ahven akvaarion sisustus

vink vink kaivataan

millaisia kirjoahven akvaarioita teillä on?
itse olen juuri perustamassa sellaista ja vinkkejä kaipailisin. jos teillä on tiedossa kuvia tai linkkejä aiheitta koskeville sivuille otan ne ilolla vastaan.

4

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------

      Hmm, no ei ainakaan mitään pehmeälehtisiä kasveja. Vallisneriat ynnä muut on hetkessä nypittyjä tynkiä. Hiekkapohja, hiekkapuhallushiekkaa (Biltema), muutama koristekivi. Tyypit pöllyttävät pohjaa välillä niin kunnolla, että kovin pieniä koristeuta ei hyödytä laittaa, ne peittyvät hiekkaan. Kiviäkin saa olla kaivamassa esiin aina välillä. Joitain linnoja tms onkaloita ja kasviryteikköjä, jonne joku heiveröisempi pääsee pomolta piiloon. Yksi linkki on vähän erikoisempien ahventen sivuille (joita minulla on), vilkaise. Ihan yksityisten akvaarioita vain. Niin, ja ainakaan minun ahventeni kanssa ei sovellu mikään muu kala, ei monnit, ei mitkään. Tulevat syödyksi. Tai, jos jonkun annetaan olla, jää se ainakin ilman ruokaa, ahvenet ovat tosi ahneita. Ruokkiessa on kuin piraijaparvi hyökkäisi. Syövät myös kädestä, ja ovat muutenkin tosi kesyjä. Uteliaita, rohkeita, röyhkeitä suorastaan.
      http://parrotcichlid.com

    • Tikruliini93

      Laita bilteman hiekkapuhallus hiekka ja juurakoita.Juurakot tuovat elävyyttä sekä ne ovat reviirirajoja.Myös kovalehtiset miekkakasvit ja erillaiset anubiaat käyvät mainiosti.

    • anci

      Avainkirjoahveten altaassa viihtyvät kaikki hentoisetkin kasvi ja ne saavat meillä olla rauhassa, samoin kierteissarvikotilot, mutta yhden seeprakirjoahven"prinsessan" altaassa ei voi pitää kun anubiasta. Kaikki muut se silppuaa kuin silppuri jos ei satu muutakaan keksimään.
      Millaista ahventa olet hankkimassa?

    • Azkhaeracan

      Kirjoahventen heimoon kuuluu niin paljon erilaisia kaloja, että oikeanlaista sisustusta tuohon kuvaukseesi on lähes mahdoton sanoa. :)
      Minkämoisia kirjoahvenia olet hankkimassa ja minkälaiseen akvaarioon? Näitä vaatimuksia kun on jos jonkinlaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe