Jos huonekasveille antaa kasvilampun valoa aamusta alkuiltaan, mutta vain kerran tai kahdesti viikossa, niin virkistääkö se kasveja vai häiritseekö?
Vastaukset 3
- luonnonvalo
Kasvisi kärsii lampunvalosta näin tammikuussa. Sitä olisi pitänyt antaa jo marraskuussa. Päivät pitenevät ja luonnonvalo lisääntyy, siitä kasvi pitää.
- einiintarkkaa
Onhan luonnossakin pilvisiä ja aurinkoisia päiviä säännöllisen epäsäännöllisesti, itse laitan pilvisinä päivinä enemmän valoja päälle. Joulun aikaan oli pari viikkoa osa valoista pois päältä niin yksi tiputti jo lehtiä, mutta kun laitoin taas valot niin soihtuköynnös alkoi kukkia.
- olipayllätys
Soihtuköynnöksessä pelkät kukkien suojuslehdet niin värikkäät tumman violetit ja kukan malliset että luulin niitä kukiksi, nyt vasta aukesi oikeat kukat, oranssinpunaiset. Ostaessa eivät auenneet vaan tippuivat aika pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493