Olen kärsinyt tässä 4-5 päivää kovasta vatsakivusta. Vatsakipu kohdistuu navan yläpuolelle oikealle puolelle, kipu on sellainen kuin olisin tehnyt todella kovan vatsalihastreenin, mutta tässä tapauksessa en ole. Kipu ei säteile mihinkään vaan tuntuu koko ajan samassa paikassa. Ruoka on pysynyt vatsassa, röyhtäilyjä on paljon ja välillä tuntuu että kurkusta tulisi jotain oksennus tai röyhtäys yms, mutta ei tule. Kuumetta ei ole, eikä oikein mitään muitakaan oireita. Oireet häviävät kuitenkin liikunnalla, pitkään istuessa ne kuitenkin pahenevat. Pari päivää sitten vatsakipu oli aivan sietämätöntä, tällä hetkellä se ei ole kuitenkaan enää niin paha. Mitä voisi olla? Kävin lääkärissä ja sanoivat että oireet viittaavat hyvin paljon ohutsuoleen/paksusuoleen. Kipu alkoi muistaakseni siitä kun söin todella rasvaisia ruokia minulla on myös käytössä beetasalpaajalääkitys, mutta eivät pahenna kuitenkaan oireita tai helpota. Opiskeluja tämä ei haittaa ollenkaan, mutta kotona ollessani huomaan selvästi kivut, tiedä sitten keskitynkö kotona ollessani siihen kipuun vai istunko enemmän kotona. Kiinnostaisi myös tietää onko teillä muilla kyseisiä oireita?
Ärtynyt suoli(kö)?
opiskelijapoika01
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029