Mulla on yks semmonen mua 10 senttiä lyhyempi mutta varmaan 30 kiloa painavempi kaveri joka voittaa mut aina painissa. Mitä tehdä kun haluan voittaa vuorostani?
Ongelma on se että olen kyllä saanut muutaman kerran heitettyä tuon kaverin mutta jäänyt aina lopulta alle enkä päässyt enää pois kun kaveri tulee istumaan koko painollaan rintakehän päälle ja alkaa happi loppua.
Kuinka voittaa painissa?
22
2455
Vastaukset 22
- NaisetonLuuseri
Pitääkö hyökätä jalkoihin ja kampittaa kaveri tai puskea päällä ilmat pihalle?
- Tappelija
Kopauta sitä otsalla nenään, lyönti niskaan, potku mahaan. Se on siinä.
- NaisetonLuuseri
Tappelija kirjoitti:
Kopauta sitä otsalla nenään, lyönti niskaan, potku mahaan. Se on siinä.
Taitaa olla tuollaiset keinot kiellettyjä kuin myös munille potkaiseminen. Joku kampitus vois olla hyvä mut en tiedä miten sekään sitten onnistuu jos kaveri on hyvin valmistautunut.
En nyt mitenkään neuvo enkä kehoita mutta koska lyhempi & painavampi sen painopiste on niin alhaalla että reilulla pelillä on vaikea voittaa painissa. Semmoisen voittaa kun ottaa pään kainaloon ja kääntää niin että niska rutisee, sillä ei siinä tilanteessa ole muuta mahdollisuutta kuin painua ensin polvilleen ja sitten pyörähtää kenttään alimmaiseksi. Kun se on maassa lukitsee sen kädet polvilla, siinähän sitten ähkii. Semmoinen 125-130 kg painava oaksu kaveri on tullut tuolla tavalla kellistettyä. En tosiaan suosittele mutta jos on pakko eli kaveri käy kiinni niin sitten noin.
- NaisetonLuuseri
Entäs se että vääntää kaverin käden selän taakse, potkaisee jalat alta, menee istumaan kaverin rintakehän päälle ja painaa samalla lujasti kaverin käsiä maahan ettei kaveri pääse huitomaan niillä?
Ongelmana on vain se että jos kaveri yrittää samanlaista hyökkäystä samaan aikaan niin sitten menee hankalaksi. NaisetonLuuseri kirjoitti:
Entäs se että vääntää kaverin käden selän taakse, potkaisee jalat alta, menee istumaan kaverin rintakehän päälle ja painaa samalla lujasti kaverin käsiä maahan ettei kaveri pääse huitomaan niillä?
Ongelmana on vain se että jos kaveri yrittää samanlaista hyökkäystä samaan aikaan niin sitten menee hankalaksi.Jos vääntää käden selän taakse niin se varmaan pitää pudottaa sitten mahalleen sillä samalla liikkeellä. Tuommoisen matalan patukan tietysti jos saa yllätettyä niin sivulta tai takaa kädet vyötärön ympäri, nosto ilmaan niin että jalat irtoaa maasta ja sitten heitto voi myös toimia mutta jos on valmistautunut tuskin päästää sivuille tai taakse. Edestä päin jos hyökkäät ja sillä on tukeva vyö voi siitä varmaan yrittää ottaa kiinni molemmin puolin ja nostaa sitten heitto kenttään. Hankala muuten voittaa jos et saa sen jalkoja irti alustasta.
- trollli
Henkilökohtaisesti mä kyllä astuisin äijän jalkaterän päälle ja kaatuisin koko painollani sen ukon päälle. Jos siinä rytäkässä kyynerpää tai polvi hiukan kipeesti sattuisi vahinkossa osumaan arkaan kohtaan ... niin pahoittelut, sitt jälkeen päin; se kun ei ollut tarkoitus!
Kuule Harmis, mitä tukevammin se vastustaja kuvittelee olevansa maassa kiinni; sen helpompi sen tasapaino on horjuttaa... Kas mä kun olen nainen ja joutunut puolustautumaan isompienkin äijien kanssa...niin muutamia hiukan arveluttaviakin temppuja olen oppinut käyttämään hyväkseni.
Pienempikin ihminen pystyy lannettaan hyväksi käyttäen, kiertoliikkeellä vipuamaan raskaankin painon ilmalentoon... sen isomman ihmisen omilla fysikalla/voimalla.
Niin se vaan käytännössä menee, jos on harjoitellut omaa puolustustaan. Ja nykyään se on lähes pakollinen taito... ennen se oli melkein vaan harrastus pohjainen laji, mutt nykyään tarpeellinen.
Niin on maailma muutunut Suomessakin!
- NaisetonLuuseri
Kahdella kädellä tukeva ote toisesta jalasta niin että jalkaa irtoaa maasta ja potku toisen jalan jalkataipeeseen niin että kaveri kaatuu selälleen?
Noissa kaikissa on vain se ongelma että kun ei ole mikään ammattipainija/vapaapainija niin noissa voi loukata kaverin tai itsensä aika pahasti jos huono tuuri käy. Itsellähän ei ole edes mitään harrastetaustaa. - vinnkaaaja
Mee BJJ: treeneihin. Ja ota se kaveri mukaan, niin pääsette koittaa turvalliseti. Saat samalla liikuntaa.
- NaisetonLuuseri
Voikohan niitä ottaa jotain ihan yksittäisiä treenikertoja ilman että tarvii aloittaa oikein harrastamaan tai antaiskohan joku lajia pitkään harrastanut ihan yksityistunteja?
- NaisetonLuuseri
Täytyy kyllä myöntää ettei tuollaiset kamppailulajit oikein ole minun juttu. Lapsena vähän aikaa kävin kokeilemassa hapkidoa mutta lyhyeen se jäi kun en kokenut sitä lajikseni.
- vinkkaajaa
NaisetonLuuseri kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää ettei tuollaiset kamppailulajit oikein ole minun juttu. Lapsena vähän aikaa kävin kokeilemassa hapkidoa mutta lyhyeen se jäi kun en kokenut sitä lajikseni.
Minkä takia sitten painitte? Painissa on painoluokat ihan tarkoituksella. Ja et kuitenkaan ole niin paljon pidempi, että se amatoorien puuhastelussa paljon merkkaisi. Nopeus ja voima on eduksi. Mitään noista, taitoa, nopeutta, voimaa, et saa hetkessä.
- NaisetonLuuseri
vinkkaajaa kirjoitti:
Minkä takia sitten painitte? Painissa on painoluokat ihan tarkoituksella. Ja et kuitenkaan ole niin paljon pidempi, että se amatoorien puuhastelussa paljon merkkaisi. Nopeus ja voima on eduksi. Mitään noista, taitoa, nopeutta, voimaa, et saa hetkessä.
Kyse onkin sellaisista enemmän leikkimielisistä, epävirallisista mökkipaineista. Koko juttu lähti liikkeelee jostain vitsistä mutta uhkaa mennä vähän totiseksi kun olen hävinnyt joka kerta.
No ainakaan mulla ei ole sinänsä mitään menetettävää varsinkin kun kaveri kerran potkaisi mua vahingossa munille ja putosin tietenkin maahan mutta jatkoin painimista tuskaisena. Kai sitä vois itsekkin alkaa käyttää likaisia keinoja "vahingossa". - NaisetonLuuseri
Kyse on siis sellaisesta vapaapainista, paitsi lyönnit ja potkut naamaan on kielletty enkä minä nyt ainakaan kaveria naamaan löisi tai potkaisisi ainakaan tahallani.
- Ex-Pertti
Jos mietit kuinka täysi nahjus voisi voittaa raavaan miehen painissa, niin vastaus on ei mitenkään.
Tarvitset likaisia otteita ja vähän onnea, silloin tuo olisi mahdollista mutta se ei ole painia. Tehokkain tapa puolustaa itseään uhkatilanteessa on potkaista hyökkääjän kivekset kurkkuun, se antaa mahdollisuuden paeta paikalta.- NaisetonLuuseri
Ei tuo kaveri ole varsinaisesti muuten mikään raavas mies paitsi että lihava kuin mikä kun vertaa minuun.
NaisetonLuuseri kirjoitti:
Ei tuo kaveri ole varsinaisesti muuten mikään raavas mies paitsi että lihava kuin mikä kun vertaa minuun.
Vedä takki/paita PäänYli, niin ettei se näe mitään.. Se sitoo hieman käsiäkin samalla.. Sitten esim. nursilla otat siltä varovasti jalat alta Tavalla Tai Toisella.. Ja sitten LeikkiMielisesti pyörität sitä muutaman kierroksen pitkin Nurtsia.. ;D
Noh.. Varaudu ottamaan Jalat Alle, jos Kaveri ei ole tarpeeksi LeikkiMielinen Oikeasti.. ;D
- PalstaTrolli
Ruudin keksimisen jälkeen kaikki miehet ovat olleet tasa-arvoisia.
- anonyymi_rJp
Kuule lyö kuukelille ja vetäse maahan
- Lentäjäjii
Olen 185cm ja painan 83kg ja haluaisin kokea miltä tuntuu luovuttaa naiselle painissa. Onko täällä kokemusta monella miten ootte hävinnyt naiselle tai miten naiset on saanu miehen luovuttamaan. Joskus kavereitten kanssa tullu testattua, mutta ei nuo naikkoset oikeen oo mahtanu mitään.
Ikä 24v - Anonyymi
yksi mun kaveri voitaa mut aina painissa
se on aika vahva painissa . mutta mitä
eri kikkoja on painiissa joka sanoo eka
saate kaikki toisen kysymyksen🤗- Anonyymi
Älä turhaan voittajan tai vahvemman kanssa tappele eli naisen sitä tappeluu et voita eli älä vahvempaa haasta häviät aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061434Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja128656Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔36550Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530