Mulle on kaupattu täällä Jyväskylässä naisen toimesta Glub Orenda. Luvattiin helppoa rahaa tekemättä yhtään mitään. 500 euroa ja 100 euroa kuukausi. Tuli heti mieleen härski pyramidihuijaus. Mitä mieltä te olette. Löysin pohjanmaan sivuilta aiheesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14660974/helluntailainen-matkatoimisto-club-orenda-kokkola-
Onko kokemusta Glub Orendasta? Huijaustako?
5
168
Vastaukset
- Erikoistakäytöstä
Kyseisen saksalaisen hyvinvointituotteita ja kosmetiikka alan tuotteita markkinoivan yrityksen Suomen johtohenkilöltä sama sairas panettelu näköjään jatkuu edelleen. Aikaisemmatkin kommentit häneltä ovat yhtä ala-arvoisia ja sairaan katkeroituneen mielen tuotoksia. Lisäksi vastailee vielä omiin kirjoituksiinsa toisilla nimimerkeillä. Tiedän ko. henkilön ja hän vieläpä näyttänyt ne eri nimimerkit, joilla kirjoittelee. Että tällaista täällä taas meneillään :D Onneksi myös täällä kommentteja lukevilla on oma järki ja arviointikyky tallella. Huomioikaa myös että aina negatiivisia kommentteja toisista kirjoittelevat ajavat aina omia tarkoitusperiään. Täällä peruustettomia ja valheellisia asioita kirjoittelevien henkilöiden henkisestä tasapainottomuudesta tulisi olla aidosti huolissaan. Vain jakautunut persoonallisuus häiriöinen itse kirjoittaa ja toisella persoonallaan vastaa. Uskoo itsekin kirjoittamiinsa valheisiin.
- Anonyymi
Elokuva aivan samaa, mutta veronmaksajien rahoilla tehty tahaton parodia.
- Anonyymi
Mikä ihme tämä on, kun joka paikassa on julisteita tästä Orendasta? Joku muuttumisleikkikö että meikataan vanhasta variksesta missi? On kirjailija Pirkko Saision näköinen nainen taustassa.
- Anonyymi
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Tottahan se varmaankin on sillä minulle ilmestyy vähän väliä tukku seteleitä postilaatikkoon ja koska en ole tehnyt yhtään mitään, niin sen on pakko olla tämä glub orenda joka niitä sinne toimittaa, koska ketkään muut ei lupaa rahaa tekemättä yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986