Katselin tässä uusia Arabian mukeja,Suomi 100v.Tunsin että meitä suomalaisia vedätetään...haluatko tietää miksi?
Viime vuonna ,2016 Arabian tehdas sulki ovensa Suomessa ja kaikki työntekijät irtisanottiin,luin tästä lehdestä jutun,miten kylmäkiskoista touhu oli,ensin oli luvattu että töitä riittää ja sitten tulikin kengän kuva persuksille,kiitoksena vuosien uurastuksesta.Todella törkeää,kaikki nämä juhlavuoden mukit ym. Arabian tuotteet tehdään Thaimaassa nykyään,halvalla työvoimalla,sitten mainostetaan mm. radiossa että osta kotimaista,itse keräilin muumimukeja aikani mutta kun tajusin mikä on homman nimi niin sen koommin en ole moisen yhtiön tavaroihin koskenut,pitäisi siinä pohjaleimassa mielestäni käydä ilmi tosiasiat,tämä on todella törkeää huijausta.Heidän omalla sivustollaan Arabian historia osuudessa ei mainita asiasta sanallakaan :( mitäpä olette asiasta mieltä?
Kotimaisen????? Arabian tuotanto !
Pettynyt7
4
246
Vastaukset
- zhnc
Siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa, itse tosin luulin että mukit tehdään kiinassa !
- Muumiton
Onhan se Arabian suunnittelu ja design vielä jotenkin suomalaista, mutta voin osittain yhtyä kommentiisi, että pientä huojauksen makua on ilmassa.
- KallistaSekundaa
Kyllä ne pitäis hinnoitellakin sen mukaan jos valmistus tapahtuu jossain vinkuintiassa, Marimekolla sama juttu, made in kiina, mutta tuotteet reippaasti ylihinnoiteltuja.
- jenkki54
Herättääpä ristiriitaisia tunteita, voidaanko todella myydä Suomalaisena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986168KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495637Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071798- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801287- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331058