Mikä kuvaa eniten Just Sinua seuraavista Yksilökohtaisista Suhteilu Tavoista ja miten olet tähän asti Oikeasti Suhteillut, sekä miten luultavasti tulevaisuudessa Suhteilet?.. ;P
Poly, SarjaPoly, Monogaaminen, SarjaMono..
Poly = Enemmän kuin yksi seksi partneri yhtä aikaan.. Voi olla jonkin näköinen ns. Oikea suhdekin samaan aikaan tai sitten ei.
SarjaPoly = Sama kuin Poly, mutta partnerit vaihtuvat.
Monogaaminen = Sitoutunut yhteen Kumppaniin, eli ElämänKumppaniin.
SarjaMono = Sitoutunut yhteen kumppaniin aina kerrallaan ja kyseessä on ns. OikeaSuhde, mutta kyseessä ei ole ElämänKumppanuus, eikä niin Syvä Sitoutuminen/Leimaantuminen, eli kumppanit vaihtuvat "luonnollisesti" syystä tai toisesta.
Toivottavasti ajatuksesta saa jotenkin kiinni.. Olisi ne varmaan voinut vielä selvemminkin selittää.. ;P
Mikä Suhteilu on siis Sinun mielestäsi sinulle Luonnollista ja "normaalia", sekä miten Asiat ovat Oikeasti Sinulla menneet ja miten tulevat luultavasti tulevaisuudessa menemään.
Voit myös halutessasi kertoa miksi sinulla nämä asiat ovat näin ja miksi sinulla on näin mennyt omasta mielestäsi.. ;P
ItsePetos ja Itsekkyys vaikuttaa varmasti monen vastaukseen (jos nyt edes vastauksia tulee).. Varsinkin jos ei ole tarpeeksi hyvä ItseTuntemus ja/tai syystä tai toisesta haluaa "valehdella" tai yrittää selitellä asioita muuksi, kuin mitä ne oikeasti on.. ;P
SuhdePersoonasi ja SuhdeNormaalisi?.. ;P
2
78
Vastaukset 2
Mun suhteilu on monogaaminen. Tähän asti en ole kertakaan pettänyt kumppaniani, sitouduin ja minulla takana kaksi avioliittoa. Toinen kesti 7 v ja toinen 15 v. Seuraavaa toivon loppuelämäni ajaksi.
Minusta luonnollista on se, että suhteessa leimantuuminen/sitoutuminen on niin vahva, että haluaa toiselle vain parasta ja onnea. Itselleni luonnollisinta on monogaamisuus, mutta fyysisen vedon hiipuessa ja uutuuden viehätyksen loppuessa, olisin valmis avoimeen suhteeseen tietyin ehdoin. Suhteen tulisi kuitenkin olla alunperin niin vahva ja kumppanin tulisi suhtautua asioihin aika lailla minun lailla, jotta se onnistuisi eikä kaataisi suhdetta :)
Tähänkin asti oli mennyt ns vakava suhteilu monogaamisesti. Paitsi avointa suhteesta on sovittu ex aviomiehen kanssa, muttei sitä "mahdollisuutta" koskaan kuitenkaan kumpikaan ole käyttänyt. Sitouduin ja leimauduin tietyn hetkeen asti kumppaniini 200% . Ja näin jatkankin, jos se loppuelämän kumppani tulee polullani vastaan.
Vakavalla suhteilulla tarkoitan suhteilua, jossa ihastumisen loppuessa haluan edelleen jakaa elämäni henkilön kanssa. Omassa elämässäni siis ainoastaan kaksi suhdetta, jotka valitettavasti ovat loppuneet, mutta joista olen oppinut ja tästä hyötyy suoraan tuleva loppuelämäni kumppani :). Nimittäin, kun sellaisen tapaan joskus, meinaan olla hälle maailman paras ihminen.Käytännössähän se on ollut tuota SarjaMonoa vaikka halu olisi kyllä pelkkään Monogaamiseen. Sinänsä harmi että sitä Monogaamistakaan ei sitten oikein uskalla/viitsi hakea kun pelkää että paras tulos olisi korkeintaan tuo SarjaMono ja sitäkinä tavoitellessa olisi vaarana luisua jonkinlaisiin Polyjuttuihin, vaikkei ihan päällekkäin niin kuitenkin se vaara olisi olemassa niin parempi vaan unohtaa koko juttu ja olla ihan vaan Singlenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061434Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja128656Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔36550Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530