No siis nyt olisi hyvä aika ottaa tämä asia esiin, sillä se on pyörinyt mielessäni jo liian kauan.
Kuinka vakava mielestänne AIDS on, ja mitä tekisitte jos te saisitte sen? Itse en huolehdi sekstitaudeista, sillä minähän en seksiä harrasta.
Keskustelua AIDSista
15
195
Vastaukset
Tämmönen clickbait.
- 123456789101112
CP-setä kirjoitti:
Klikkaushoukutin? Jaahas, nykynuorten termit taas käytössä.
No itse olet 11 (14).
Äh va tyst finne Sitten näin AIDSin kommentin, ja annoin tykkäyksen, jonka bugi monisti myös vastauksiin. Kuten aina, kun tykkään kommentista, johon on vastattu. Käykö muillekin niin?
jokutyyppi19 kirjoitti:
Sitten näin AIDSin kommentin, ja annoin tykkäyksen, jonka bugi monisti myös vastauksiin. Kuten aina, kun tykkään kommentista, johon on vastattu. Käykö muillekin niin?
On kyllä. Epätykkäys (tai mikä nyt onkaan nimeltään) taas ei toimi ollenkaan ja on vain koristeena.
123456789101112 kirjoitti:
No itse olet 11 (14).
Äh va tyst finneNiinkuin olen maininnut, minulla on lievä dementia ja joskus unohdan oikean ikäni.
En kirjaimellisesti voi sille mitään, ja toivoisin että ihmiset lopettaisivat minun kiusaamiseni.
- Aaaahu
:-/jos maikka deek sucer eintomi
- aidsontäällä
mul on aids haluuks joku seksikäs tyttö sen?
Ei täällä mitään tyttöjä ole. Ne ovat myyttejä, tytöt eivät käytä internettiä. Jos joku sanoo olevansa tyttö, hän on 100% 40v mies joka asuu kellarissaan.
Muinoin täällä oli tyttöjä. Olen nähnyt osan IRL ja yhden alasti, joten tietoni on aika varmaa.
Mutta toki ajat ovat muuttuneet....CP-setä kirjoitti:
Ei täällä mitään tyttöjä ole. Ne ovat myyttejä, tytöt eivät käytä internettiä. Jos joku sanoo olevansa tyttö, hän on 100% 40v mies joka asuu kellarissaan.
Nuortenpalstalla on paljon tyttöjä. Sanoisin jopa 35% kävijöistä olevan tyttöjä. Aikuisille suunnatuilla palstoilla taas naiset ovat vain myytti.
Alkoi jokutyyppi19n kommentti hämmentämään.Täällä oli hieman tiiviimpi yhteisö ennen. Suurin osa meistä jätti palstan pari vuotta sitten suuren uudistuksen mentyä pahasti pieleen, mutta monet ovat vielä yhteydessä toisiinsa. Kun emme enää olleet täällä, missä kuka vain näkee kaikki viestit, uskalsimme sopia miittejä.
- aid-kaksoisolento
Eeeh XD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233