Eksoottisia herkkuja ?

MillaisiaHerkkuja

Millaisia eksoottisia herkkuja olette maistelleet ja mitä suosittelisitte meille muillekin?

Söimme ystävän kanssa täytettyjä etanoita. Niitä sai uunivalmiina hämmästyttävän halvalla marketista. Maistuivat hyvälle sekaviljataikinasta leivotun patongin kanssa, johon maustevoi imeytyi.

Oletteko maistaneet sammakonreisiä?

17

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulp-fictio

Liekitetyt nakit. Näitä saa Ateenassa Plakan rinteestä Akropolisin alapuolelta.

• Pulp-fictio

Siis liekitetyt nakit sai ravintolassa.
        Lisään: kivaa, kun oli ohut silkki-paitis ja tuulessa lepattava hame.
        Ja tarjoilija tuli liekittämään härvelillä siihen viereen. Karmea polttoaineen haju....

• Per-kel

Suosittelen "Durian" hedelmää jota varmaan saa Suomessakin kaupoista missä myyvät kaukoidän ruokia.-

• Kahta.kokeillut

Durian sopii jälkiruuaksi surströmmingin jälkeen nautittuna. Juomaksi halvin kiinalainen vodka.

• IhanVierasMulle

Mille durian maistuu?
        Millainen on suutuntuma? Syödänkö haukaten, viipaleina vai murskatuna?

• LöyhkääKuulemma

Voiko sitä säilyttää parvekkeella vai löyhkäisikö se siellä liikaa?

• Per-kel
        IhanVierasMulle kirjoitti:

Mille durian maistuu?
        Millainen on suutuntuma? Syödänkö haukaten, viipaleina vai murskatuna?

Lusikalla syödään, muistuttaa pikkasen banaanijukurttia :D

• ö-Öö

Möttönen.

=DW=

• Pulp-fictio

Avaas vähän. Kotomaisista lörtsy, atomi, vety on tuttuja.

• ö-Öö
        Pulp-fictio kirjoitti:

Avaas vähän. Kotomaisista lörtsy, atomi, vety on tuttuja.

Lihapiirakka kahdella nakilla-

Sitää zaa, jos saa tsadin steissien eestä kioskilta. Resepti ehkä helponkuul0inen, mutta ketsuppeineen ja sipuleineen aika harvinainen. Kun ottaa himaan mennessään yöllä möttösen mukaan ,aamulla voi rintapielistä katella mitä on tyllut syödyksi , ainkin nälkä on poissa :DDDDDD

Kokolailla sama asia, kuin Oulussa Kärkkärit, tahi Tampereen keskustorin suomi.makkara. Niille ei vittuilla.

=DW=

• Pulp-fictio
        ö-Öö kirjoitti:

Lihapiirakka kahdella nakilla-

Sitää zaa, jos saa tsadin steissien eestä kioskilta. Resepti ehkä helponkuul0inen, mutta ketsuppeineen ja sipuleineen aika harvinainen. Kun ottaa himaan mennessään yöllä möttösen mukaan ,aamulla voi rintapielistä katella mitä on tyllut syödyksi , ainkin nälkä on poissa :DDDDDD

Kokolailla sama asia, kuin Oulussa Kärkkärit, tahi Tampereen keskustorin suomi.makkara. Niille ei vittuilla.

=DW=

Voipa, että. Tuli mieleen SE Simonkentän linja-autopysäkin nakkikioski, se siinä missä oli pitkä kaide ja missä oli treffit.
        Mutta muistelisin, että oli hot-dog, porilainen? ja lihis nakilla, mutta tuohan on varmasti jotain deluxe-mallia. Olihan jotain sörsselssönejä = lisukkeita 60-luvun loppupuolella.
        Muistaakseni sen nakkikioskin alla viihtyivät rotat.

• RAnskanperunat ja pakastesei ,aika messevä kalasoppa niist tuli .

• OikeeeeeestiKO

Ranskannperunoita kalakeittoon????

• Psykoterapeutitar

Sain joululahjaksi Singaporelaista kuivalihaa, joka on herkkua. Eikä paketissa ole selostuksen selostusta "ravintoarvoista" tai edes valmistusaineita!

• Lidlistä

ostin Lörtsyä. Mut ne oli kyllä viimeiset, ku oli niin surkeita,
      joten jatkossa pysyn kaidalla tiellä ja ostan vaan lihapiirakkaita.

• HerkkuaON

Avokaadon halkaistu puolikas, josta on kivi poistettu, vähän limettimehua ja hienonnettua mustapippuria mausteeksi. Raastetaan pikkulusikalla ja herkutellaan.

• MitäTekisinNyt

Mitä hyvää keksittäis aurinkokuivatuista tomaateista ja valkosipulinkynsistä? On molempia öljyyn säilöttyinä purkeissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe