Onko täällä muita jotka kovasti yrittäisivät olla sinkkuja muttei se tahdo koskaan onnistua? Taisin epäonnistua tälläkin kertaa yrityksessäni.
Vastaukset 34
- Janetteee
En minäkään pysy. Uudenvuoden lupaukseni oli, että en tapaile miehiä ainakaan kuukauteen. Nyt olen kaksi viikkoa seurustellut tumman, pitkän, komean, rikkaan miehen kanssa. Nää vaan tapahtuu.
On sulla kyllä ongelmat. Mahtaa olla vaikeaa olla nainen.
- Nnnnainen
Lankean aina ätminkäisiin, ainoastaan he huolivat minut.
Nnnnainen kirjoitti:
Lankean aina ätminkäisiin, ainoastaan he huolivat minut.
Sitten on kyllä varmasti vielä tuplasti vaikeaa :D
- Nnnnainen
Harmaaritari kirjoitti:
Sitten on kyllä varmasti vielä tuplasti vaikeaa :D
Hahaha..ei toi ollu mä. Mun mies on rohkea ja sosiaalisesti taitava ja käy töissä.
Nnnnainen kirjoitti:
Hahaha..ei toi ollu mä. Mun mies on rohkea ja sosiaalisesti taitava ja käy töissä.
Tuohan on jo hyvä parannus niistä jännärentuista, pidä toi.
- Nnnnainen
Harmaaritari kirjoitti:
Tuohan on jo hyvä parannus niistä jännärentuista, pidä toi.
Toi on sama. Yllätys yllätys löyty työpaikka kun jätin sen.
Nnnnainen kirjoitti:
Toi on sama. Yllätys yllätys löyty työpaikka kun jätin sen.
Tjaa, no sitten ennuste ei kyllä ole kovin hyvä. Ei ne huonot ominaisuudet ole minnekään kadonneet ja työpaikasta kyllä pääsee eroon kun alat taas elättäjäksi.
- Nnnnainen
Harmaaritari kirjoitti:
Tjaa, no sitten ennuste ei kyllä ole kovin hyvä. Ei ne huonot ominaisuudet ole minnekään kadonneet ja työpaikasta kyllä pääsee eroon kun alat taas elättäjäksi.
Ne huonot ominaisuudet rajottuu just pummaamiseen. Muita en tiedä. Koitan nyt pitää puoleni ettei ala elämään mun siivellä. Ainoa ongelma meillä ollut raha.
Nnnnainen kirjoitti:
Ne huonot ominaisuudet rajottuu just pummaamiseen. Muita en tiedä. Koitan nyt pitää puoleni ettei ala elämään mun siivellä. Ainoa ongelma meillä ollut raha.
Teet nyt sitten selväksi heti alussa homman nimen, laitat kunnollisen vuokran mitä saa sulle maksaa aina tilipäivänä ja loput otat takavarikkoon, harkintasi mukaan annat sitten sieltä käyttörahaa kuukauden mittaan. Japanissa naiset toimivat noin ja hyvin sujuu:
http://www.radionova.fi/uutiset/ilmiot/japanissa-vaimo-on-perheenpaa-miehelle-vain-pieni-kuukausiraha-omasta-palkastaan-120504- Nnnnainen
Harmaaritari kirjoitti:
Teet nyt sitten selväksi heti alussa homman nimen, laitat kunnollisen vuokran mitä saa sulle maksaa aina tilipäivänä ja loput otat takavarikkoon, harkintasi mukaan annat sitten sieltä käyttörahaa kuukauden mittaan. Japanissa naiset toimivat noin ja hyvin sujuu:
http://www.radionova.fi/uutiset/ilmiot/japanissa-vaimo-on-perheenpaa-miehelle-vain-pieni-kuukausiraha-omasta-palkastaan-120504Tällä hetkellä ei asuta yhdessä joten hoitakoon kulunsa palkallaan. En ole ihan varma mitä tästä tulee, saa nähdä. Mutta enää en mene siihen lankaan että elättäisin ketään. Olkoon kuinka komea hyvänsä.
Nnnnainen kirjoitti:
Tällä hetkellä ei asuta yhdessä joten hoitakoon kulunsa palkallaan. En ole ihan varma mitä tästä tulee, saa nähdä. Mutta enää en mene siihen lankaan että elättäisin ketään. Olkoon kuinka komea hyvänsä.
Olet nyt kuitenkin niskan päällä niin kannattaisi ottaa kaikki ilo irti. Jos saat kiristettyä palkanhallinnan ehtona seurustelulle siitä olisi jatkossa hyötyä sille jantterillekin kun kertyisi ehkä säästöjäkin sun tarkassa hallinnassa. Lisäksi voisit laittaa sen hankkimaan aina sulle romanttisia yllätyksiä siitä liksasta, varaisit surutta kylpylää ja muuta kivaa keksisit.
- Nnnnainen
Harmaaritari kirjoitti:
Olet nyt kuitenkin niskan päällä niin kannattaisi ottaa kaikki ilo irti. Jos saat kiristettyä palkanhallinnan ehtona seurustelulle siitä olisi jatkossa hyötyä sille jantterillekin kun kertyisi ehkä säästöjäkin sun tarkassa hallinnassa. Lisäksi voisit laittaa sen hankkimaan aina sulle romanttisia yllätyksiä siitä liksasta, varaisit surutta kylpylää ja muuta kivaa keksisit.
Joo sopii hänen tarjota välillä.
Mut asetelma siis kokonaan toinen kun molemmilla tuloja. Jos hän irtisanoutuu, jätän hänet taas. Nnnnainen kirjoitti:
Joo sopii hänen tarjota välillä.
Mut asetelma siis kokonaan toinen kun molemmilla tuloja. Jos hän irtisanoutuu, jätän hänet taas.Juu, pysy lujana. Kun otat määrätietoisesti alfanaaraan roolin niin mies varmaan mukautuu siihen nyt helposti kun tietää että lähtö tulee jos ei niinkuin sinä sanot, tiedä vaikka saat hyvän miehen koulutettua. Muuten en tietenkään suosittelisi miehen kyykyttämistä mutta tässä sun tapauksessa olisi varmaan hyvä niin oppii rahankäytön ja muunkin elämän hallintaa sun kautta sitten kun pidät pidät linjasi.
- Nnnnainen
Harmaaritari kirjoitti:
Juu, pysy lujana. Kun otat määrätietoisesti alfanaaraan roolin niin mies varmaan mukautuu siihen nyt helposti kun tietää että lähtö tulee jos ei niinkuin sinä sanot, tiedä vaikka saat hyvän miehen koulutettua. Muuten en tietenkään suosittelisi miehen kyykyttämistä mutta tässä sun tapauksessa olisi varmaan hyvä niin oppii rahankäytön ja muunkin elämän hallintaa sun kautta sitten kun pidät pidät linjasi.
Joo vaatii itseltäni selkärankaa koittaa hallita elämää ettei toinen ole liian hallitseva ja itse hallittu. Erittäin omistushaluinen hän on, esim jos sattuisin jättämään whatsappin auki ja lähtisin toiseen huoneeseen tekemään jotain, hän luulee että olen juttelemassa whatsappissa jollekin. Mutta tiedän parin vuoden kokemuksella nämä epävarmuudet mitä hän heijastaa enkä niistä piittaa pätkääkään. Ei kukaan voi kontrolloida jollei itse sitä salli.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Kyllä pysyn sinkkuna ihan varmasti koska olen kiltti ja kunnollinen. Haluaisin sun ongelmasi ettei tarttis pysyä sinkkuna.
- maailmanhelpoinjuttu
Ihan helppoa. En ole koskaan tehnyt aloitetta, eikä kukaan minulle.
- Nnnnainen
Mun ympärillä on aina miehiä jotka haluavat tosissaan olla mun kanssa. Siks on vaikea pysyä sinkkuna.
- sammahääär
Joo mullakin tapailukumppanimies aina pyytelee, että alkaisimme seurustella mutta kieltäydyn, kun en ole valmis mutta hänelle olemme silti suhteessa ja hän ei tapaile muita.
- Nnnnainen
Mä taas en vois ikinä olla seksisuhteessa ilman seurustelua. Siitä puuttuisi luottamus, toveruus, yhteys...se että ollaan myös henkisellä tasolla pari aamusta iltaan.
- YksinäinenTaas
On. Juuri kun taas totuin sinkkuelämään ja koin sen sopivan itselleni, Ihastuin naiseen, jonka kanssa on todella vaikeaa rakentaa sellaista pitkää ihmissuhdetta jota kaipaan.
En tiedä voinko saada ihmissuhteilta läheskään sitä mitä tahdon, kaikessa on hyviä ja varsinkin huonoja puolia. Oli niin helppoa nuorempana ja naiivina mennä naimisiin ja perustaa perhe ym.
Ehkä erakoidun kun kyllästyn. Tai se MGTOW, heh.- Nnnnainen
Ihmissuhteet on harvemmin helppoja koska haasteita elämässä riittää. Minulle riittää se että toinen saa tuntemaan itseni 100% hyväksytyksi omana itsenäni. Se on jotain mitä ei helpolla löydä.
Nainen, nyt vähän lujaa tahtoa! Sanot itsellesi ja sulhollesi että on parempi olla yksin.
- Nnnnainen
Onko?
- lovelovelovelove
scrg kirjoitti:
Riippuu tietty siitä onko suhteesi huonoja vai hyviä.
Vanhat runkut antaa taas mieleisiään neuvoja nolifeen.
Ilman miehen rakkautta nainen kuihtuu. - Nnnnainen
scrg kirjoitti:
Riippuu tietty siitä onko suhteesi huonoja vai hyviä.
Raha ollut ainoa ongelma ja mies sanoi tehneensä väärin kun on sitä pyytänyt.
Nyt on asetelmat vähän erit kun hänelläkin tuloja. - Nnnnainen
lovelovelovelove kirjoitti:
Vanhat runkut antaa taas mieleisiään neuvoja nolifeen.
Ilman miehen rakkautta nainen kuihtuu.Olisi sääli vaihtaa seksikumppania kun hyväksihavaittu yksilö ollut jo monta vuotta.
- kjhgfcb
Mitä sinä täällä palstalla sitten teet? Tämä palsta on tarkoitettu _sinkuille_.
- Nnnnainen
Olen aina yrittänyt olla kovasti sinkku. Eikö se riitä? Voidaan sopia että olen juuri nyt tämän sekuntin sinkku.
- Prof.Yo2
Nnnnainen kirjoitti:
Olen aina yrittänyt olla kovasti sinkku. Eikö se riitä? Voidaan sopia että olen juuri nyt tämän sekuntin sinkku.
Mulatti sinä olet. Alempana tyhmyysasteikolla on vain pikimusta viidakkomies.
Toivoo: ÄO-tutkija
- Isoikäero
Minä. Ei tahdo onnistua koskaan. Pysyin about vuorokauden sinkkuna. Paras ystäväni tuli lohduttamaan kun mulle tuli ero ja nyt ollaan kimpassa. Onneksi hän ei ole mustis tai tasapainoton. Saan sopivasti omaa aikaa.
- Koulu.alkaa.kohta
Lapsilla ei ole suotavaa osallistua aikuisten keskusteluun, kiitos.
Mä vielä pysyn. Tahtotilani sinkkuuden suhteen on toistaiseksi luja 😂 ja vaikka eteen on tullut ihan ok tyyppejä, jouduin kohteliaasti pakittaa jo 6 kertaa 😂 en oo langennut, vielä... tosin nyt törmäsin ihan erilaiseen mieheen... on huomaavainen, ystävällinen, lempeä, älykäs, ei laita alakerransa kuvia, ei painosta, ja pyysi mut reffeille jopa syömään ravintolaan (harvinaisempaa), ymmärtäväinen, sivistynyt😍 😂 mutta pysyn lujana 😂
Tällä hetkellä jo 72 vrk sinkkuna, mikä on pisin kokemukseni sinkkuna olemisen ikinä 😂 alan tiiättekös, jopa tykätä tästä asetelmasta... yhä useammin saan itseäni ajatuksesta kiinni, että en ehkä tarvitsekaan kumppania perinteisessä mielessä... ei mulla ole ehkä tarpeeksi aikaa hänelle... nyt on niin kiva toisaalta, kun ei tarvitse te tiliä menoista kellekkään. Voin mennä ja tulla miten itse haluan, tehdä töitä vaikka keskellä yötä, huudattaa metallimusiikkia täysillä autossa ja kotona... syödä ku huvittaa tai iolla syömättä. Tälläinen itsemääräämisoikeus on itseasiassa aika kiva. Hups... onks tuo vaaraallista 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061434Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja128656Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔36550Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530