Ukulele on nykyisin suositumpi kuin koskaan. Kouluissakin nokkahuilut on aiottu korvata ukuleleillä. Itseäni ukulele kiinnostaisi, mutta siinä on vain yksi mutta...
Onko ukulele uskovaiselle sopiva. Miten minuun suhtaudutaan sen jälkeen, kun olen ukulelen ostanut?
Saanko ostaa ukulelen?
9
188
Vastaukset
- Pinnasänky
Kyllä se uskovalle sopii, VL on taas siinä ja siinä, siellä synnin määrää ihminen.
- VeljetOulusta
Ukulelestä ei ole vielä tehty päätöstä. Odota vielä pieni hetki, niin asia otetaan käsittelyyn. Menee ehkä puolivuotta käsittelyssä. Tämän jälkeen selviää, mihin johtopäätökseen me veljet täällä Konttorilla lopulta tulimme. Ukulelestä tullaan ottamaan kannanotto tulevissa suviseuroissa. Se voi olla myönteinen, tahi kielteinen. Suosittelen odottaa vähintään sinne asti!
- RakkaudenisäNitro
Mihin tulokseen veljet Oulussa tulivat? Itse jotenkin toivoisin, ettei ukuleleä sallittaisi. Se on sopimattoman pieni ja kulkee liian helposti mukana. Ukulelen salliminen on vähän sama asia, kuin, että antaisi pikkuoravan ite vihtavuorenaasille! En oikein pidä hyvänä seikkana tätä! Että ukulele sallittais!
- RakkaudenisäNitro
Älä osta ukuleleä. Olen kuullut, että joku on jäänyt seurojenkin aikaan soittamaan sillä. Mikään harrastus ei saa nousta niin tärkijäksi, että mennee seurojen eelle. Kuten tästä esimerkistä huomaamme, ukulele tuli liian rakkaaksi ja usko jäi.
- Olen_sitä
mieltä, että vittuun koko ululele. En edes tie¨dä, mikä ukulele on.
- doordonot
.. ja myös didgeridoo.
- Aqwstisventqwtru
Sillaisella mielekkyyden vitkaudella sinulle sanoa tahtoisin, että mietippä asiaa toisennen kerran! Mietippä vaikka uudemman ja vanhemmankin kerran. Jos sinä tietää taitaa, mikä ukulaari on, niin mielestämmäne sun ei kannata miettiä sitä kummemman vertaa, vaan tee niin, ku lutteri teki että jos jottai ei ymmärrä, ni ei jää siihen. Kaikkea ei tarvihe ymmärtää edes toisennen kerran! Ymmärrys kaikkeen avautuu hiljammoilleen ja jossain vaiheessa tulet itekin ymmärtämeilemään, mitä ukulaari mikä lie sitten onkaan ja soikaan!
- Ukepekka
Kai sitä ihminen saa harrastaa mitä lystää? Soitin siinä missä muutkin. Jos kitara ei kelpaa, kokeile ja ihastu ukuleleen, hyvin samantapaisia ovat. Ja ukulele mahtuu matkaan siinä missä mandoliinikin! Mars ostamaan, ja osta niin hyvä kuin suinkin on mahdollista ja mihin on varaa! Halpaan kyllästyy nopeasti taidon karttuessa.
- oeioiwe
Totta kai saat ostaa ukulelen, jos vaan on rahaa. Soita sillä sitten Siionin lauluja niin että ikkunat tärisevät. Sehän olisi sopivaa iltakyläohjelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760