Olen hankkimassa ensimmäistä autoa hintaluokassa 1500-2500€ ja olen päätymässä Almeraan (mm. trafin vikatilastoissa parhaimmasta päästä). Vuosimallit 2002-2005 ovat sellaisia, joita nettiauto.comin haulla ovat mun hintahaarukassa.
Mitä asioita nimenomaan Almerojen kohdalla kannattaa ottaa huomioon? Haluan vielä kysyä täällä olevilta Almera-omistajilta teidän kokemuksia. Ylipäätään Nissan omistajat saavat kommentoida.
Ps. Toivottavasti keskustelu pysyy asiallisena ja rehellisenä, haluan tietää myös huonoista puolista, koska niitä on jokaisessa autossa.
Almeran osto
3
244
Vastaukset
- almuja
Kyllähän sillä posottaa jos kunnossa pysyy? Ei kuiteskaan mikään ikiliikkuja ole kuitenkaan!
- nissanisti
Siitä vaan jos löytää kohtuu kilometreillä.Ruosteita kannattaa etsiä
etenkin etupalkista.Perushuollot riittää jos aiemminkin huollettu. - Almeran162004
Huoleton peli varsinkin n16 eki viimeisin malli 2004-> meillä 1.8 koneella ja käy ja kukkuu. Akku on vaidettu, kaukosäätimen pattereita on mennyt mutta muutoin huollot kattaa peruspaikat. Ruostesuojaus kannattaa tarkistaa, meillä tehty 2x 2007 ja 2011 alkuperäisen lisäksi. Jarrulevyt ja palat kannattaa myös tarkistaa samoin käsijarrun toimivuus. Jos pakoputki on tarvikemallia se kestää 3 vuotta, alkuperäinen 10-vuotta. Takimmainen pönttö ruostuu puhki etupäästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 591072
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 41797
- 49740
- 64711
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598