Jos ostan metroasemalta 6,70€ maksavan AB-päivälipun niin voinko käyttää sitä kaikissa kulkupeleissä(u-bahn,s-bahn,ratikka,bussi) voimassaoloon asti. Eka kerta niin hiukka jännittää :)
Vielä kerran lippuasiaa
5
448
Vastaukset
- bvg
Päivälippu on voimassa kaikissa mainituissa kulkuvälineissä leimauspäivää seuraavan päivän yö kolmeen (03:00)
- Anni9293
Jees kiitti nopeasta ja selventävästä vastauksesta. Kun tuon lipun leimaa niin jääkö siihen joku merkintä josta voi todentaa että se on varmasti oikein leimattu?
- captcharopotti
Siitä leimasta se näkyy tai pitäisi näkyä
- Myösekakerta
Mitä eroa on BVG:n ja VBB:n lipuilla. Molemille yhtiöille on käsittääkseni omat automaattinsa.
- bvg
Bvg eli Berlin Verkehrsbetriebe on Berliinin liikennelaitos, jonka lipuilla voi rajoitetusti matkustaa myös kaupunkia ympäröivän Brandenburgin osavaltion alueella. VBB eli Verkehrsverbund Berlin-Brandenburg on näiden kahden osavaltion, Berliinikin on sellainen, yhteinen liikenneyritys, joka operoi koko alueella S-Bahn, Regional Bahn ja Regional Expresbahn-junia ja joitakin bussilinjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264