Lähtee käsistä.

mitä-mä-teen

Olen sairastanut kaikkia syömishäiriöitä. Nyt on ollut jo vuosia BED. Menee tosi heikosti tällä hetkellä ton kanssa. Repesi ihan täysin käsistä oikeestaan jo viime vuoden puolella. Mä ole syönyt niin paljon, että pelkän että maha halkee, ihan oikeesti. Mä en käsitä miten mä voin syödä tällasia määriä. Pari päivää sitt ostin kaks isoa pizzaa pizzeriasta - muka kahdelle päivälle. No jossain vaiheessa oksensin sitt vessassa ja aamulla söin loppuun. Tänään seisovassa pöydässä aivan järjettömät mätöt ja kun tulin himaan täällä leipää, suolakurkkuja rasia suklaata, nakkeja, mehuja aamulla hirvee määrä jukurttia. Mä en tiedä mitä mä teen. Tän on pakko loppua.
Mä oon ihan finaalissa tän homman kanssa.
Joskus puhuin psykiatrille tästäja kysyin onko tähän jotain lääkettä. Mä lulen, että se ei ottanut tosissaan asiaa tai sitt niitä lääkkeitä ei ole. Onks täällä kellään mitään tietoa?
Tää koko helvetin homma aiheuttaa järkyttävän määrän ahdistusta ja ei oo kiva lihoo hirveetä määrää. En tiiä, mä olen vaan niin väsynyt tähän.

3

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhdfgdsfas

Kokeile saada joku toinen ammattilainen kuulemaan. Kyllä ahmimishäiriöisillekin on hoitoa tarjolla. Tosin puhdas anoreksia on paljon helpompi hoitaa kuin ahmimishäiriöt, johtuen siitä, että ihminen tarvitsee ruokaa syödäkseen, eli ahmijalla oma addiktio on joka päivä voitettavana uudelleen ja uudelleen.

Eli oikeasti, yritä saada apua. Ahmiminen ole hyväksi sen enempää kehollesi kuin mielellesikään. Voisiko koulu- tai työterveyshuollon tai terveyskeskuksen kautta saada lähetettä johonkin? Aiempi psykiatrisihan oli kyvytön kohtaamaan ongelmaasi. Se ei muuten ole sinun vikasi. Kallonkutistajat ovat ihmisiä siinä kuin muutkin, ja heillä on omat puutteensa ja kipupisteensä. Olen itse jonkinlaisessa suhteessa terapeutin (en tosin omani) kanssa, joten tiedän, että yhtä kahelia väkeä ollaan hoitaja - potilas -akselin molemmilla puolin...

• Hypnoosi123

Asutko pk-seudulla? Saatan tietää terapeutin, joka voisi auttaa.

• Yritä kirjoittaa kaikki syömäsi ylös aina ennen kuin syöt. Mulla se auttoi ahmimiseen, että syömiset joutui kirjoittamaan ylös. Oksentaminen kannattaa lopettaa. Ahmimisesta tulee paha olo ja jos et saa oksentaa, ahmimiskynnys on suurempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      264
      6051
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      62
      3185
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      96
      2823
    4. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      51
      2419
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      423
      1801
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1602
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      34
      1349
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      1299
    9. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      280
      1078
    10. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      44
      1029
    Aihe