Voisko joku kertoa,jolla on vähän enemmän kokemusta,että millaset lämpötilat ja ilmasto on huhtikuu-toukokuu vaihteessa Espanjassa?Ruskettuuko siellä ees siihen aikaan? Ooon menossa Bosta Blancalle,joka on Torreviejassa.
Kiitti jo etukäteen.:)
Espanja huhtikuussa?
4
1471
Vastaukset
- Risa
Voi sinua amatööriä.Vai olet menossa BOSTA Blancalle, joka on Torreviajassa?
Luulisin asian olevan kuitenkin, että matkasi suuntautuu Torreviejaan COSTA Blancalle.
Hihitykseni johtuu tuosta Bostasta... bosta (esp.) = sonta, lanta, lannoite! Sontarannikolle siis!
Huhtikuussa on jo melko lämmintä ja mukavaa, tosin voi kyllä sataakin. Tosin tänä talvena ei ole vettä tullut juuri lainkaan, ja monilla alueilla kärsitään jo kuivuudesta.
On kuitenkin hyvä muistaa espanjalainen sananlasku: En abril aguas mil (vapaasti käänettynä: huhtikuussa sataa saavista).- amatööri
melko lämmintä ja mukavaa??Tarkoittaako se n.20 astetta vai 24astetta vai mitä? Siis tietenki ne säät vaihtelee,mutta ei oo kiva jos joutuu pipo päässä olemaa,ku tarkotus on mennä lämpöseen.:)
- edellinen
amatööri kirjoitti:
melko lämmintä ja mukavaa??Tarkoittaako se n.20 astetta vai 24astetta vai mitä? Siis tietenki ne säät vaihtelee,mutta ei oo kiva jos joutuu pipo päässä olemaa,ku tarkotus on mennä lämpöseen.:)
sillä parinkymmenen asteen paremmalla puolella luulisi lämmön olevan.
Mielestäni juuri kevät ja syksy ovat niitä mielyttävimpiä aikoja matkustaa Espanjassa, sillä silloin ei liika kuumuus vielä vaivaa. Olen asunut tässä maassa yli 30 v.
Mukavaa ja aurinkoista lomaa sinulle. - Mari
edellinen kirjoitti:
sillä parinkymmenen asteen paremmalla puolella luulisi lämmön olevan.
Mielestäni juuri kevät ja syksy ovat niitä mielyttävimpiä aikoja matkustaa Espanjassa, sillä silloin ei liika kuumuus vielä vaivaa. Olen asunut tässä maassa yli 30 v.
Mukavaa ja aurinkoista lomaa sinulle.Kyll sitä lämpöä reilut 20 astetta huhtikuussa jo riittää... sillon alkaa jo säätkin lämpenemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229