Amerikassa ja muualla maailmassa naiset ovat marssineet vastalauseena Trumpille. Yhtenä teemana on kuulemma ollut Trumpin halventavat lausunnot naisista. Saattaa olla, että niissä on perääkin, mutta kuinkahan monta naista marssijoiden joukossa on ollut sellaisia, jotka eivät koskaan elämässään ole sanoneet mitään pahaa ja halventavaa toisista ihmisistä? Eivätkö he juuri itse näillä marsseilla ole halventamassa presidentti Trumpia ja hänen kannattajiansa?
Naisten mielenosoitukset Trumpia vastaan
1
59
Vastaukset
Vertauksessasi ei ole tolkkua. Trump on julkisuuden henkilö ja hän ei saa sanoa mitä tahansa. Siitä huomauttamisenkin tulkitset Trumpin halventamiseksi.
Trump on käyttäytynyt ivallisesti myös vammaisia kohtaan. Minä sanon korrektisti, että se ei ole oikein. Syytätkö nyt minua Trumpin halventamisesta?
Avauksesi on sivistymätön, moukkamainen ja kertoo alhaisesta moraalintajusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti27634970Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294484Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s804343Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583872Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori993165Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192589Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta562474En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122024Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi451648Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3911581