ahven akvaarion sisustus

vink vink kaivataan

millaisia kirjoahven akvaarioita teillä on?
itse olen juuri perustamassa sellaista ja vinkkejä kaipailisin. jos teillä on tiedossa kuvia tai linkkejä aiheitta koskeville sivuille otan ne ilolla vastaan.

4

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------

Hmm, no ei ainakaan mitään pehmeälehtisiä kasveja. Vallisneriat ynnä muut on hetkessä nypittyjä tynkiä. Hiekkapohja, hiekkapuhallushiekkaa (Biltema), muutama koristekivi. Tyypit pöllyttävät pohjaa välillä niin kunnolla, että kovin pieniä koristeuta ei hyödytä laittaa, ne peittyvät hiekkaan. Kiviäkin saa olla kaivamassa esiin aina välillä. Joitain linnoja tms onkaloita ja kasviryteikköjä, jonne joku heiveröisempi pääsee pomolta piiloon. Yksi linkki on vähän erikoisempien ahventen sivuille (joita minulla on), vilkaise. Ihan yksityisten akvaarioita vain. Niin, ja ainakaan minun ahventeni kanssa ei sovellu mikään muu kala, ei monnit, ei mitkään. Tulevat syödyksi. Tai, jos jonkun annetaan olla, jää se ainakin ilman ruokaa, ahvenet ovat tosi ahneita. Ruokkiessa on kuin piraijaparvi hyökkäisi. Syövät myös kädestä, ja ovat muutenkin tosi kesyjä. Uteliaita, rohkeita, röyhkeitä suorastaan.
      http://parrotcichlid.com

• Tikruliini93

Laita bilteman hiekkapuhallus hiekka ja juurakoita.Juurakot tuovat elävyyttä sekä ne ovat reviirirajoja.Myös kovalehtiset miekkakasvit ja erillaiset anubiaat käyvät mainiosti.

• anci

Avainkirjoahveten altaassa viihtyvät kaikki hentoisetkin kasvi ja ne saavat meillä olla rauhassa, samoin kierteissarvikotilot, mutta yhden seeprakirjoahven"prinsessan" altaassa ei voi pitää kun anubiasta. Kaikki muut se silppuaa kuin silppuri jos ei satu muutakaan keksimään.
      Millaista ahventa olet hankkimassa?

• Azkhaeracan

Kirjoahventen heimoon kuuluu niin paljon erilaisia kaloja, että oikeanlaista sisustusta tuohon kuvaukseesi on lähes mahdoton sanoa. :)
      Minkämoisia kirjoahvenia olet hankkimassa ja minkälaiseen akvaarioon? Näitä vaatimuksia kun on jos jonkinlaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      160
      8386
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      444
      7494
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3580
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3009
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      52
      2654
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2026
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      38
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe