Lähtee käsistä.

mitä-mä-teen

Olen sairastanut kaikkia syömishäiriöitä. Nyt on ollut jo vuosia BED. Menee tosi heikosti tällä hetkellä ton kanssa. Repesi ihan täysin käsistä oikeestaan jo viime vuoden puolella. Mä ole syönyt niin paljon, että pelkän että maha halkee, ihan oikeesti. Mä en käsitä miten mä voin syödä tällasia määriä. Pari päivää sitt ostin kaks isoa pizzaa pizzeriasta - muka kahdelle päivälle. No jossain vaiheessa oksensin sitt vessassa ja aamulla söin loppuun. Tänään seisovassa pöydässä aivan järjettömät mätöt ja kun tulin himaan täällä leipää, suolakurkkuja rasia suklaata, nakkeja, mehuja aamulla hirvee määrä jukurttia. Mä en tiedä mitä mä teen. Tän on pakko loppua.
Mä oon ihan finaalissa tän homman kanssa.
Joskus puhuin psykiatrille tästäja kysyin onko tähän jotain lääkettä. Mä lulen, että se ei ottanut tosissaan asiaa tai sitt niitä lääkkeitä ei ole. Onks täällä kellään mitään tietoa?
Tää koko helvetin homma aiheuttaa järkyttävän määrän ahdistusta ja ei oo kiva lihoo hirveetä määrää. En tiiä, mä olen vaan niin väsynyt tähän.

3

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhdfgdsfas

Kokeile saada joku toinen ammattilainen kuulemaan. Kyllä ahmimishäiriöisillekin on hoitoa tarjolla. Tosin puhdas anoreksia on paljon helpompi hoitaa kuin ahmimishäiriöt, johtuen siitä, että ihminen tarvitsee ruokaa syödäkseen, eli ahmijalla oma addiktio on joka päivä voitettavana uudelleen ja uudelleen.

Eli oikeasti, yritä saada apua. Ahmiminen ole hyväksi sen enempää kehollesi kuin mielellesikään. Voisiko koulu- tai työterveyshuollon tai terveyskeskuksen kautta saada lähetettä johonkin? Aiempi psykiatrisihan oli kyvytön kohtaamaan ongelmaasi. Se ei muuten ole sinun vikasi. Kallonkutistajat ovat ihmisiä siinä kuin muutkin, ja heillä on omat puutteensa ja kipupisteensä. Olen itse jonkinlaisessa suhteessa terapeutin (en tosin omani) kanssa, joten tiedän, että yhtä kahelia väkeä ollaan hoitaja - potilas -akselin molemmilla puolin...

• Hypnoosi123

Asutko pk-seudulla? Saatan tietää terapeutin, joka voisi auttaa.

• Yritä kirjoittaa kaikki syömäsi ylös aina ennen kuin syöt. Mulla se auttoi ahmimiseen, että syömiset joutui kirjoittamaan ylös. Oksentaminen kannattaa lopettaa. Ahmimisesta tulee paha olo ja jos et saa oksentaa, ahmimiskynnys on suurempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      119
      4595
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      27
      3334
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3205
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      45
      2963
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      120
      2797
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      49
      2797
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2580
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2305
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2125
    10. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      7
      1991
    Aihe