Lähtee käsistä.

mitä-mä-teen

Olen sairastanut kaikkia syömishäiriöitä. Nyt on ollut jo vuosia BED. Menee tosi heikosti tällä hetkellä ton kanssa. Repesi ihan täysin käsistä oikeestaan jo viime vuoden puolella. Mä ole syönyt niin paljon, että pelkän että maha halkee, ihan oikeesti. Mä en käsitä miten mä voin syödä tällasia määriä. Pari päivää sitt ostin kaks isoa pizzaa pizzeriasta - muka kahdelle päivälle. No jossain vaiheessa oksensin sitt vessassa ja aamulla söin loppuun. Tänään seisovassa pöydässä aivan järjettömät mätöt ja kun tulin himaan täällä leipää, suolakurkkuja rasia suklaata, nakkeja, mehuja aamulla hirvee määrä jukurttia. Mä en tiedä mitä mä teen. Tän on pakko loppua.
Mä oon ihan finaalissa tän homman kanssa.
Joskus puhuin psykiatrille tästäja kysyin onko tähän jotain lääkettä. Mä lulen, että se ei ottanut tosissaan asiaa tai sitt niitä lääkkeitä ei ole. Onks täällä kellään mitään tietoa?
Tää koko helvetin homma aiheuttaa järkyttävän määrän ahdistusta ja ei oo kiva lihoo hirveetä määrää. En tiiä, mä olen vaan niin väsynyt tähän.

3

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhdfgdsfas

      Kokeile saada joku toinen ammattilainen kuulemaan. Kyllä ahmimishäiriöisillekin on hoitoa tarjolla. Tosin puhdas anoreksia on paljon helpompi hoitaa kuin ahmimishäiriöt, johtuen siitä, että ihminen tarvitsee ruokaa syödäkseen, eli ahmijalla oma addiktio on joka päivä voitettavana uudelleen ja uudelleen.

      Eli oikeasti, yritä saada apua. Ahmiminen ole hyväksi sen enempää kehollesi kuin mielellesikään. Voisiko koulu- tai työterveyshuollon tai terveyskeskuksen kautta saada lähetettä johonkin? Aiempi psykiatrisihan oli kyvytön kohtaamaan ongelmaasi. Se ei muuten ole sinun vikasi. Kallonkutistajat ovat ihmisiä siinä kuin muutkin, ja heillä on omat puutteensa ja kipupisteensä. Olen itse jonkinlaisessa suhteessa terapeutin (en tosin omani) kanssa, joten tiedän, että yhtä kahelia väkeä ollaan hoitaja - potilas -akselin molemmilla puolin...

    • Hypnoosi123

      Asutko pk-seudulla? Saatan tietää terapeutin, joka voisi auttaa.

    • Yritä kirjoittaa kaikki syömäsi ylös aina ennen kuin syöt. Mulla se auttoi ahmimiseen, että syömiset joutui kirjoittamaan ylös. Oksentaminen kannattaa lopettaa. Ahmimisesta tulee paha olo ja jos et saa oksentaa, ahmimiskynnys on suurempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe