Onko tämä syrjimistä?

Syrjitty

Joo elikkäs oon 13v poika. Nyt oon huomannut että mua ei IKINÄ pyydetä minnekkään, oon aina ilman paria/ryhmää koulussa ellen sitten änge kolmanneksi johonkin niinkun joudun aina tehdä.

Mä oon nyt huomannut että mun kaverit syrjii mua. Mä eilen kysyin mun toisiksi parasta "kaveria" että tuutko kauppaan? Se vaan sano että ei se jaksa ja sillä on harkat muka tunnin päästä. Noh menin sitten Kahden toisen "kaverin" kanssa kysymään että voiko ne tulla kauppaan/voiko olla? Toinen niistä on ainakin ennen ollut paras kaverini ja toinen nyt ei mikään paras. No sitten ne molemmat vaan sano että ei tiedä ja meni sille mun entiselle parhaalle kaverille sisälle. Tietenkin siis jätettiin mut pihalle. No itkien siitä sitten kotiin lähdin ja kysyin wapissakin niiltä kahdelta että no tiedättekö jo? Sitten tuli että ei mee ja toinen lähtee jo muka kotiin.

Asun tässä. että mun ikkuna on tässä silleen että jos menis kauppaan näkisin.
No onko helvetti yllätys että ne molemmat 2 menee siitä.

Se toinen jolta kysyin aiemmin asuu silleen oudosti että se menee semmosta oikoreittiä aina että siinä me ennen kokoonnuttiin aina kun mentiin kauppaan.
Noh mä näinkun ne 2 meni tosta ja juoksin takapihalle ja näin kun ne 2, ja se jolta kysyin aiemmin kaikki kolme oli menossa kauppaan..

Tänän kävi sama. Kysyin siltä entiseltä parhaalta kaverilta että voitko olla? Se sano että menee sille toiselle kaverille. No en jaksa selittää SAMAA VITUN TAPAHTUMAA ajattelin vaan että ehkä ne ei muistanut tai jotain tai sillä toisella ei ollutkaan harkkoja..

Tämä jatkuu oon huomannut tätä viimeset 2vuotta. Mun "paras kaveri" ei ikinä enää oo mun kanssa. Aina kun kysyn että voitko olla tulee vastaus: E 30min myöhemmin tulee wap ryhmään missä on kaikki meidän luokan pojat kuva missä on joku tinen kaveri tekes jotain tyhmää ilmettä (noin me aina ollaan tehty kaikki pojat usein)
Tätäkin tapahtunut oikeasti kymmeniä kertoja.

Taas lisää.. Kysyin siltä että pääseekö yöksi joku viikonloppu? vastauksena mikä muukaan kun en jaksa. No yllätys yllätys joku toinen kysyy ryhmässä että kelle pääsee yöksi samana päivänä ja se sanoo että niille.

Viimenen. (näitä tarinoita on niin paljon)
Kesällä kun kaikki pelas pokemonia olin sen kanssa. Kysyin että pääsenkö yöks tänään vaikka? Vastaus että en jaksa. Myöhemmin toinen kaveri tuli siihen niinkun pitikin aikoja sitten mutta tuli vähä myöhäs. Siinä me etittiin niitä ja oli mennyt about tunti siitä kun kysyin että pääsenkö yöksi iin se toinen kaveri kysy että pääseekö yöks? Arvatkaa vastaus.. Tietenkin se pääsi. Kysyin että pääsenkö mäkin sitten se "paras kaveri" taas kerran sanoi että ei pääse kun 1. Soitin sille aiemmalle mistä puhuin jolla piti olla harkat että votko olla? Sanoi menevänsä sille yöksi jolle piti päästä vaan yksi...

Itsemurhaa oon miettinyt jo.. Onneksi menen seiskalle mutta sieläkin jotkun saatanan kyrpä hokarit kiusaa mua koska ÖÖ MULLA ON VITTU PUHEVIKA.. Joo o

8

1522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo-o, itselläni on kokemusta vakavasta kauppakiusaamisesta.
      En ymmärrä, mikä siinä on. Kysyn kaverilta että tuleeko kauppaan, mutta sitten tulee aina joku tekosyy, kuten "Olin jo" "Ei oo rahaa" "En jaksa" "Kuka sä oot" "En tunne sua lopeta"

Tuntuu siltä että kaverit vain syrjivät ja eivät vietä aikaa muuten kuin pelimaailmassa. Itsemurhaa harkitsen.

• Yläaste oli minusta jotenkin siedettävämpi kuin ala-aste, joten kun sinne pääset, tämä syrjimis homma toivottavasti loppuu.

Mitä tuohon puhevikaan tulee, älä välitä. Silloin ei muutkaan välitä, mitä nyt välillä ehkä vääntää vitsiä siitä, mutta se onkin vain vitsiä.

Tämä kaikki on kuitenkin vain hypotettista ajattelua, mutta toivotaan että edes osa tästä toteutuisi.

• ehkänäin

Keksi tekemistä yksinäsi jotain mikä kiinnostaa sinua tai saa ajatukset muualle!!!
      Ala vaikka nuoreksi yrittäjäksi...lumen luonti, hiekoitus, haet kaupasta tarvikkeita pientäkorvausta vastaan tms. Kun alat seurustella niin silloin kuitenkin kaverit jää takaalalle pääsääntöisesti näin käy.
      tee bisinestä-ostat kirpikseltä laatufarkut parilla eurolla ja myyt torissa 20 eurolla ja opettelet kaupankäynnin salat saat samalla ammatin ja samalla työpaikan jotta ajatuksesi muualle kuin kavereihisi.
      Etkä ole heidänkanssaan kuin pakosta!!!!!

• Hei,

Syrjiminen ei ole koskaan mukavaa ja tuntuu, että sitä tapahtuu valitettavan paljon.
      Oletko miettinyt, että voisit puhua kokemuksestasi jollekin luotettavalle aikuiselle? Kuten vaikka vanhemmille, opettajalle tai vaikka kouluterveydenhoitajalle.
      Luotettavaa jutteluseuraa löytyy myös netistä, jos lähipiiristäsi ei tunnu löytyvän ketään jolle voisi puhua. Esimerkiksi MLL:n sivulla voit chattailla aikuisen kanssa, mikäli niin haluat. http://www.mll.fi/nuortennetti/
      Hyvä että pystyisit kertomaan kokemuksestasi, ettet jää yksin ikävän fiiliksen kanssa.

Terkuin Kajaanin NettiSaapas, Anni ja Ida

• Pakko kysyä, eikös nimimerkkinä pitäisi olla "netti_saappaat", jos teitä kerran on kaksi?

• animehomo- kirjoitti:

Pakko kysyä, eikös nimimerkkinä pitäisi olla "netti_saappaat", jos teitä kerran on kaksi?

Hei Animehomo-!

Vastauksessamme lukee aina NettiSaapas ja sitten nimet perässä. Se on sovittu periaate ja nimien määrä kertoo vastaajien määrän :-)

Kirsi Nettisaapas -ohjaaja Hyvinkää

• netti_saapas kirjoitti:

Hei Animehomo-!

Vastauksessamme lukee aina NettiSaapas ja sitten nimet perässä. Se on sovittu periaate ja nimien määrä kertoo vastaajien määrän :-)

Kirsi Nettisaapas -ohjaaja Hyvinkää

Kiitos selvennyksestä!

• Se on surullista, että sinua ollaan jättämässä yksin, mutta joskus kaveripiirit muuttuu... Jos näillä muilla "synkkaa" keskenään paremmin, kuin sinun kanssasi, niin on (sinun kannaltasi valitettavasti) luonnollista, että he valitsevat mieluiten toistensa seuran. Ei sen ikäisillä yleensä riitä käsityskyky siihen, että osaisivat ajatella, miltä sinusta tuntuu ja ottaa sen myös huomioon.

Koita tutustua uusiin ihmisiin. Etsi vaikka joku kiva harrastus.

Puhevikasi ei tee sinusta huonompaa ihmistä, vaikka jotkut ymmärtämättömät tampiot siitä huomauttelisikin.

Tsemppiä ja jaksamista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      121
      2732
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      98
      1808
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1255
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      181
      1242
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      77
      1157
    6. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      26
      1124
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      63
      1066
    8. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      987
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      920
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      901
    Aihe