Näin Suvi Ptikänen on rusinoitunut 30v asti

Naisasialooser1

https://www.seiska.fi/Uutiset/Suvi-Pitkanen-taytti-30-nain-han-on-muuttunut-kuvakooste/1118390

Hyvä kuvasarja siitä miten pahasti nainen kulahtaa huippuvuosistaan eli 19 vuotiaasta kolmekymppiseksi ikääntyessä. Kyseessä on vielä missi, tavisnainen rusinoituu huomattavasti nopeammin ja vielä pahemmin. Varsinkin tuo kaulan alue näyttä noilla 30v ikäneidoilla tuolla tavalla venähtäneen kasvojen ryppyjen lisäksi.

Tuokin nainen on näköjään yrittänyt kapinoida biologian armottomia lakeja vastaan tunkemalla huuliinsa ja naamaansa ties mitä täytteitä, jotka tekevät naisesta paitsi rusinoituneen niin myös luonnottoman näköisen.

16

225

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi varmaan nätimpi jos olisi rusinoitunut luonnollisesti, tuo kun on pumpannut rusinan täyteen botoksia on aiheuttanut vaan peruuttamatonta tuhoa.

• helgamies_

Huulien täyttäminen on aina hyvä idea.. ei kun..

• palstailija

Totta. Tavisnainen ei rusinoidu noin nopeasti. Surullinen kuvasarja siitä kuinka kauniista naisesta on kymmenessä vuodessa tullut vastenmielisen näköinen kauheusleikkauksilla ja botoxilla.

• helgamies_

Elokuvarooli Jokerin piikana Gotham City:ssä odottaa.

• EdesUnissa

Olenkohan hiukan kranttu näiden naisten suhteen, mutta näistä kuvista Suvi ei näyttänyt kauniilta yhdessäkään. Paras kuva oli tuossa hääpuvussa tai maistraatin edessä, mutta ei oikein voi laskea sen varaan että nainen pitää naida jotta hän olisi kaunis.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Ihan hirveeksi nainen muuttu. Taidan pysyä sinkkuna

• minkätakiaoikeasti

Eka kuvassa ihan nätti tyttö, ja sitten näyttääkin avaruusolennolta. Minkä takia naiset pilaa ulkonäkönsä epäluonnollisilla ankkahuulilla, ettei enää ihmiseksi tunnista?

• EdesUnissa

Botoksista on vaikea luopua kun sille tielle lähtee. Onneksi emäntäni kosmetologi oli sellainen botoxilla täytetty pallopäinen hirviö, niin säikytteli rouvani niin hyvin ettei saanut päähänsä ruiskuttaa itseensä mitään.

• Taunotasapää

Vit.u minkä näköinen OLIO tuossa viimeisessä kuvassa, tais mennä yö unet.

• luonnollinenparas

huulet ovat kauheat, en ymmärrä tätä villitystä, olisikohan nenää leikelty jossain vaiheessa

• Kun käy ottamassa samat leikkaustoimenpiteet kuin neli-viisikymppiset naiset, näyttää lopputuloksena ihan neli-viisikymppiseltä naiselta.

• Palstan-Rumin-Mies

Ainoa kuva missä hänet tunnisti vielä edes naiseksi oli se seiskan kuva. Ja en ymmärrä mikä muoti on noita raskauskuviakin levitellä ympäriinsä. Raskaana oleva nainen on rumimmillaan silloin elämänsä aikana joten sellaisten kuvattavuus pitäisi olla lailla kiellettyä. Ainakin tappaa lopullisetkin halut tuollaisilla kuvilla.

• Etsillain

Olet paha ihminen miten voit sana että raskaana oleva nainen on ruma ja kuitenkin toisaalla kerroit haaveilleensa aikasi naisesta ja lapsista. Ehkä luoja teki oikein kun jätti sun yksin.

• Palstan--Rumin--Mies
        Etsillain kirjoitti:

Olet paha ihminen miten voit sana että raskaana oleva nainen on ruma ja kuitenkin toisaalla kerroit haaveilleensa aikasi naisesta ja lapsista. Ehkä luoja teki oikein kun jätti sun yksin.

Jokainen silmillään havainnoiva tietää että raskaana oleva nainen on ruma. On vaan ns sivistynyttä väittää että hän olisi kaunis vaikka ajatus kaikilla on rumuuteen kallellaan. Tietäähän naisetkin että minäkin olen ruma joten miksi se ei heistä pahaa tee mutta minusta tekee? Onko hieman feministinen ajatusmalli? Ei se ole poissulkenut aikanaan mun lapsi haaveita että se mahdollinen nainen olisi ollut melkein koko yhdeksän kuukautta seksuaalisesti epähaluttava ja ruma. Normaalit naiset ei tee itsestään mitään narsistista näyttelyesinettä muutenkaan puolialasti julkisesti kun ovat räjähtämäisillään.
        Niin kauan kun naisilla on oikeus haukkua mun ulkonäköä rumaksi niin minulla on siihen sama oikeus ja raskaana olevat naiset ovat rumia piste.

• PekkaPupä

Huhhuh. Jos olisi vain pidättäytynyt kauneusleikkauksista, niin olisi näyttänyt hyvältä nykyäänki :/

• Pillujen--asiantuntija

Meistä kaikista tulee rumia kun ikää tulee lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1434
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      128
      656
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      34
      572
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      36
      550
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      202
      542
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      530
    Aihe