saiko toinen sivupersoona jo vallan? Joko N34 narsistinarsku motiivit tuli tyydytettyä ja ammennettua tyhjiin ja "FeikkiNikki" heitettiin nurkkaan kun haalari!
Vastaukset 12
- Rupelihattu
Taisi mm. N34, keittiöexpertti, Pertti-setä, Poliisinpoika nimimerkit tulla samalta näppäimistöltä.
Eikös ne siellä yhdessä N34:sen ketjussa pertin kanssa suunnitelleet privaviestittelyä? N34:hän kyllä on sen verran taitavan hillitysti rakennettu että melkeinpä täytyy olla 12121212:en käsialaa, ei trollaillut aiemmin mutta kyllästyneenä Pertin pelleilyyn ykskakkonen rakensi sitten N34.sen.
- helgamies_
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös ne siellä yhdessä N34:sen ketjussa pertin kanssa suunnitelleet privaviestittelyä? N34:hän kyllä on sen verran taitavan hillitysti rakennettu että melkeinpä täytyy olla 12121212:en käsialaa, ei trollaillut aiemmin mutta kyllästyneenä Pertin pelleilyyn ykskakkonen rakensi sitten N34.sen.
Ei kukaan voi lässyttää ja näytellä tyhmää kuten N34, pelkkää trollausta;)
Harmaaritari kirjoitti:
Pitäs hommata joku privaviestittely nainen, sitten vois leperrellä vaikka mitä lällyä, täällähän ei oikein kehtaa
- NuuskisFani
Montakohan persoonaa sill on livessä? Pikkasen tuntuu tasapainottomalle persoonalle...
pujottelija kirjoitti:
Pitäs hommata joku privaviestittely nainen, sitten vois leperrellä vaikka mitä lällyä, täällähän ei oikein kehtaa
Eikös sulla ihan vähän aikaa sitten ollut se ketju josta sait niitä privaviestejä?
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös sulla ihan vähän aikaa sitten ollut se ketju josta sait niitä privaviestejä?
Oli juu, mutta lepertelyä en edes yrittänyt
Ehkä olen jo vähän kyllästynyt tähän palstaan, eikä aikaa ole kovin paljoa. Kyllästynyt siksi, että täällä ei ole kovinkaan paljoa mielenkiintoisia aiheita (en siis itsekään keksi parempia).
Ja ihan tosiaan näin tyhmää lässytystä voi joku oikea nainen pitää. 🖐☺- Kukamuumuka_n34
Äläsnyt n34, täällä on sinun ihailijasi. Vedät aika hyvää tekstiä :)
Äläs nyt vielä palstaan kyllästy, sillä onhan täällä onneksi vielä sentään onneksi ainakin Bicky Royal-mies ja Liljanlaakson Timppa perheineen:)))))))
Tänään just Bicky kirjoitti täällä terveiset kotiseuduiltaan Brysselistä:))))))
Olin itsekin vähän aikaa pois palstalta, mutta sitten kun Bicky ja Timppa tulivat taas palstalle pienen tauon jälkeen, niin pitihän mun myös tänne palata.DarkFear kirjoitti:
Äläs nyt vielä palstaan kyllästy, sillä onhan täällä onneksi vielä sentään onneksi ainakin Bicky Royal-mies ja Liljanlaakson Timppa perheineen:)))))))
Tänään just Bicky kirjoitti täällä terveiset kotiseuduiltaan Brysselistä:))))))
Olin itsekin vähän aikaa pois palstalta, mutta sitten kun Bicky ja Timppa tulivat taas palstalle pienen tauon jälkeen, niin pitihän mun myös tänne palata.En kyllästy, kyllä täällä tulee varmaan vierailtua 😊🖑
- Älä_Pertti_jaksa
Nainen34v kirjoitti:
En kyllästy, kyllä täällä tulee varmaan vierailtua 😊🖑
Tuota sun skeidaa on palstalla jo ihan liikaa, eikä ketään kiinnosta sun tyhjäpäiset lätinät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061434Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja128656Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔36550Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530