Minua kusetti mies joka väitti olevansa vapaa. Vuoden valehteli mulle kun selvisi että asuu nyt naisen kanssa. Inhottaa että rskastuin siihen ja nyt kelpuutti tämån toisen asumaan kanssansa
.olen tosi loukkaantunut tuosta teosta. Sattuu kun aattelen. Että miksi minä en kelvannut asumaan sen kanssa. Onneksi en seksiin suostunut kun en tuntenut vielä tuota. Inhot taa aatella. Että miksi sen kelpuutti muttei minua. Eilen kyseli että mitä kuuluu..
miehellätoinennaine
5
318
Vastaukset
Samaa tekee osa naisista
- Lopetajooooo
Ji täällä valehtelee???
- tietääköhänseedes
Ole iloinen ettet päätynyt asumaan tuollaisen kanssa, yhtä hyvin ei ole sillä toisella naisella.
- Äläuskosenkertomaa
Näitä kuule riittää tilaisuuden käyttäjiä. Omahyväinen ja typerys. Toisia kusettaen on todella narsisti luonteeltaan joten ole hyvilläsi kun et joutunut sen enempää sen soppaan. Olisi kai jatkanut kanssasi jos et olisi saanut tietää? Vielä luulee olevansa sun kaveri kysellen mitä kuuluu? Mikä siinä on ettei tuollaiset paskiaiset ymmärrä ettei ystävyys jatku jos suhteessa oltu ja valehdeltu. Se taas mitä tuolla haluaa sinulta on se sinun päätettävissä ja mitkä jatkossa?
- läjäulos
Et kai vastannut mitään!
Törkeintä toisen mitätöintiä tuollainen käytös mieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993