Härkä 9.5 mies
Millainenonhärkämies
3
1526
Vastaukset
En tiedä, mut ite oon syntynyt 13.5.1982.
Olen vähäpuheinen, ujo, ihmisarka, hyvin autistinen, omapäinen, taiteilijaluonne/omantienkulkija(liekkö kartallani myös vesimiestä), iloinen, myös vakava, humoristinen, tasainen, vakaa, turvallisuushakuinen, mukavuushaluinen, vahva, mutten jyräävä tai hankala toiselle ihmiselle, kiltti, vähemmän riitaisa, sovitteleva, päämäärätietoinen, rento, huoleton, laiska, ahkera kun sille päälle sattuu, eläinrakas (erityisen paljon), en kovin ihmisrakas välttämätt, toisaalta en vihaakaan ihmisiä, mutta paremmin ymmärrän eläimiä ,koska eläimet ovat jotenki kilttejä ja aitoja toisinkuin hankalat ja ilkeät ihmiset.
Olen myös materialisti(osittain), mutta myös melkoisen tarkka taloudenpidossa.
Pitää olla jemmarahaa aina ja mieluiten vielä turvallisen paljon.
En matkustele suuremmin.
Rehellinen enimmäkseen.
Jonkun verran liikuntaa harrastava.
Ruoasta nauttiva.
En itseään kehuva, mutta oman arvonsa tietävä ja hyvän itsetunnon omaava.
En kiusaa verbaalisesti ihmisiä.
Luon helposti oman tien ITSE.
Omapäinen.
Kuten jo aiemmin sanoin.
En aina kuuntele neuvoja.
Rauhallinen.
Kotona viihtyvä, käytännössä en liiku paljoakaan pois kotoa.- Rapueroamassahärästä
Itsekeskeinen, itseriittoinen, ei kuuntele puolisoa, omat tarpeet ja halut menee jopa lasten edelle, materialisti, hidas sekä fyysisesti, että psyykkisesti, käyttää henkistä väkivaltaa, vainoharhainen, kyttää naapureita, puhuu kokoajan, mutta on täysin kykenemätön kuuntelemaan toisia, laiska, ruoka ja seksi aina mielessä, rahanahne, pihi, ei innostu mistään, aina haluaa olla vain kotona, ahdistavan riippuvainen ja epäsosiaalinen ihminen.
Tasainen ja turvallinen.. ihan vit..n TYLSÄ.- Mitentässäkäy
Olen rapu ja ihastunut härkä miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 126788