Tosi pelottavan näköinen. Vähän niin kuin poikas.
Oot muuten nainen
14
474
Vastaukset
- myonlylifeismine
pääätin jo unohtaa sut, eli anna jo olla
- Åströmm
Tunnette hyvin ilmeisesti toisenne?
- fgjggööh
Hyvä että ymmärrät pysyä kaukana.
- kohteliaanherran
joo löysin paremman
- tourettekärvistelijälle
Jos poika on jo iso poika ja uhannut vetää tuommoista huutelijaa turpaan niin minä sanon että hyvä poika on
- ppp---
Näytän sekä kuulostan mieheltä. Hmm... En leikannut osahiuksia, en laittanut oranssia väriä, en edes nyppinyt kulmakarvoja. Hampaat jaksan yeensä pestä ennen nukkumaanmenoa (jos en ole liian humalassa). JOO! Korjaan itseni ihan just!
- ppp---
Lisäksi yleensä mökötän aamuisin. Eli TOTTA HELVETISSÄ näytän pelottavalta. Itsekin usein säikähdän peilikuvaani. VITTU KIITOS!!!
- ppp---
Ah! Ap:n tarkoittamalla onkin poika! Ei voikaan tarkoittaa mua! IHANAA KERRANKIN! Nyt oon vaan perus idiootti, joka avautuu jonkun muun ketjussa! :D Sori sori sori. Kaikki muu pitää mun kohdalla paikkansa kyllä!
ppp--- kirjoitti:
Ah! Ap:n tarkoittamalla onkin poika! Ei voikaan tarkoittaa mua! IHANAA KERRANKIN! Nyt oon vaan perus idiootti, joka avautuu jonkun muun ketjussa! :D Sori sori sori. Kaikki muu pitää mun kohdalla paikkansa kyllä!
Tuleeko "ppp"-kirjainyhdistelmä
- hiivaplasmidista,
-elektronisesta osasta,
-pelistä vai
-hasiksesta ?
Vai leikitkö Pirkka-Pekka Peteliusta?ppp--- kirjoitti:
Lisäksi yleensä mökötän aamuisin. Eli TOTTA HELVETISSÄ näytän pelottavalta. Itsekin usein säikähdän peilikuvaani. VITTU KIITOS!!!
Kirjoitat:"...Eli TOTTA HELVETISSÄ ..."
VASTAAN: Taidatpa olla joku törkyturpa äijä. Ei kukaan nainen noituisi noin.
- hklkjhh
Ollaan joo. 😂
Se mies tosin, nyrkit heiluu jo aamulla.
Toiset saa turpaa vaan ku mies kännissä. - hurlumheiiii
minkälainen ihminen rienaa täällä jonkun lasta?? Sellainen jolla on helvetin pieni pipuli, ja kärsii siitä tietoisena että tuolla naisen pojallakin paljon kookkaampi? vai sellainen joka saanut tuolta kyseiseltä naiselta pakit, eikä kykene nielemään tosiasiaa, ettei kelvannu tuon naisen ja lapsensa/ lastensa elämään mukaan.
Vai näitä molempia. Olisi niin helppo alentua samalle tasolle, mutta siinä se ero onkin kenellä on kunnon kasvatus ja sydämen sivistystä ja kenellä ei. Siksi ei alennuta.Olen lapseton eikä edes hoitolapsia ole.
Silti en ymmärrä tällaisia kommentteja.
Mutta tämä taisikin taas olla typerä provo.- vitunsairaalle
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Olen lapseton eikä edes hoitolapsia ole.
Silti en ymmärrä tällaisia kommentteja.
Mutta tämä taisikin taas olla typerä provo.vittu sä oot sairas!!! Hanki jo muuta elämää kuin vahdata tätä palstaa vatipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578987Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123529Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262740Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812149Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641806Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681070