin katkera.
        Onneksi olemme me onnellisia, mies surullinenkun ei näe omia lapsia ja lastenlapsiaan. Mutta on ihan oma vika miksi uskoo likaisia sutturoita, kun onni olisi omissa lapsissa ja vaimossa. Nyt ei ole enää, ja hyvä niin.
        lapsia ole pakotettu näkemään ja olemaan missään tekemisissä sutturoiden kanssa. Miksi meidän pitäisi ottaa miehen sutturat meille asumaan ja elelemään? En ymmärrä. Ensin hajoittaa perheemme sitten tuknkeutuisvat eille asumaan? Miksi????

        Olemme niin onnellisia, ettei rajaa. Koko suku edelleenkasassa, vain yksi on joukosta poissa, mutta sitä kukaan enää huomaa ja kaipaakaan. Ei kukaan.


      • Ikäväkuullamurheistasi kirjoitti:

        No se on todella surullista kuultavaa. Lapsesi on todella surullisia k ja kauhuissaan kun ovat joutuneet isän pakottamana näkeääm sutturoita ja kuuntelemaan heidän hakkumisiaan. Onko sun lapset vielä järjissään vai oletko joutunut hakemaan heille henkistä apua? Olen pahoillani ja surullinen lasten puolesta. Voi ressukoita sentään.

        Oikeesti oletko noin pimeä ääliö ??? Ei mun lapset ole sen surullisempia kuin muutkaan lapset eikä ketään pakoteta näkemään ovat ihan vapaa ehtoisesti... ...sulla on noita fobioita vähän liikaa ollaksesi terve ! Eikä meillä kukaan ole haukkunut lapsia mutta sitä en tiedä mitä äidin luona oleva huoripukki on sanonut !


      • oyp kirjoitti:

        Ei mun vanhemmat ole eronneet, heh, eikä ikinä olisi tuonutkaan sutturoita kotiimme meitä haukkumaan. Olemme erittäin fiksua perhettä ja sukua. Siksi olenkin tiukkana ollut että omiakaanlapsia ei yksikään suttura enempää satuta mitä teki kun vei lapsiltani siän ja isä joutu hylkäämään lapsensa.
        Siitä olen erittäin iloinen ja onnellinen että nyt aikuiset lapseni hylkäsivät aikanaan myös isän, ja antoivat takaisin saman kohtelun kuin he saivat aikanaan omalta isältään. Ihan oikein nauramme usein kun mietimme millainen on suttura joka estää omaa isää näkemästä omia lapsiaan j amanipuloi häntä meitä vastaan? Ei ole fiksu eikä tasapainoinen vaan epätoivoinen ja kovin katkera.
        Onneksi olemme me onnellisia, mies surullinenkun ei näe omia lapsia ja lastenlapsiaan. Mutta on ihan oma vika miksi uskoo likaisia sutturoita, kun onni olisi omissa lapsissa ja vaimossa. Nyt ei ole enää, ja hyvä niin.
        lapsia ole pakotettu näkemään ja olemaan missään tekemisissä sutturoiden kanssa. Miksi meidän pitäisi ottaa miehen sutturat meille asumaan ja elelemään? En ymmärrä. Ensin hajoittaa perheemme sitten tuknkeutuisvat eille asumaan? Miksi????

        Olemme niin onnellisia, ettei rajaa. Koko suku edelleenkasassa, vain yksi on joukosta poissa, mutta sitä kukaan enää huomaa ja kaipaakaan. Ei kukaan.

        Sinä erotit lapset isästä niin olet monesti kertonut !


      • Oletsivistymätön
        Ikäväkuullamurheistasi kirjoitti:

        No se on todella surullista kuultavaa. Lapsesi on todella surullisia k ja kauhuissaan kun ovat joutuneet isän pakottamana näkeääm sutturoita ja kuuntelemaan heidän hakkumisiaan. Onko sun lapset vielä järjissään vai oletko joutunut hakemaan heille henkistä apua? Olen pahoillani ja surullinen lasten puolesta. Voi ressukoita sentään.

        Sinä et ole järjissäni ja vaimoni ei ole mikään suttura ,sinä sellainen olet ja vaimoni ei hauku koskaan ketään ei edes omaa exäänsä ,hän on sivistynyt ja hienotunteinen nainen, ei tuollainen junttimainen ennakkoluuloinen juoppo huutaja, kuten sinä.


      • Olettäynnävihaaaa
        oyp kirjoitti:

        Ei mun vanhemmat ole eronneet, heh, eikä ikinä olisi tuonutkaan sutturoita kotiimme meitä haukkumaan. Olemme erittäin fiksua perhettä ja sukua. Siksi olenkin tiukkana ollut että omiakaanlapsia ei yksikään suttura enempää satuta mitä teki kun vei lapsiltani siän ja isä joutu hylkäämään lapsensa.
        Siitä olen erittäin iloinen ja onnellinen että nyt aikuiset lapseni hylkäsivät aikanaan myös isän, ja antoivat takaisin saman kohtelun kuin he saivat aikanaan omalta isältään. Ihan oikein nauramme usein kun mietimme millainen on suttura joka estää omaa isää näkemästä omia lapsiaan j amanipuloi häntä meitä vastaan? Ei ole fiksu eikä tasapainoinen vaan epätoivoinen ja kovin katkera.
        Onneksi olemme me onnellisia, mies surullinenkun ei näe omia lapsia ja lastenlapsiaan. Mutta on ihan oma vika miksi uskoo likaisia sutturoita, kun onni olisi omissa lapsissa ja vaimossa. Nyt ei ole enää, ja hyvä niin.
        lapsia ole pakotettu näkemään ja olemaan missään tekemisissä sutturoiden kanssa. Miksi meidän pitäisi ottaa miehen sutturat meille asumaan ja elelemään? En ymmärrä. Ensin hajoittaa perheemme sitten tuknkeutuisvat eille asumaan? Miksi????

        Olemme niin onnellisia, ettei rajaa. Koko suku edelleenkasassa, vain yksi on joukosta poissa, mutta sitä kukaan enää huomaa ja kaipaakaan. Ei kukaan.

        Sinä et sitte ole vanhemmiltasi sitä sivistystä perinnyt ,olet hirveä rasisti suvaitsematon huutaja ja tyhmä ,kun mikä vihaa ja katkeruutta täynnä oleva ihminen ja kaikenlisäksi juoppo, varmaan tappaisit exäsi ja sen muijan tai muijat ,jos vastaan tulisi😡


      • jfajdfaöjöa
        radikaal kirjoitti:

        Oikeesti oletko noin pimeä ääliö ??? Ei mun lapset ole sen surullisempia kuin muutkaan lapset eikä ketään pakoteta näkemään ovat ihan vapaa ehtoisesti... ...sulla on noita fobioita vähän liikaa ollaksesi terve ! Eikä meillä kukaan ole haukkunut lapsia mutta sitä en tiedä mitä äidin luona oleva huoripukki on sanonut !

        Kyllä he ovat, mutta ethän sinä tiedä kun pakotat lapsesi näkemään sutturoitasi vaikkei he tahdo. Eivät uskalla sanoa sulle muuten sinä hylkäät heidät kokonaan. Lapset ietää vanhemmiltaan aika paljon pahaa, jos heitlä ei kysytä mitä he haluavat. Lapset ovat fiksuja. Vain totuus pitää kertoa lapsille.

        Minä kerroin heti totuuden että isä hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin. Eikä enää tykjännytmiestä kun vieras perheenrikoja halusi viedä isin ja rikkoa perheemme. Jonkun aikaa surimme mutta siitä selvittiin ja nyt ollaan todella onnellisia kun päästiin sluuseri miehestä eroon. Totuus kirpasee mutta auttaa selviytymään nopeasti. Meillä se toimi enkä ikinä valehtetele lapsilleni. Eik he minulle.


      • Kamalaaluettavaa
        jfajdfaöjöa kirjoitti:

        Kyllä he ovat, mutta ethän sinä tiedä kun pakotat lapsesi näkemään sutturoitasi vaikkei he tahdo. Eivät uskalla sanoa sulle muuten sinä hylkäät heidät kokonaan. Lapset ietää vanhemmiltaan aika paljon pahaa, jos heitlä ei kysytä mitä he haluavat. Lapset ovat fiksuja. Vain totuus pitää kertoa lapsille.

        Minä kerroin heti totuuden että isä hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin. Eikä enää tykjännytmiestä kun vieras perheenrikoja halusi viedä isin ja rikkoa perheemme. Jonkun aikaa surimme mutta siitä selvittiin ja nyt ollaan todella onnellisia kun päästiin sluuseri miehestä eroon. Totuus kirpasee mutta auttaa selviytymään nopeasti. Meillä se toimi enkä ikinä valehtetele lapsilleni. Eik he minulle.

        Kahjo ämmä syyllistää kakaroitaan erostaan, ämmä itse ei ota vastuuta erostaan ja myöskin exäänsä puolustaa ja syyttää vain exänsä uutta.
        Se äijä on sinun kanssa valoja vannonut ja elänyt sinun kanssa ei se exäsi uusi puoliso, jos jotain syyllistä haetaan niin se olet sinä ja ex äijäsi, tehän sen liittonne kämmäsitte ja lapset ei ole syyllisiä mihinkään eikä lapsille saa sanoa, että isä ei heistä tykännyt ,se on suuri valhe ja vääryys lapsia kohtaan ja myös isän mustaaminen ja haukkuminen ja ittes korottaminen, minä hyvä ja teitin isä paha.


      • jfajdfaöjöa kirjoitti:

        Kyllä he ovat, mutta ethän sinä tiedä kun pakotat lapsesi näkemään sutturoitasi vaikkei he tahdo. Eivät uskalla sanoa sulle muuten sinä hylkäät heidät kokonaan. Lapset ietää vanhemmiltaan aika paljon pahaa, jos heitlä ei kysytä mitä he haluavat. Lapset ovat fiksuja. Vain totuus pitää kertoa lapsille.

        Minä kerroin heti totuuden että isä hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin. Eikä enää tykjännytmiestä kun vieras perheenrikoja halusi viedä isin ja rikkoa perheemme. Jonkun aikaa surimme mutta siitä selvittiin ja nyt ollaan todella onnellisia kun päästiin sluuseri miehestä eroon. Totuus kirpasee mutta auttaa selviytymään nopeasti. Meillä se toimi enkä ikinä valehtetele lapsilleni. Eik he minulle.

        Sinä ja sinun matrasi ovat lastensuojelu lain vastaisia... ...sinä olet rikollinen lähes pedofilin kaltainen


      • olemmeonnellisa
        Kamalaaluettavaa kirjoitti:

        Kahjo ämmä syyllistää kakaroitaan erostaan, ämmä itse ei ota vastuuta erostaan ja myöskin exäänsä puolustaa ja syyttää vain exänsä uutta.
        Se äijä on sinun kanssa valoja vannonut ja elänyt sinun kanssa ei se exäsi uusi puoliso, jos jotain syyllistä haetaan niin se olet sinä ja ex äijäsi, tehän sen liittonne kämmäsitte ja lapset ei ole syyllisiä mihinkään eikä lapsille saa sanoa, että isä ei heistä tykännyt ,se on suuri valhe ja vääryys lapsia kohtaan ja myös isän mustaaminen ja haukkuminen ja ittes korottaminen, minä hyvä ja teitin isä paha.

        Sutturat vai syyttää? No en ihmettele, onneksi ei meillä ole kun e n ole koskaan päästänyt heitä kotiimme. Mitähe meillä tekeisivät, muuta kuin haukkuisivat meitä ja sotkisi kotimme. Kun veivät aikanaan lapsilta isän, niin miski ämeidän olisipitänyt semmoiset naikkoset kotiimme päästää me kiusaamaan?

        Sinun mielestä siis isä saa hylätä lapsensa ja vaihtaa sutturoihin koska vaan ja lasten on aina vaan tykättävä isästä, teki hän mitä tahansa? Ehei kuule se niin mene. Et voi pakottaa lapsia hyväksymään vääryyttä varsinkaan isältään. Kun meidän lapset saivat tietää että heidät hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin, kerroin heti miten asia oli. Miksi olisipitänyt valehdella, silloinhan minäkin olisin ollut yhtä kiero kuin heidän isä. Siihen emme lähteneet. Totuus pitää kertoa.

        Nyt aikuiset lapset tietävät miten asia on, ja hylkäsivät isän totaalisesti eikä näytä edes omia lapsiaan heille, miksi pitäisi? Huono isä eikelpaa edes mille lapsilleen.


      • Kamalaaluettavaa
        olemmeonnellisa kirjoitti:

        Sutturat vai syyttää? No en ihmettele, onneksi ei meillä ole kun e n ole koskaan päästänyt heitä kotiimme. Mitähe meillä tekeisivät, muuta kuin haukkuisivat meitä ja sotkisi kotimme. Kun veivät aikanaan lapsilta isän, niin miski ämeidän olisipitänyt semmoiset naikkoset kotiimme päästää me kiusaamaan?

        Sinun mielestä siis isä saa hylätä lapsensa ja vaihtaa sutturoihin koska vaan ja lasten on aina vaan tykättävä isästä, teki hän mitä tahansa? Ehei kuule se niin mene. Et voi pakottaa lapsia hyväksymään vääryyttä varsinkaan isältään. Kun meidän lapset saivat tietää että heidät hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin, kerroin heti miten asia oli. Miksi olisipitänyt valehdella, silloinhan minäkin olisin ollut yhtä kiero kuin heidän isä. Siihen emme lähteneet. Totuus pitää kertoa.

        Nyt aikuiset lapset tietävät miten asia on, ja hylkäsivät isän totaalisesti eikä näytä edes omia lapsiaan heille, miksi pitäisi? Huono isä eikelpaa edes mille lapsilleen.

        Et sinä kahjo osaa edes lukea etkä kirjoittaa, vastasitkohan edes mulle kun puhut ihan eri aiheesta, kun minä.
        No antaa olla ,kun sinä et ymmärrä mitään ,kahjo kun kahjo.
        "Onnellinen" juu pöllölässäkin on onnellisia".


      • Kuuleskakara
        oyp kirjoitti:

        Ei mun vanhemmat ole eronneet, heh, eikä ikinä olisi tuonutkaan sutturoita kotiimme meitä haukkumaan. Olemme erittäin fiksua perhettä ja sukua. Siksi olenkin tiukkana ollut että omiakaanlapsia ei yksikään suttura enempää satuta mitä teki kun vei lapsiltani siän ja isä joutu hylkäämään lapsensa.
        Siitä olen erittäin iloinen ja onnellinen että nyt aikuiset lapseni hylkäsivät aikanaan myös isän, ja antoivat takaisin saman kohtelun kuin he saivat aikanaan omalta isältään. Ihan oikein nauramme usein kun mietimme millainen on suttura joka estää omaa isää näkemästä omia lapsiaan j amanipuloi häntä meitä vastaan? Ei ole fiksu eikä tasapainoinen vaan epätoivoinen ja kovin katkera.
        Onneksi olemme me onnellisia, mies surullinenkun ei näe omia lapsia ja lastenlapsiaan. Mutta on ihan oma vika miksi uskoo likaisia sutturoita, kun onni olisi omissa lapsissa ja vaimossa. Nyt ei ole enää, ja hyvä niin.
        lapsia ole pakotettu näkemään ja olemaan missään tekemisissä sutturoiden kanssa. Miksi meidän pitäisi ottaa miehen sutturat meille asumaan ja elelemään? En ymmärrä. Ensin hajoittaa perheemme sitten tuknkeutuisvat eille asumaan? Miksi????

        Olemme niin onnellisia, ettei rajaa. Koko suku edelleenkasassa, vain yksi on joukosta poissa, mutta sitä kukaan enää huomaa ja kaipaakaan. Ei kukaan.

        Kirjoitat kuitenkin isästä, vai oliko suhteesi mieheesi niin kun isään ,oliko mies sulle isän korvike?????sitte suhteesi oli sairas mieheesi....


    • eineitetajuusitä

      Lapset pitää jättää eron ulkopuolelle, ja myös ne eropuolisoiden uudet suhteet pitää jättää tuosta sopasta ulkopuolle, he ei kuulu kenenkään perheeseen.

      Ei ihme että lapset ovat nykysin niin ongelmallisia ja huonosti voivia kun isät tuovat niitä naisia lasten eteen samantien. Lasten elämään ei kuulu vieraat isän naiset.

      Jos lapsia rakastatte, jättäkää ne naikkoset pois lasten elämästä.

      • Kiusaajaisänjäljet

        Meillä isä toi sutturan etukäteen varoittamatta kokonaisen viikonlopun ajaksi lapsen eteen ja siitä alkoi lapsen mielenterveysongelmat ja ongelmat koulussa jota joukko opettajia ja psykologi selvittää. Ero oli täysin alkuvaiheessa ja lapsi järkyttyi suuresti. Sillä lailla.


      • bvbvbvbvbv
        Kiusaajaisänjäljet kirjoitti:

        Meillä isä toi sutturan etukäteen varoittamatta kokonaisen viikonlopun ajaksi lapsen eteen ja siitä alkoi lapsen mielenterveysongelmat ja ongelmat koulussa jota joukko opettajia ja psykologi selvittää. Ero oli täysin alkuvaiheessa ja lapsi järkyttyi suuresti. Sillä lailla.

        Juuri näin siinä käy. Ensis sutturat rikkoo toisten perheen sitten tunkeutuu exän ja lasten kotiin ja vieä aiheuttaa mielenterveysongelmia kun tunkeutuu väkisin heidän kotiin. On kummallisia mieheiä kun ei laita sutturoille kuria.

        Meillä olisi varmasti sama tilanne ettemme tuntisi enää lasten kanssa ja olisimme kaikki ongelmissa jos mies olisi tuonut sutturat meille asumaan haukkumaan ja sotkemaan kotimme. Onneksi tajus että sutturoidta ei ole kuin haittaa ja onglmia ja ei tuonut niitä koskaan meille. Mies kärsii nyt kun ei enää lapset halua sitä nähdä, mutta onneksi meillä on kaikki hyvin.


      • Kiusaajapukit
        Kiusaajaisänjäljet kirjoitti:

        Meillä isä toi sutturan etukäteen varoittamatta kokonaisen viikonlopun ajaksi lapsen eteen ja siitä alkoi lapsen mielenterveysongelmat ja ongelmat koulussa jota joukko opettajia ja psykologi selvittää. Ero oli täysin alkuvaiheessa ja lapsi järkyttyi suuresti. Sillä lailla.

        Niin meillekin huora äitini toi kaksi humalaista pukkia silmiemme eteen, sen jälkeen tulimme sokeiksi ja alkoholisoiduimme ja elämme mielisairaalassa, järkytys ei ole vieläkään mennyt ohi....


      • Xdxdxdx
        bvbvbvbvbv kirjoitti:

        Juuri näin siinä käy. Ensis sutturat rikkoo toisten perheen sitten tunkeutuu exän ja lasten kotiin ja vieä aiheuttaa mielenterveysongelmia kun tunkeutuu väkisin heidän kotiin. On kummallisia mieheiä kun ei laita sutturoille kuria.

        Meillä olisi varmasti sama tilanne ettemme tuntisi enää lasten kanssa ja olisimme kaikki ongelmissa jos mies olisi tuonut sutturat meille asumaan haukkumaan ja sotkemaan kotimme. Onneksi tajus että sutturoidta ei ole kuin haittaa ja onglmia ja ei tuonut niitä koskaan meille. Mies kärsii nyt kun ei enää lapset halua sitä nähdä, mutta onneksi meillä on kaikki hyvin.

        Meilläkin on kaikki hyvin, exakka ei ole miekkosiaan meille tuonut asumaan, turpaan tulee niin , että tukka lähtee jos tänne tulevat, olemme niin onnesta kankeita muksujen kanssa ,ihan pakahdumme onnesta, kun ei olla huoripukkeja nähty.


      • kerroppasrohkeesti

        tämä lasteni äidille- ja Raiison kaupungin "lastensuojeluviranomaisille perättömin lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista; Lapset pitää jättää eron ulkopuolelle, ja myös ne eropuolisoiden uudet suhteet pitää jättää tuosta
        sopasta ulkopuolle, he ei kuulu kenenkään perheeseen.
        Siis lapsen äidin uusi aviopuoliso ei kuulu lapsen
        perheeseen eli lasten sukunimeä ei äidin toimesta
        muuteta maistraatissa valehtelemalla maistraatissa,
        äidin manipuloidessa lapsia valehtelemaan maistraatissa
        ettei isä välitä lapsistaan ja halua pitää lapsiinsa mitään
        yhteuyttä!!!

        Ei ihme että lapset ovat nykysin niin ongelmallisia ja huonosti voivia kun ÄIDIT tuovat niitä uusia MIEHIÄ lasten eteen samantien; asumiseron alusta kulunut
        1 kk, joka on "lastensuojelun, lastenvalvojan" mukaan
        ok lapsille ja lapsille ISÄ. Lasten elämään ei kuulu
        vieraat ÄIDIN MIEHET.

        Jos lapsia rakastatte, jättäkää ne miekkosett pois
        lasten elämästä, vaihtakaa lasten nimi oikeaksi-
        huolehtikaa lastenne yhteishuollosta- ja tapaamisoikeudesta, johon lasteni äiti ja Raision
        kaupungin "viranomaiset" eivät kykene vieraannuttaessaan lapsia pysyvästi jo 10 vuoden
        ajan omasta isästään, isovanhemmistaan ym. suvustaan..


    • ikuisiakakaroitamiehet

      Tosi kurjaa nähdä ina kun lapsia käytetään peinappuloina kun vanhemmat erotetaan tai eroavat. Lpaset siinä joutuu kärsimään ja maksamaan vanhempien eron.
      Lapset joutuu erittäin koville, ja sitten niitä lsten mielenterveysonglemia alkaa tulla, ja se on vaan lapsen oma vika mukamas. Lapsia syytetään siitä että voivat huonosti ja ei haluta nhdä että mistä se johtuu. Kun perhe hajoitetaan ulkopuolisenihmisen toimesta kukaan ei nää siinä väärää, mutta jos ero tulee puolisoiden kesken niin sitten se on aina naisen vika.

      Joka asiassa mies pääsee helpolla. Mikää ei ole häne vika. Ero ei ole, lasten hylkääminen ei ole miehen vika.

      Kaikki on vaimon vika. Naisen pitäisi tehdä kaikki jos ei tee on se naisen vika. Mies on ain syytön ja odottaa vaan valmista. Lapsetkin pitäisi kuljettaa hänen luokseen ja hakea naisen kustannuksella. Lasten pitäisi jaksaa muuttaa viikottain ja olla reippaita muuten syy on lasten.

      Mies vaan on uhri ja syytön joka asiaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe