Millaisia eksoottisia herkkuja olette maistelleet ja mitä suosittelisitte meille muillekin?
Söimme ystävän kanssa täytettyjä etanoita. Niitä sai uunivalmiina hämmästyttävän halvalla marketista. Maistuivat hyvälle sekaviljataikinasta leivotun patongin kanssa, johon maustevoi imeytyi.
Oletteko maistaneet sammakonreisiä?
Eksoottisia herkkuja ?
17
252
Vastaukset
- Pulp-fictio
Liekitetyt nakit. Näitä saa Ateenassa Plakan rinteestä Akropolisin alapuolelta.
- Pulp-fictio
Siis liekitetyt nakit sai ravintolassa.
Lisään: kivaa, kun oli ohut silkki-paitis ja tuulessa lepattava hame.
Ja tarjoilija tuli liekittämään härvelillä siihen viereen. Karmea polttoaineen haju....
- Per-kel
Suosittelen "Durian" hedelmää jota varmaan saa Suomessakin kaupoista missä myyvät kaukoidän ruokia.-
- Kahta.kokeillut
Durian sopii jälkiruuaksi surströmmingin jälkeen nautittuna. Juomaksi halvin kiinalainen vodka.
- IhanVierasMulle
Mille durian maistuu?
Millainen on suutuntuma? Syödänkö haukaten, viipaleina vai murskatuna? - LöyhkääKuulemma
Voiko sitä säilyttää parvekkeella vai löyhkäisikö se siellä liikaa?
- Per-kel
IhanVierasMulle kirjoitti:
Mille durian maistuu?
Millainen on suutuntuma? Syödänkö haukaten, viipaleina vai murskatuna?Lusikalla syödään, muistuttaa pikkasen banaanijukurttia :D
- ö-Öö
Möttönen.
=DW=- Pulp-fictio
Avaas vähän. Kotomaisista lörtsy, atomi, vety on tuttuja.
- ö-Öö
Pulp-fictio kirjoitti:
Avaas vähän. Kotomaisista lörtsy, atomi, vety on tuttuja.
Lihapiirakka kahdella nakilla-
Sitää zaa, jos saa tsadin steissien eestä kioskilta. Resepti ehkä helponkuul0inen, mutta ketsuppeineen ja sipuleineen aika harvinainen. Kun ottaa himaan mennessään yöllä möttösen mukaan ,aamulla voi rintapielistä katella mitä on tyllut syödyksi , ainkin nälkä on poissa :DDDDDD
Kokolailla sama asia, kuin Oulussa Kärkkärit, tahi Tampereen keskustorin suomi.makkara. Niille ei vittuilla.
=DW= - Pulp-fictio
ö-Öö kirjoitti:
Lihapiirakka kahdella nakilla-
Sitää zaa, jos saa tsadin steissien eestä kioskilta. Resepti ehkä helponkuul0inen, mutta ketsuppeineen ja sipuleineen aika harvinainen. Kun ottaa himaan mennessään yöllä möttösen mukaan ,aamulla voi rintapielistä katella mitä on tyllut syödyksi , ainkin nälkä on poissa :DDDDDD
Kokolailla sama asia, kuin Oulussa Kärkkärit, tahi Tampereen keskustorin suomi.makkara. Niille ei vittuilla.
=DW=Voipa, että. Tuli mieleen SE Simonkentän linja-autopysäkin nakkikioski, se siinä missä oli pitkä kaide ja missä oli treffit.
Mutta muistelisin, että oli hot-dog, porilainen? ja lihis nakilla, mutta tuohan on varmasti jotain deluxe-mallia. Olihan jotain sörsselssönejä = lisukkeita 60-luvun loppupuolella.
Muistaakseni sen nakkikioskin alla viihtyivät rotat.
RAnskanperunat ja pakastesei ,aika messevä kalasoppa niist tuli .
- OikeeeeeestiKO
Ranskannperunoita kalakeittoon????
- Psykoterapeutitar
Sain joululahjaksi Singaporelaista kuivalihaa, joka on herkkua. Eikä paketissa ole selostuksen selostusta "ravintoarvoista" tai edes valmistusaineita!
- Lidlistä
ostin Lörtsyä. Mut ne oli kyllä viimeiset, ku oli niin surkeita,
joten jatkossa pysyn kaidalla tiellä ja ostan vaan lihapiirakkaita. - HerkkuaON
Avokaadon halkaistu puolikas, josta on kivi poistettu, vähän limettimehua ja hienonnettua mustapippuria mausteeksi. Raastetaan pikkulusikalla ja herkutellaan.
- MitäTekisinNyt
Mitä hyvää keksittäis aurinkokuivatuista tomaateista ja valkosipulinkynsistä? On molempia öljyyn säilöttyinä purkeissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407