Suomen moneta

Huolestunuthenkilö32

Tilasin tuossa joulun aikaan kuulemma ilmaisen kolikon josta piti vaan postikulut maksaa, noh kun en ikinä ole tälläisiä telkkarista ostellut niin ajattelin että ei oo kusetus kun mtv3 mainos pyöri ja sota veteraaneille siitä menisi rahaa. Onko tämä pulju ihan kusetusta kun 24.12.2016 tilasin ja nyt eletään jo 23:tta päivää tammikuuta vuotta 2017 eikä mitää killinkiä näy? Miten saan katkaistua tuon paska puljun "osto" kierteen mistä moni puhuu? Voinko peruuttaa jo ennenkuin se kolikko edes tulee mulle? PA oon muutenkin nii en haluais lisää laskua lasku pinoon :D

8

1806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomenMonetan_Web-tiimi

      Hei Huolestunuthenkilö32,
      ei tarvitse olla huolissaan, tilauksen voi peruuttaa niin halutessaan mutta se käy kätevimmin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät esimerkiksi täältä http://suomenmoneta.fi/asiakaspalvelu/asiakaspalvelu .

      Ystävällisin terveisin

      Sari Web-tiimistä
      Suomen Moneta

    • huhuhuhuhuhu

      Hienoa! Huijari-Monentan web-tiimi seuraa tätäkin palstaa. Voisitte varmaan samalla kertoa että myös jo ostetut huijaus-rahat voi palauttaa teille? Yleisenä neuvona voi todeta, että älkää hyvät ihmeset ostako tältä "rahapajalata" mitään. Arvotonta roskaa ylihintaan.

    • Avo5

      Ostin monetalta kolikon hintaan 14,95 postikuluineen.Kolikko tuli.Parin viikon kuluttua tuli lasku 19,95.Soitin kyseiseen firmaan ja neiti valitteli että pakkauksessa käynyt virhe eikä lasku ole tullut mukaan.Vaikutelma jäi että varmaan monesta muustakin pakkauksesta on jäänyt lasku pois.Sinänsä hyvä liikeidea,saadaan 5 euroa lisähintaa.Olisin kiinnostunut tietämään onko tosiaan käynyt muillekin sama juttu.

    • OstaAitoja

      Monetan "keräilyrahat ja mitalit" kannattaa kiertää todella kaukaa - jos asia kiinnostaa hanki rahat ja mitalit liikkeestä tai huutokaupasta ja vaikka 1500-1700 luvun arvometallirahoja, ne pitävät hintansa ja niitä ei ole kaikilla. Kultaraha on aina kultaraha, kunhan ei ole Monetan lyömä.
      Esim https://www.holmasto.fi/webshop/887 jos haluaa vähän uudempaa kultarahaa.

    • Numis_maatti

      Mitä olen netin huutokauppoja seurannut, niin vanhemmissa (ennen vuotta 2010) Monetan kohteissa esim. 10 € hopea-juhlarahojen hinnat ovat 15-20 euroa, riippuu onko bu vai proof. Eikä aina siitäkään. Syynä voi olla niiden suuremmat lyöntimäärät kuin uudemmissa, mutta myös se, että ketkä niitä ovat aikoinaan jemmanneet, panevat niitä myyntiin kun arvonnousua ei näytäkään tulevan ja haluavat vain päästä eroon. Joku totesi, että jos olisi kestotilaus vaikka Rahapajan tuotteisiin, niin vuoden päästä ei saisi puoliakaan takaisin. Monetan kultaharkkojen ja mitalikirjeiden kohdalla arvon alennus voi olla vielä suurempi, niille ei näytä olevan kysyntää nettihuutokaupoissa.

    • Anonyymi

      Kannattaa lukea tuo toinen palsta, siellä mm minun kirjoitus.
      Tilasin Nato mitalin!
      Tuli 2 euron keräily mitali, eli lisää olisi tullut.hinta 6.95 euroa, no maksoin pois.
      Tuli itsenäinen Suomi mitali hinta 17.95 euroa no maksoin pois.
      Mutta sitten olisi tullut lisää 6 kpl, joissa jo hinta olisi ollut 35 euroa + posti maksu.
      Ilmoitin etten ole noita tilannut mutta otan ne kun pahvit olin purkanut.
      Väittivät, että olen tilanut, tosi asia mielestäni, että joku monelta henkilö on ne laittanut tulemaan, kun Nato tilauksessa on osoite tiedot? Eli väitän näin on tapahtunut.?
      No nyt on tulossa Nato mitali, harkitsen otanko sen! Olen ilmoittanut mitään ei sen jälkeen saa tulla, eikä mitään mainontaan minulle. Haiskataa huijaukselta.
      Etenkin kun olen lukenut täältä monen tilaajan kokemuksia. Kannattaa lukea ei tilata!

    • Anonyymi

      Tuo NATO mitallin mainos Hesarissa sai kiinnostumaan myös minut . Mutta kun lukee täältä näitä kokemuksia tulee mieleen ,onko järkevää tilata mitään ao yritykseltä. Edellä olevista kirjoituksista tulee mieleen .
      Jos tilaat esim NATO mitallin,alkaako sieltä tulla monetin vanhoja varastoon jääneitä mitalleja .
      Voiko olla ,että kokeilevat ,etenkin vanhoja ihmisiä ,niin että ,kun ei ole kykyä palauttaa ,niin maksavat .
      Maksavat mieluummin kuin palauttavat ja se siitä voi tulla tapa . Joka sitten kuolinpesä paljastaa .
      Omaisille järkytys kun on ostettu tuhansilla ja niiden arvo on olematon ? Myöskään he eivät protestoi tännne eläessään ,vasta nuoret perinnön saajat.
      Kyllä tosiaan nyky kaupankäynnissä on liian paljon huijauksen makua .kuluttaja ja kilpailuvirasto tahtoo jukkus valituksiin .. varottava näitä yrityksiä.!

    • Anonyymi

      Noiden harhaanjohtavien ja jopa tyylikkäiden aloitus pakkausten sokaisemana moni vanhempi ihminen jatkaa tilaustaan monien satojen tai jopa tuhansien eurojen arvosta.
      Kun viellä voipi olla, että näkemys rahan arvosta on heikkoa jopa täysin väärää.
      Kuten kuolinpesien perijöiden kertomukset tuovat hyvin sen esille.
      Myös on tosi suuria summia ollut, jopa 14000 euroa, joka on Monetta joututunut palauttamaan kuten Kaleva lehden otsikko kertoo, tosiasiassa en koko juttua ole lukenut kun tuota Kaleva lehteä ei minulle tule, enkä viitsi tämän asian takia lehteä tilalla.
      Jos joku on lehden lukenut, voisi sen viestittää, mitä on koko jutun tausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3401
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1439
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      163
      793
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe