ahven akvaarion sisustus

vink vink kaivataan

millaisia kirjoahven akvaarioita teillä on?
itse olen juuri perustamassa sellaista ja vinkkejä kaipailisin. jos teillä on tiedossa kuvia tai linkkejä aiheitta koskeville sivuille otan ne ilolla vastaan.

4

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------

Hmm, no ei ainakaan mitään pehmeälehtisiä kasveja. Vallisneriat ynnä muut on hetkessä nypittyjä tynkiä. Hiekkapohja, hiekkapuhallushiekkaa (Biltema), muutama koristekivi. Tyypit pöllyttävät pohjaa välillä niin kunnolla, että kovin pieniä koristeuta ei hyödytä laittaa, ne peittyvät hiekkaan. Kiviäkin saa olla kaivamassa esiin aina välillä. Joitain linnoja tms onkaloita ja kasviryteikköjä, jonne joku heiveröisempi pääsee pomolta piiloon. Yksi linkki on vähän erikoisempien ahventen sivuille (joita minulla on), vilkaise. Ihan yksityisten akvaarioita vain. Niin, ja ainakaan minun ahventeni kanssa ei sovellu mikään muu kala, ei monnit, ei mitkään. Tulevat syödyksi. Tai, jos jonkun annetaan olla, jää se ainakin ilman ruokaa, ahvenet ovat tosi ahneita. Ruokkiessa on kuin piraijaparvi hyökkäisi. Syövät myös kädestä, ja ovat muutenkin tosi kesyjä. Uteliaita, rohkeita, röyhkeitä suorastaan.
      http://parrotcichlid.com

• Tikruliini93

Laita bilteman hiekkapuhallus hiekka ja juurakoita.Juurakot tuovat elävyyttä sekä ne ovat reviirirajoja.Myös kovalehtiset miekkakasvit ja erillaiset anubiaat käyvät mainiosti.

• anci

Avainkirjoahveten altaassa viihtyvät kaikki hentoisetkin kasvi ja ne saavat meillä olla rauhassa, samoin kierteissarvikotilot, mutta yhden seeprakirjoahven"prinsessan" altaassa ei voi pitää kun anubiasta. Kaikki muut se silppuaa kuin silppuri jos ei satu muutakaan keksimään.
      Millaista ahventa olet hankkimassa?

• Azkhaeracan

Kirjoahventen heimoon kuuluu niin paljon erilaisia kaloja, että oikeanlaista sisustusta tuohon kuvaukseesi on lähes mahdoton sanoa. :)
      Minkämoisia kirjoahvenia olet hankkimassa ja minkälaiseen akvaarioon? Näitä vaatimuksia kun on jos jonkinlaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe